WHEM Sissy Lincon Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar een keer ontmoet via Grindr in Almere en goeie seks gehad. Hoe en wat precies weet ik niet meer alleen dat we ineens moesten stoppen omdat ze een klant kreeg. Ze zou t goedmaken

Dat goedmaken was pas weken later toen heb ik dr bezocht in een AZC in de buurt van Deventer ergens. Ze is lang (1.85 ofzo) en meer passief dan actief. Pijpen kan ze wel lekker en ze is echt goed neukbaar. Met haar pik heb ik niks gedaan dus daar kan ik niets over zeggen. Voor de rest heeft ze echt een lekker lichaam
 
Heb haar een keer ontmoet via Grindr in Almere en goeie seks gehad. Hoe en wat precies weet ik niet meer alleen dat we ineens moesten stoppen omdat ze een klant kreeg. Ze zou t goedmaken

Dat goedmaken was pas weken later toen heb ik dr bezocht in een AZC in de buurt van Deventer ergens. Ze is lang (1.85 ofzo) en meer passief dan actief. Pijpen kan ze wel lekker en ze is echt goed neukbaar. Met haar pik heb ik niks gedaan dus daar kan ik niets over zeggen. Voor de rest heeft ze echt een lekker lichaam
In een AZC serieus? :ROFLMAO::ROFLMAO: Nouja, zolang je maar een goed matras hebt laten we zeggen.
 
😂😂 Jij bezoekt ook veel ts op azc. Is het daar goedkoop wonen voor hun😜.
Nee haha alleen deze, gister ging t over Catalina die heb ik nooit bezocht ergens, maar die woont er aan dr Insta te zien wel

In een AZC serieus? :ROFLMAO::ROFLMAO: Nouja, zolang je maar een goed matras hebt laten we zeggen.

Hahahaha nee zo'n gammele dubbelslaper die kraakte als een gek. Maar het ging al snel over naar de bank en toen in de badkamer voor de spiegel 😝😝
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan