Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bedoelde of er ook meisjes zijn die door 2 ijsberen verwend willen worden. Iemand?
Ik denk dat er hier ook wel veel voor in zijn als ze door beide mannen betaald worden. Maar ik heb hier geen ervaring mee en ook nooit zo'n trio naar de kamer zien vertrekken. Heb je al bedacht waar je de tweede man gaat vinden? Dat zou wel eens een groter probleem kunnen zijn.
Mij niet bellen hiervoor in ieder geval 😉
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 23 augustus 2022
Roemeens: Ariana, Bianca, Carmina, Cataleya, Cathy, Delia bril, Elena, Elisa, Erica, Lisa, Lizzie, Ina bruin, Irina, Isabella, Jessy, Julia, Maria, Mickey, Nadia, Nelly, Ruby, Sandra, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Margareta, Stacey, Victoria, …
Overigen: Alexiis (D), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Lilly (Ken), Sarah (Dom), Sofie (D),…

@Ijsbeertjee : ik heb het gevraagd aan een dame waar Carla steeds bijzit, maar zij heeft ook geen idee of en wanneer ze zou terugkomen
Carmina? Die pijpkoningin met altijd een bril op en jurk aan? Im in!
 
Ik ben ooit eens aangesproken door een man in Sixsens die me voorstelde om als MMV naar de kamer te gaan.
De deal was dat hij enkel zou toekijken, de dame het dubbele bedrag zou betalen, en dat ik dan gratis kon neuken.

Aanvankelijk zag ik het wel zitten om gratis mijn kunstjes te laten zien, maar er was wel niets van in huis gekomen.
De juiste dame vinden is soms lastig, en na een tijdje begon ik ook te twijfelen aan de man zijn geaardheid (nogal lbgtq-getint, laat ons zeggen).
 
Nog mensen die zondag naar SS gaan ? Onlangs langs geweest voor de eerste keer! Mezelf de vrijheid gegeven om met Natasja en Nancy samen te gaan! Geweldige ervaring van begin tot einde! Erna rustig aan de bar gezeten en rondgekeken. Voor ieder wat wils, uiteindelijk toch aisha ( denk ik ) met haar vriendin Anna geweigerd gehad opdat ze nogal zeer opdringerig waren.. eten was zeker in orde! Vriendelijke dame aan de bali! Enkel ja alleen is maar alleen. Dus niet zo zeer lang gebleven.😀
Nu zondag voor de 2de maal naar daar en hopelijk gaat er ook iemand ? 😄
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 26 augustus 2022
Roemeens: Alexa, Amira(nieuw), Anja, Ariana, Asia(nieuw)*, Bianca**, Brianna, Cataleya, Cathy, Delia blond, Delia(zwart), Elena, Elisa, Erica, Gabriella, Irina, Isabella, Jasmien, Jessy, Julia, Lea, Lisa, Maria, Marie, Marissa, Mickey, Mimi2(nieuw), Nadia, Nelly, Roxy, Ruby, Sabrina, Sandra, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Aisha, Margareta, Nikita, Victoria, …
Overigen: Deborah(Port), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Natalia(Oekr), Sarah(Dom), Beatrice(Hong),…

*Isabella en Brianna zijn de 2 Barbie look-a-likes, de nieuwe Jasmien maakt ook deel uit van dit groepje
**Asia en Mimi2: nieuw sinds gisteren, vooral Mimi2 heeft bij mij een prima indruk nagelaten
 
Laatst bewerkt:
Was mijn eerste keer bij sixsense, niet mijn eerste keer in saunaclub. Je krijgt een korte rondleiding als je aangeeft er voor de 1e keer te zijn. Volgende keer trek ik er meer tijd voor uit kan ik nog wat meer genieten maar …… wat ligt het ver weg vanaf Alkmaar
@Bachatero volgens mij heb ik Marie ontmoet Roemeense blond haar lekker Bcup, midden dertig zei ze.
 
Laatst bewerkt:
Was mijn eerste keer bij sixsense, niet mijn eerste keer in saunaclub. Je krijgt een korte rondleiding als je aangeeft er voor de 1e keer te zijn. Volgende keer trek ik er meer tijd voor uit kan ik nog wat meer genieten maar …… wat ligt het ver weg vanaf Alkmaar
@Bachatero volgens mij heb ik Marie ontmoet Roemeense blond haar lekker Bcup, midden dertig zei ze.
Maria is mijn toppertje bij sixsens 😘 mooie vrouw, 33 jaar en cup b zoals hierboven
 
Roemeense Maria en Mary zijn 2 verschillende vrouwen. Maria wat voller en met een keizersnee lidteken, Mary met killerbody mooie billen en C cup. Maria met uitgebreide service, Mary zonder TZ. Mary heeft halflang blond haar, Maria heeft lang blond haar. Maria zit op de kwartronde bank meteen rechts van de ingang, Mary loopt altijd rond.
En dan heb ik het nog niet over Bulgaarse Maria.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 2 september 2022
Roemeens: Alicia, Alef, Alexa, Amira, Anja, Ariana, Cataleya, Cathy, Claire, Elena, Elisa, Erica, Gabriella, Ina, Isabella, Jessy, Julia, Lili, Lisa, Lizzie, Maria, Marie, Mickey, Mimi, Nelly, Raïssa, Roxy, Ruby, Sabrina, Sandra, Selena, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Margareta, Nikita, Stacey, Victoria, …
Overigen: Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Natalia(Oekr), Sarah(Dom), Beatrice(Hong), Alexiis(D), Sophie(D),…

* Mimi: terug na 6 weken vakantie, ook Alicia en Raïssa back in town
**Asia en Mimi2: reeds vertrokken richting Oostenrijk
 
Bianca heeft blijkbaar donderdagavond iets fout gedaan. Toen ze vrijdagmorgen zich aanmeldde om te werken, werd ze verzocht om haar spullen op te halen en SS te verlaten.
Ik weet niet of het om een tijdelijke schorsing gaat of een definitieve.
Van de andere 3 weet ik niet of ze nog terugkomen…
 
Excuses als dit een domme reactie is, maar gezien hier expliciet dames namen vermeld worden die van de (hier gecommuniceerde) prijs afwijken. Toch even een bijkomende vraag richting de vaste stamgasten :) Worden deze dames aangehaald als voorbeeld omdat ze nieuw zijn en de andere dames die afwijkende dienstverlening/prijzen hanteren reeds gekend zijn door jullie?

Waar ik zelf voor Corona namelijk zonder problemen blindelings met een dame naar de kamer durfde in de wetenschap wat ik kon verwachten, heb ik tijdens mijn bezoek van 2 weken terug toch moeten vast stellen dat het eerder willekeur was. De dames die ik nog ken van vroeger hanteren de gekende prijs (of toch voor mij). maar bij (voor mij) nieuwe dames verdween mijn interesse als sneeuw voor de zon voor de kamergang omwv een "prijzen intake" gesprek. En hoewel ik de meeste namen vergeten ben (grote kans dat het gaat om dames hier reeds aangehaald werden), is Julia me wel bij gebleven omdat deze dame toch ook al bijna een jaar aanwezig is in 6s. Ook zij gaf aan dat haar dienstverlening beperkt is voor de standaard prijs (vooropgesteld dat ik al 1h naar de kamer zou gaan) en stuurde aan naar ofwel +50EUR voor TZ voor een half uur, ofwel 150p60... Zoals gesteld was zij zeker niet de enige.

Long story short :) mag er volgens jullie nog steeds uitgegaan worden van een volledige service voor de prijs van 60p30, 110p60 bij het gros van de dames en dit zonder voorafgaande afspraken? Of zijn die tijden toch wel voorbij. Momenteel blijf ik namelijk bij de dames die ik reeds ken, wat jammer is... En helaas helpen de beschrijvingen van de dames hier aangehaald je maar beperkt verder om correcte meiden te vinden, eenmaal in de jungle van 6s met meer dan 50 dames is het namelijk allemaal geen evidentie meer :) om naam te onthouden of beschrijving te matchen.

Soit, het onderwerp "upselling" intrigeerde me, gezien ik het tegenwoordig als standaard ervaar in 6s. En dit als niet wekelijkse bezoeker maar eerder 2x per maand. Ik laat me graag tegenspreken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
De genoemde namen zijn vrij nieuw, maar Irina en Erica die er al langer zijn rekenen ook regelmatig extra voor diensten die vroeger standaard waren. Een groot deel van die upsellers is alweer weg, dus binnenkort is het weer als vanouds.
De rest van de dames kun je wel uitgaan van goede service zonder upselling. Wel zijn er flink wat die niet tongzoenen, ook niet tegen meerprijs.
En die dames zullen soms mogelijk wel eens wat proberen bij nieuwe ijsberen, maar dat is de uitzondering.
1 dame (Letse Sofie) doet niet aan PZC, ook niet tegen meerprijs, maar dat maakt ze meer dan goed met de rest van haar service.
De meeste dames willen geen vinger naar binnen.
Het grootste deel doet dus niet, of alleen met hoge uitzondering aan upselling, maar het is bij allemaal goed om vooraf goede afspraken te maken, om teleurstellingen te voorkomen.

Als je er om de week komt, dan is het heel vreemd dat je upselling als standaard ervaart. Ik kom er ca 3 keer per maand en ik heb er geen last van. Een beer die ik goed ken en die ook om de week komt, heeft er ook geen enkele last van.
Volgende week zondag ben ik er weer. Zoek me maar eens op dan kunnen we nog wat ervaringen uitwisselen en kan ik je in de goede richting helpen. Er zijn ook nieuwe dames met een duurzaam business model gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
Het scheelt wel als je een soort van ''vaste'' klant bent...
Die gaan niet opeens meer vragen voor handelingen die altijd in de standaard prijs zaten.
Van 50 naar 60 en van 100 naar 110 konden ze niet omheen .
Daarom vooraf duidelijkheid dan voorkom je gezeur.
Ze moeten natuurlijk niet standaard meer geld gaan vragen want dan haken er wel beren af of komen minder vaak denk ik.
Wij als beren kunnen onze ongenoegen uitspreken bij de leiding want die staan daar wel voor open.
Dat moeten wij dan ook zeker doen om die groep dvps die dit veroorzaken in te dammen om meer geld te vragen.
 
Bedankt voor de inzichten… allicht ben ik wat kort door de bocht gegaan, daar ik meestal met dezelfde dames ga (die op vakantie waren/zijn) is mijn ervaring van 2 weken terug allicht niet representatief. @Wandelaar bedankt voor het aanbod, ik meld mij bij een volgende bezoek. Maar eerst babylon en aca nog wat verder verkennen :cool:
 
@Wandelaar5,

jij bent niet eerlijk en suggereert dat Irina en Erica de kantjes er van af lopen. Als je zo eerlijk wil zijn naar de forum lezers noem dan ook je eigen harem want die doen precies hetzelfde. Meerprijzen vragen voor bepaalde handelingen. Vanessa, Alicia, Elena, Diana, ze doen het allemaal, en ze werken allemaal al jaren in SS. Ze komen hun afspraken na. Elke dvp heeft het recht per klant haar prijs te bepalen. Nu neigt het naar selectieve verontwaardiging. Jij wil niet met elke dvp kameren. Dvp's willen niet met elke potentiële klant kameren. Zie je het verband?
Bij bepaalde klanten hogere tarieven dan wel meer prijzen vragen voor bepaalde handelingen, dat is in NL volstrekt legaal, de dames zijn immers zelfstandigen.

Wat niet OK is, is als er op de kamer een prijsverhoging doorgevoerd word waar er op voorhand iets anders is afgesproken. Problematisch is ook gedoe achteraf over wat er nu afgesproken was. Daarom zijn er een paar dames weg nu. En dat staat volledig los van vooraf een meerprijs vragen.

Terug kijkend in je berichten van de laatste twee jaar, ook op andere fora, neem je het zelf ook op voor een dame als het om onterechte berichten gaat. Wees zo sportief omdat nu ook toe te staan.
 
Ik heb zelf in Sixsens, nog niet 1 keer een dame getroffen die aan upselling deed. Ik ben er nu een keer of 10? geweest en heb zo'n 20-30 kamers gedaan met zo'n 15 verschillende dames. Natuurlijk boden ze niet allemaal dezelfde service maar geen enkele bood iets aan tegen meerprijs.
 
@Obiwankenobi : ik suggereer helemaal niet dat Irina en Erica de kantjes ervan aflopen. Sterker nog ik heb over Erica een heel positief verhaal geschreven. En bij mij heeft ze niets extra gerekend. Irina ben ik nog nooit mee naar de kamer geweest. Daarvoor kunnen mensen zelf de recensies lezen. Ik kan me ook 1 recensie herinneren van @Mentholbear waar Irina niets extra had gerekend, terwijl ze dat eerder wel altijd had geprobeerd. Alleen die beide dames vragen aan de meeste ijsberen wel extra geld voor zaken die bij de anderen tot de standaard service behoren. En dat is inderdaad legaal. En als er geen klachten komen, dan verlenen ze die service goed. Ik heb niet geschreven dat ze slechte service zouden leveren.

De andere door jou genoemde dames heb ik nog nooit van gehoord dat ze extra rekenen. Dat zou natuurlijk wel eens voor kunnen komen. Maar dan is het toch typisch dat ik het over Erica en Irina van heel veel mannen hoor en van die anderen nooit? Die ervaring deel ik hier op het forum, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan