Recensie Sisi, Amsterdam 3,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7779785-sisi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weer een keer bij Sisi langs gegaan. En voor het eerst toch een puntje van kritiek.

Dat zit 'm deze keer vooral in haar sneltrein-vaart benadering.

Bij een boeking van een half uur hoef je geen afspraak van drie kwartier te verwachten, maar als na een minuut of 20 het sex-gedeelte afgesloten is, zou een babbeltje na toch tot de mogelijkheden moeten behoren.
Maar zodra je uit de badkamer komt staat ze eigenlijk al klaar bij de deur om je gedag te zeggen en wil ze vooral zacht praten ivm de buren.

Dat laatste is wel begrijpelijk als een dvp werkt vanuit een woon-buurt, maar je zou ook nog even de kamer in kunnen lopen voor een babbel op de rand van het bed.

Waar ik voorheen haar snelle rush ook wel wat vond hebben, stond het me nu voor het eerst een beetje tegen. Terwijl Sisi voor mijn gevoel meer in haar mars heeft, want het is wel een vloeiend Engels sprekende intelligente en knappe dame......maar ze doet niet echt haar best om wat diepgang te doen ontstaan bij de date.

Dat heeft ze wel eens gedaan toen ik langer met haar afsprak, dus misschien heeft ze gewoon 2 pakketten (kort en langer), maar nu leken mijn verhaaltjes echt het ene oor in het andere oor uit te gaan bij haar.
En gek genoeg stoort dat me dan. Als ik het gevoel heb dat iemand niet echt luistert naar wat je zegt.

Kijk, als het een domme doos was dan zou ik denken: we zitten niet op hetzelfde niveau, maar Sisi lijkt me absoluut een intelligente jonge vrouw, dus dan is het juist jammer als je het gevoel hebt dat er meer in zit en ze daar haar best niet voor doet.

Verder geen klachten.

Reageert snel, ik ben altijd welkom (denk dat ik wél haar type klant ben omdat ik niet zo enorm veeleisend ben), haar prijzen zijn redelijk, haar gezicht en lijf zijn mooi en haar natuurlijke grote borsten heerlijk, dus dat zit allemaal wel goed.

Pijpen is prima en een genot in combi met die grote boezem die zachtjes tegen je been aan schommelt, in missio neuken vind ik het beste standje bij haar, want in cowgirl houdt ze net iets te veel afstand (ze hangt naar achteren), wat wel een prima uitzicht oplevert, maar ik vind het ook altijd fijn als de dame naar voren leunt waardoor haar boezem tegen je borstkas aan leunt en jezelf meer de leiding kunt nemen. Maar ik weet dat het een typische dvp-aanpak kan zijn om jou te berijden met wat afstand tussen de beide lijven, zo behoudt zij meer de leiding....maar dat is een detail.

Ik vind het een aantrekkelijke dame die een beetje mysterieus overkomt, maar ze neemt iets te veel gemaakt geile houdingen aan (zelfs bij het openen en sluiten van de deur) en zet een stemmetje op, waardoor het wat te veel aanvoelt als theater....en daardoor is het allemaal plezierig, maar heb je het gevoel alsof je haar nooit helemaal bereikt.

Maar misschien heeft ze iets van: Dit is wat ik bied, meer niet en indien ze dat goed uitvoert is dat natuurlijk haar goed recht. Maar voor mij zou ze nog net even beter kunnen zijn als ze ook echt zich zou open stellen voor die mentale connectie.

Dat zit er qua intellect zeker wel in, maar om de een of andere reden houdt ze het luchtig en vluchtig.
 
Blijft jammer.
Qua lichaam en uiterlijk echt op mijn nummer 1 om eens hard te nemen.
Maar de eerdere geschreven ervaringen geven aan dat hard niet goed past bij Sisi.
Ik kan best goed aanpassen, maar "Voorzichtig Voorzichtig", dit niet dat niet".
Maar wat een exemplaar van een vrouw.
Echt heel aan de twijfel wel of niet te langs te gaan.
 
A beautiful looking woman though. focused only on money and time, not on you. SHe didn't do anything I agreed to before. It created a bad energy. In Watsapp, everything is good, but when you enter the room, it changes for the worse. I stayed 45 minutes. And I never left satisfied. I do not suggest!!!
 
De eerste keer dat ik haar zag gaf ze mij een heerlijk pijpbeurt met alleen haar lippen, heerlijk zacht. Ze zei dat ze hierdoor helemaal in trance raakte. Eerlijk zou ik deze nog wel eens willen meemaken want het was een van de beste tot nu toe in mijn wandelbestaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
45 minuutjes bij Sisi geweest recent. Veel van wat hierboven is geschreven komt herkenbaar voor. Het hoge stemmetje en de vele doekjes. Ik mocht alleen haar klitje lebberen, en niet te veel afdalen (via mondelinge instructies werd dit streng gehandhaafd). Zo gezegd, zo gedaan. Na een grondige reiniging van de inmiddels opgewonden jonge heer (met veel doekjes) kon PZC beginnen. Dit was prima.
Tijdens doggy style raakte ik per ongeluk haar poepertje, Meteen kreeg ik een reprimande en werd de jonge heer weer grondig gereinigd.
Of ik haar binnenkort weer ga bezoeken is nog onzeker (maar zeker niet uitgesloten).

Een bijkomend voordeel van een bezoekje bij Sisi is: "Je gaat weg met de schoonste pik van Amsterdam en omgeving !(y)"
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan