WHEM Sissi, Ledeberg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
15/12/22
5

Heeft er iemand ervaring met deze Sisi?
Ik herinner mij vanop Hookers dat daar wel wat recensies waren over deze dame. Nogal gemengde reacties als ik mij goed herinner maar ik denk dat dat dan meer met haar uiterlijk te maken had.
Zelf als eerste gaan wil ik liever niet doen want voor mij is het anderhalf uur rijden. Het zou fijn zijn mocht er hier nog iemand opdagen die ervaring met haar heeft gehad.
 
Sissi is een zeer vriendelijke en mooie dame, heb ooit al betere massages gehad, maar niet voor de prijs die Sissi vraagt.
Ik heb haar meerdere keren een bezoek gebracht. De laatste keer is echter - helaas- al enkele jaren geleden. Maar dat heeft niets met Sissi te maken, onder andere omstandigheden zou ik zo teruggaan.
 
Als je van een ancien spreekt...Sissi is er eentje amai😁 Niet de top maar goed, zoals hierboven beschreven zeer correct voor die prijs. Ze kan nogal nieuwsgierig zijn en babbelen maar kan je afblokken als je dat niet wil. Eens proberen zou ik zeggen.
 
Ben er vandaag geweest Was 5 jaar geleden Service is er sterk op achteruit gegaan Maar ja voor die prijs moet je niet klagen

Bedoel je dan dat de massage niet zo meer goed was of gaf ze algemeen genomen een veel mindere indruk (misschien wat tegen haar zin?).
70 euro voor een uur is inderdaad niet zo veel maar het gaan weggooien aan een slechte ervaring doe je nu ook weer niet (ik toch niet).
Is ze volledig naakt als ze je masseert?
 
Bedoel je dan dat de massage niet zo meer goed was of gaf ze algemeen genomen een veel mindere indruk (misschien wat tegen haar zin?).
70 euro voor een uur is inderdaad niet zo veel maar het gaan weggooien aan een slechte ervaring doe je nu ook weer niet (ik toch niet).
Is ze volledig naakt als ze je masseert?
Massage was minder teasend dan vroeger en BTB gewoon effe met haar nochtans prachtige borsten even over de rug Niks BTB als je op je rug ligt Vroeger mocht je haar nat vingeren nu houdt ze het liefesgrotje gesloten Na 40 min massage gedaan geen douche ze wrijft je schoon met papieren zakdoekjes en dan nog geklets over ditjes en datjes en zo maakt ze uur vol
 
Heeft iemand ondertussen deze Sissie nog een nieuwe kans gegeven om ze te evalueren. Iedereen heeft al eens een mindere dag zou ik zeggen. Bedankt om dit posten. Ziet er mij fotografisch aantrekkelijk en toch opwindend uit...😀
 
Ook het gevoel dat ze het enkel nog doet voor de centjes. De bezieling is weg. Bij mij stopt ze bijna niet met babbelen (is heel curieus) en ze doet wat ze belooft, maar op automatische piloot. Maar goh als je nog nooit bent geweest en niet weet hoe ze vroeger was, dan zou ik het gezien ook de correcte prijs gewoon eens proberen. Echt bedrogen ga je niet zijn, en ook alles is persoonlijk dus wie weet voor jou wel de godin die je al lang zoekt ;-)
 
Bij mij is het veel te veel babbelen, en al zeker tijdens de massage, toch wel een groot probleem, ik wil stilte tijdens de massage (muziek op de achtergrond mag uiteraard wel). Maar misschien is de dame redelijk alleen en dat ze daardoor veel vraagt en praat, je vindt dat wel meer.
 
Daarnet een afspraak gemaakt. Ik moet 40 minuten rijden naar Ledeberg. Ze zegt een berichtje te zullen sturen met haar adres. Ik vertrek en rij naar Ledeberg. Eenmaal aangekomen stuur ik een sms , bellen ook een paar keer. Geen reactie meer. Sorry, maar daar krijg ik het schijt van!!!! Als wij onze kat sturen( en dat is ook not done) zijn we fakers. Dat zulke dames nog werk hebben is een half mirakel. Dit doe je niet. Wij moeten ook hard werken en als je dan 40 minuten heen en terug nutteloos je benzine moet verspillen dan word ik daar stierewild van. Nog een leuk leven gewenst met het bedriegen van eerlijke mensen.
 
Geen aanrader voor mij. Ze praat de hele tijd. De massage is niet opwindend, maar valt voor de rest nog redelijk mee. Na de massage zit ze hard aan mijn lul te trekken en dan klagen dat ik niet klaarkom. Het was bijna pijnlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan