Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ieder het zijn en ik heb ook echte Roemeense toppers gehad, maar over het algemeen moet ik eerlijk zijn als ik de keuze heb gaat hij eerder naar een Bulgaarse of overige nationaliteit dame gewoon iets wat je ontwikkelt gedurende de afgelopen 18 jaar.
Trouwens meer als 10 jaar geleden waren er ook hordes Roemeense dames die logen over waar ze vandaan komen (meestal zogenaamde Italiaanse) dus dat is niet iets van de afgelopen 5 jaar pas.
 
Laatst bewerkt:
Klopt inderdaad er zijn belangrijkere dingen. Bijvoorbeeld een lijst opstellen met dames die in sense TZ en pzc aanbieden zonder meerprijs. Zal ik beginnen met een aantal namen?
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nikky, Ramona, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).

Gaarne aanvullen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nikky, Ramona, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).

Gaarne aanvullen!
Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nikky, Ramona, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).

Gaarne aanvullen!
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nikky, Ramona, Ella, Christina, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).
Update
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was ik 2 van mijn favorietjes helemaal vergeten: Kateleya en Nella!
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Kateleya, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nella, Nikky, Ramona, Ella, Christina, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bulgaarse Laura zoent dat de stukken er vanaf vliegen! Ze plakte me tegen de muur en begon hartstochtelijk te TZ, je zou al haast beginnen te geloven dat ze echt zot is van je. PZC doet ze zolang je maar wil, zelfs tot 30 minuten.
 
Was ik 2 van mijn favorietjes helemaal vergeten: Kateleya en Nella!
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Let op, niet bij iedereen, dus altijd even vragen!
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Annabel, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Kateleya, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Nella, Nikky, Ramona, Ella, Christina, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).
Nog 2 dames vergeten aan mijn kant! Poolse Magdalena en Roemeense Michaela
Ook Bulgaarse aisha
Roemeens: Dark Aisha, Alessia/Irina, Alexia, Amelia2, Ariana, Carmina, Carla, Dasha, Diana, Erica, Elena, Kateleya, Lilly, Maria, Mickey, Miruna, Mira, Michaela, Nella, Nikky, Ramona, Ella, Christina, Valentina, Vanessa
Bulgaars: Aisha, Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Deborah (Port), Elena, Kinga (Pools), Magdanela (pol) Marlène (Slo), Nathasja (Oekr), Lora (Hon), Nora (Kameroen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is een groot verschil tussen kussen en tongkussen.
Dit lijstje klopt niet helemaal, er staan verschillende DVP op die wel kussen maar zeker niet tongzoenen!
Dit hangt natuurlijk ook wel af van de ijsbeer zelf, een frisse adem, propere tanden enz…
Ik heb sommige DVP ook al horen klagen dat sommige ijsberen niet hygiënisch zijn.
En dan begrijp is best dat een DVP niet zal tongzoenen en alleen wil pijpen met condoom.
 
Ik heb een lijst opgesteld van de dames die mij persoonlijk getongzoend hebben zonder daar € extra voor te vragen. En ik heb het dus niet over kussen. Er staan er een paar bij door ijsbeertjee en een paar (Diana, Lilly, Dominica, Melis, Nancy en Natasha) waar ik het alleen van horen zeggen heb van meerdere bronnen. Je mag me in een DM vertellen wie er volgens jou niet kloppen.
Zoals ik al schreef zal niet elke dame elke man tongzoenen. Dat is persoonlijk, dus er staan er een paar tussen die dat niet bij iedere man doen.
 
Laatst bewerkt:
Nog even over die lijst: ik weet dat bijvoorbeeld Carla, Erica en Nella bij veel mannen niet tongzoenen. Zo wil Bulgaarse Aisha die dat bij IJsbeertjee kennelijk wel doet, het niet bij mij. En tongworstel kampioen Laura zegt ook wel eens nee. Altijd netjes vragen dus.
En de tong 2mm uitsteken tussen dichtgeklemde lippen is geen tongzoenen! De dames veranderen ook wel eens. Zo zei Evelyn ooit nee tegen mij en kwam een paar uur later buiten bij mij aan een tafeltje zitten en zei "I changed my mind". Ik mocht het aan geen man vertellen. Een week later mocht ik het wel vertellen en nog een week later was het standaard voor bijna iedereen, toen ze merkte dat ze dan veel meer kamers maakte.
Het blijven natuurlijk vrouwen en we zullen hun mening moeten respecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komende week ook maar weer eens gaan met het mooie weer.
Zal eens kijken of bepaalde dames mij nu geen extra geld vragen voor tongzoenen, nu ik hen bovenstaande lijst kan tonen.
Ze doen het dus wel met me, maar blijkbaar heeft de ene beer meer sympathie bij hen dan de andere terwijl ik toch een aardige, best goed uitziende man ben met uitstekende hygiene. Anders ga ik gewoon in het vervolg met de dames waarvoor ik niet extra hoef te betalen, die zijn er gelukkig ook.
 
Komende week ook maar weer eens gaan met het mooie weer.
Zal eens kijken of bepaalde dames mij nu geen extra geld vragen voor tongzoenen, nu ik hen bovenstaande lijst kan tonen.
Ze doen het dus wel met me, maar blijkbaar heeft de ene beer meer sympathie bij hen dan de andere terwijl ik toch een aardige, best goed uitziende man ben met uitstekende hygiene. Anders ga ik gewoon in het vervolg met de dames waarvoor ik niet extra hoef te betalen, die zijn er gelukkig ook.
LOL, jij wilt dat ze boos op IJsbeertjee en mij worden? Laat de dames AUB geen berichten van het forum zien. Daar komt alleen maar ellende van. Vraag gewoon of ze aan TZ doen en als ze nee zeggen dan ga je naar een ander. Misschien veranderen ze dan van mening omdat ze toch wat meer willen verdienen zoals Evelyn.

Hoe stel je je die conversatie voor? Doe je aan TZ? Nee. Ja, maar hier op de lijst staat dat je het wel doet met Wandelaar5! OK dan ook met jou.
Zo gaat dat natuurlijk niet. Hooguit komen ze op hoge poten bij mij verhaal halen dat ik dit op het forum gezet heb.
 
Laatst bewerkt:
Kan er iemand Bulgaarse Aisha beschrijven ? Ken enkel de Roemeense.
Dat is de dame die altijd zeer bevallig loopt. Jong, petite, slank, zwart haar, mooi gezichtje en meestal bij de Bulgaarse dame die zwart/rood haar heeft (Melanie).
Aisha heeft een kleine tattoo aan de binnenkant van haar linkerpols en een grotere tattoo op haar rechterheup.
 
Laatst bewerkt:
Komende week ook maar weer eens gaan met het mooie weer.
Zal eens kijken of bepaalde dames mij nu geen extra geld vragen voor tongzoenen, nu ik hen bovenstaande lijst kan tonen.
Ze doen het dus wel met me, maar blijkbaar heeft de ene beer meer sympathie bij hen dan de andere terwijl ik toch een aardige, best goed uitziende man ben met uitstekende hygiene. Anders ga ik gewoon in het vervolg met de dames waarvoor ik niet extra hoef te betalen, die zijn er gelukkig ook.
Zou niet zo zeer de lijst tonen maar gewoon de info gebruiken in je voordeel. Het blijven mensen en geen robots waar je geld in gooit en een blikje cola uit krijgt.
 
Komende week ook maar weer eens gaan met het mooie weer.
Zal eens kijken of bepaalde dames mij nu geen extra geld vragen voor tongzoenen, nu ik hen bovenstaande lijst kan tonen.
Ze doen het dus wel met me, maar blijkbaar heeft de ene beer meer sympathie bij hen dan de andere terwijl ik toch een aardige, best goed uitziende man ben met uitstekende hygiene. Anders ga ik gewoon in het vervolg met de dames waarvoor ik niet extra hoef te betalen, die zijn er gelukkig ook.
Ik schrijf op dit forum en ook op een ander en hier krijg ik het dus van he. Mannen die dan gaan zeggen, bij die doe je dat en bij mij niet !!!En dan verschieten dat er niets meer geschreven wordt. Onlangs ook voorgehad op het andere forum. Ik had net geschreven over een dame waar ik de 1 ste maal mee geweest was . Al goed schrijf ik niets wat er in de kamer gebeurd maar aan de hand van het verhaal wist de dame wel dat ik het was. Ze kon er mee lachen. Maar ik minder . Ze heeft me de heer aangewezen, maar heb er niets meegedaan . Het zijn zielige mannen ( sorry dat ik het zo zeg ) die alles doorvertellen om toch maar een betere service te krijgen .
 
Ik schrijf op dit forum en ook op een ander en hier krijg ik het dus van he. Mannen die dan gaan zeggen, bij die doe je dat en bij mij niet !!!En dan verschieten dat er niets meer geschreven wordt. Onlangs ook voorgehad op het andere forum. Ik had net geschreven over een dame waar ik de 1 ste maal mee geweest was . Al goed schrijf ik niets wat er in de kamer gebeurd maar aan de hand van het verhaal wist de dame wel dat ik het was. Ze kon er mee lachen. Maar ik minder . Ze heeft me de heer aangewezen, maar heb er niets meegedaan . Het zijn zielige mannen ( sorry dat ik het zo zeg ) die alles doorvertellen om toch maar een betere service te krijgen .

Die betere service "verdien" je toch door je netjes te gedragen, goede hygiëne e.d.??
 
Jouw vrouw weet je dat naar saunaclubs gaat?
Ja dat weet ze.

Als ik vertrek dan wenst ze me een fijne dag toe. En als ik haar tussendoor bel dan vraagt ze of ik al een leuke kamergang heb gehad. Wat er op de kamer gebeurd bespreken we niet. Dat is tussen mij en de dvp
Op mijn terugweg babbelen we over mijn dag.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 6 mei 2022
Roemeens: Alena, Alexa, Anja, Anna, Ariana, Cathy, Carla, Claudia, Elena, Erica, Gabriella, Ina, Irina, Ivanna, Jessy, Julia, Larissa, Leila, Lisa, Lizzie, Marie, Mickey, Mira, Miruna, Raissa, Sandra R, Vivian,…
Bulgaars: Aisha B, Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Margarita, Maria, Melissa, Nikki B, Sandra B, Stacey, Veronica, Victoria,…
Overigen: Deborah (Port), Beatrice (Hong), Emily (Hong), Nathalia (Oekr), Alexiis (D), Gabriella (Dom),…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 6 mei 2022
Roemeens: Alena, Alexa, Anja, Anna, Ariana, Cathy, Carla, Claudia, Elena, Erica, Gabriella, Ina, Irina, Ivanna, Jessy, Julia, Larissa, Leila, Lisa, Lizzie, Marie, Mickey, Mira, Miruna, Raissa, Sandra R, Vivian,…
Bulgaars: Aisha B, Dani, Domenica, Jasmin, Laura, Margarita, Maria, Melissa, Nikki B, Sandra B, Stacey, Veronica, Victoria,…
Overigen: Deborah (Port), Beatrice (Hong), Emily (Hong), Nathalia (Oekr), Alexiis (D), Gabriella (Dom),…
Anna alsin ik erika Anna? Of annabella?
 
Terug
Bovenaan Onderaan