Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren getwijfeld om naar Oedt te gaan of naar Sixsense….en het werd de laatste. Begin van de middag aangekomen en het was al enorm druk en ik moest dus op straat parkeren. Het was uiteraard ook wel te verwachten op zo'n dag, dus je hoort me niet klagen.

Eenmaal voorzien van het beren vel ben ik meteen maar even wat gaan eten, pasta met gehakt. Het was niet veel wat er op dat moment was (ik zat net tegen de wisseling van ontbijt en avondeten aan), maar het smaakte prima.

Eenmaal in de bar aangekomen was het een drukte van jewelste….veel ijsberen, maar dus ook veel dames. De teller naast de TV was al in gebruik, dus dat zegt wel wat.

Toen ik eenmaal Anja zag ben ik daar meteen op af gedoken. Vorige keer met haar beviel prima en dit keer ook. Kamertje van een uur genomen. Wat ik al bij de 1e keer opmerkte…ze mag er misschien wat minder toe naderbaar uitzien, maar de werkelijkheid is anders. Ik vermoed dat ze wel eens tot mijn voorkeurtjes gaat behoren.

Wat later op de middag kwam Natasha naast me zitten. In 1e instantie had ik zo mijn twijfels, maar ze is een leuke vrouw die de kunst van verleiden echt wel kent….en ik had er geen spijt van. Er waren zoveel kamers bezet dat we naar de cabines gingen (de 1e naast de gang en dus de grootste). Je kan zeggen wat je wil van haar, maar stil is ze niet als ze boven op je gezicht zit 😇 De buren en de mensen op de gang konden goed meegenieten. TZ doet ze gewoon als onderdeel van de normale prijs, net zoals PZC en deepthroat.

Het werd een gezellig half uurtje.

Na wat eten van de grill wilde ik de avond afsluiten met een blondine die ik zag lopen…ze leek me Duits maar zeker wist ik niet. Ik zag haar echter nergens meer ondanks het lange wachten door mij. Wel door Nadia gepolst voor een trio, maar ik had mijn zinnen op die ander gezet die verdwenen leek te zijn. Tegen 22u kwam Nadia nog een keer langs en aangezien ik nog wel een leuk einde van de dag wilde, mee een kamer opgedoken.

Over haar zijn hier wat postings gedaan…het maakt mij echter niet uit waar ze vandaan komt vs wat ze zegt. Het werd een leuke kamer waarbij ze wel aan PMC doet (itt de rest), maar ze legde zelf mijn hand op haar hoofd om tijdens de bj het tempo te bepalen 👍🏻

22:30u omgekleed en de terugweg aangevangen.

Mbt de gemiste blondine…ik weet niet of er mensen van hier gisteren waren? Ze had een zwart/gele bikini aan, geblondeerd platinum/blond haar in een kort paardenstaartje. Ik vermoed een kleine C-cup. Normaal postuur, veel gouden sierraden en oorbellen. Of wellicht dat [USER=3122]@Bachatero[/USER] haar herkent qua omschrijving?

Terug
Bovenaan Onderaan