Deze prettige dame verblijdt ons al meer dan 10 jaar met haar al eerder geroemde vele kwaliteiten in de voorgaande recensies. Lang geleden heb ik Sisi ooit een keer bezocht en over die vergane tijd hebben we nog even kort gesproken , maar de bijzonderheden stonden uiteraard niet meer op onze harde schijven.
Persoonlijk vind ik dat ze er nu rond haar 40 ste levensjaar nog appetijtelijker uitziet als destijds .
Na deze erg geslaagde hernieuwde kennismaking/ervaring durf ik te stellen dat deze "Sisi" lekkerder smaakt dan welke andere nectardrank dan ook ! Geen huismerk of A-merk , nee dit ongeëvenaarde sapje valt als enige in de pas in het leven geroepen " prima de luxe" klasse .
In het kader van "de Tour de Bef" hadden we afgesproken om voor een hoogtepunt te gaan door middel van een verwennerij aan het kieteltorentje . Tijdens de wasbeurt nog even ter sprake gebracht of een Baffie ook welkom zou zijn en dit kon niet duidelijker bevestigd worden door een "ja natuurlijk" ...
Ze had er zin en zat al rap op haar knie-tjes in de wachthouding om haar opengesperde poepertje als eerste te laten betongen. Wat een geil aangezicht was dat zeg en Sisi keek met een verlangende blik naar het gebeuren uit. Dat beloofde dus veel en ik dus met volle overgave aan de gang om te ervaren dat deze dame er niet één , maar wel twee bordjes pap van lust. Mooi , dat viel bij mij in goede aarde want hoe leuk kan het zijn om 2 geilaards in de spiegels te mogen zien die volop aan het genieten zijn van een potje Baffen .
Na een poosje zijn we zonder woorden over gegaan naar Sisi in de rugstand waarbij ik haar fraaie vagijntje eerst op mijn gemak observeerde en voorzag van een uitwendig gyneacologisch onderzoekje . Mijn tijdelijke partner had het aan haar 'spinnen' te horen wel naar haar zin en ze keek af en toe even mee hoe deze kerel bezig was. Altijd fijn om een opgewonden dame met een genietend gezicht te mogen waarnemen wanneer haar heuveltje met succes beklommen wordt.
Als afsluiting van dit fijne samenzijn werd mijn jongeheer flink in de olie gezet door Sisi : ze verzoop hem zowat . Even vreesde ik ervoor of hij wel zou blijven staan , maar geen nood . Dappere Dodo deed zijn naam eer aan en hield zich knap staande door net niet in die olie-bende koppie onder te gaan .
Dat het kommertje wel proestend tot gebeuren kwam , zou best kunnen betekenen dat er toch stiekem een beetje olie uit mijn ja-knikker werd gespoten.
Overigens ben ik helemaal geen liefhebber van een handwerk-kommertje , maar door haar warmtevolle slowmotion-uitvoering in het begin en door de tempo verhogingen op de juiste momenten bracht ze me naar de verlossende finish. Dat was nou eens een andere manier om een etappe letterlijk over de streep te trekken. Vandaar alle lof voor de wijze waarop Sisi mijn nakomelingen evengoed de wereld heeft ingebracht , alhoewel mijn buik een andere bestemming is als de oorspronkelijke plek waar ze bedoeld zijn om wel degelijk waardevol te kunnen zijn .
Als ik het goed begrepen heb , dan is Sisi tot de laatste week van augustus nog aanwezig . Ze blijft telkens 2 maanden hier om vervolgens 2 weken naar huis te gaan .
Deze prettige dame begint 's morgens al vrij vroeg : ze is reeds rond 10 uur aanwezig.
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .