Site Kinky achteruit gegaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet niet of het hier thuishoort, maar als je op Kinky uitgebreid zoeken zoekt op prijs komt er een schuifbalk die loopt van 0 naar 2000. 0 willen we allemaal. 2000 lijkt wat veel zeker als je globaal per uur uitgaat. Omdat het ding ook bijna niet is in te stellen zou het makkelijker zijn de schaal van zeg 0 naar 500 te laten lopen.
 
Weet niet of het hier thuishoort, maar als je op Kinky uitgebreid zoeken zoekt op prijs komt er een schuifbalk die loopt van 0 naar 2000. 0 willen we allemaal. 2000 lijkt wat veel zeker als je globaal per uur uitgaat. Omdat het ding ook bijna niet is in te stellen zou het makkelijker zijn de schaal van zeg 0 naar 500 te laten lopen.
Dit is handig voor de dames die echt langere dates doen, meegaan op tripjes etc.

Maar soms worden dames ook voor een hele nacht geboekt en dan heb je korting op de uurprijs.

Het is iig een hoop geld om uit te geven 😂
 
Weet niet of het hier thuishoort, maar als je op Kinky uitgebreid zoeken zoekt op prijs komt er een schuifbalk die loopt van 0 naar 2000. 0 willen we allemaal. 2000 lijkt wat veel zeker als je globaal per uur uitgaat. Omdat het ding ook bijna niet is in te stellen zou het makkelijker zijn de schaal van zeg 0 naar 500 te laten lopen.
Schuifbalk werkt voor geen meter kinky kan het makkelijk fixen maar dat doen ze niet.
 
Als ik foto's bekijk op Kinky en terug wil naar de advertentietekst moet ik verversen, de links boven de advertentie (Overzicht - Foto's - Video's - Reviews) werken bij mij niet.
Dit is met Explorer.
 
Grappig om te lezen dat anderen dit ook zo ervaren. Ik heb me er maar bij neergelegd, voel me anders ook zo'n zeikerd. Ik begrijp niet zo goed dat Kinky hier een slider plaatst. Het vanaf en tot bedrag invullen is toch veel makkelijker.
 
Weet niet of het hier thuishoort, maar als je op Kinky uitgebreid zoeken zoekt op prijs komt er een schuifbalk die loopt van 0 naar 2000. 0 willen we allemaal. 2000 lijkt wat veel zeker als je globaal per uur uitgaat. Omdat het ding ook bijna niet is in te stellen zou het makkelijker zijn de schaal van zeg 0 naar 500 te laten lopen.
Kunt toch schuiven naar jouw budget.
 
Dat is het probleem. Grosso moda gaat iedereen van 30 naar 120 minuten. Per dag hoef ik niet re weten. MAar de balk werkt tegengesteld daardoor.
Dus nu vergelijk je appels en peren. Sorry voor de dames trouwens maar het beteeft de euros per eenheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan