WHEM Sissi, De Pinte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, ze is ook via 2dehands te bereiken.
Ontvangt in een woonwijk.

Zet wat spirituele muziek op en wrijft gewoon wat zachtjes met olie. Ze gaat niet uit de kleren, laat staan dat je ze mag aanraken. Dit heeft niets met massage te maken.
Op het einde probeert ze toch een manueel happy end te bieden.
1x , nooit meer.

Deze dame gaat al een hele tijd mee. Ooit--toen de dieren nog spraken--masseerde ze nog met een andere dame. Toen was de erotiek nog aanwezig.

Haar massages zijn zweverig en spiritueel beginnen worden na dat de twee gesplitst zijn. Laatst toen ik bij haar kwam--nog pre-corona--bood ze nog een unieke Tango-massage aan en deed ze oprecht moeite van er iets speciaal van te maken. De aanraak regels waren nog best wel soepel vond ik, en probeerde er echt wel een sensuele ervaring van te maken. Ze bood volledige afwerking aan, aan meer prijs, maar desondanks de moeite, was de klik er niet en was ik niet in de stemming om meer centjes neer te leggen.

Tegenwoordig lijkt alles veel meer verwaterd. Advertentie die maar 1 zinnetje bevat, redlights post, weinig aanbieden en toch hoge prijzen. Mij lijkt het op een combinatie tussen vervlogen motivatie en wanhoop.

Jammer, want op zich is ze een mooie, vriendelijke en liefdevolle dame.

Terug
Bovenaan Onderaan