Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
DECENNIUM

Op de 5e van de 8e besloten eindelijk weer eens naar Vaals te trekken. Enige weken geleden vernomen dat een dame in SS is opgedoken. En daar wilde ik graag eens intiem kennis mee maken.

Ondanks vroeg opgestaan om 7 door omstandigheden toch pas om 11:45 gearriveerd. Nog net van de Happy hour entree voor €50 gebruik kunnen maken.
Even informeren bij de chefin leerde me dat Larissa, mijn beoogde dame, nog niet aanwezig was.
Dus kon rustig omkleden en opfrissen om vervolgens eerst te gaan brunchen.
Tot m'n grote verdriet was de harington al leeg en vond ik er de hond in de pot. Figuurlijk dan, want in China is dat een lekkernij ;)
Gelukkig was er nog genoeg aan andere dingen te kiezen. Met een omeletje, worstje en soepje lekker rustig in de serre alles opgepeuzeld, onderwijl te snuffelen op m'n mobieltje. Fijn dat dit op die plek kan.

Het viel me op dat de buiten sauna nog niet af was. Ze proberen alle werkzaamheden waaronder die sauna, de nieuwe peeskamers en de parking voor de winter af te hebben. Wel jammer dat de buiten sauna niet klaar is met de zomer. Zou lekker zijn geweest, maar prioriteit is eerst even de rest.
Want de huidige sauna's zijn prima. Stoom sauna die werkt, bio sauna lekker gebruikt om even op te warmen, en de hete Finse sauna om in te zetten. Jammer alleen dat in die laatste het opgietknopje 't niet meer doet. Gelukkig hebben ze er wel een opgietemmertje voor in de plaats.
De jacuzzi was lekker warm en krachtige bubbels. Ik heb nog even speciaal opgelet voor Wandelaar5 die er wekelijks in schijnt te liggen, maar hij heeft heeft geen het streams. Dat zijn van die stralen.
Het zwembad was lichtjes verwarmd. Prima voor een verfrissende duik na een wellness rondje of even in de zon te hebben gelegen.

Die dag waren er denk ik 25 a 30 dames aanwezig en iets meer heren.
In de kleedruimte kwam ik Erica tegen. Lang niet meer gezien en ze heeft nog steeds een leuk koppie.
Ook Ariana was er en ze wenkte me voor een praatje. Plots kwam daar mijn beoogde dame binnen en excuseerde ik me.
Larissa bleek al op de hoogte te zijn gebracht dat er navraag naar haar was gedaan, dus deels was ze denk ik voorbereid en deels verbaasd om te zien dat ik het was. We kennen elkaar al bijna een decennium, maar weinig contact gehad. En al helemaal niet intiem. Ze haalde even een bakkie koffie, ik ging voor een heerlijk stukje taart en we gingen even op het terras bijkletsen. Geheel relaxt en ze leek geen haast om de kamervraag te stellen. Na het 2e sigaretje wilde ik een voorzet gevenz maar ze pakte alweer een nicotine staafje uit haar tas. Erna vroeg ik d'r toch maar om elkaar eens wat beter te leren kennen. Ze ging voor een kamer boven. Daar geweldig van elkaar genoten met deze GOSC dame. Sterker nog, d'r service was vol passie en ze deed alles met gevoel dat ik d'r een topper vind. Ik heb er een favorietje bij :)

Daarna zat de trek er goed in, maar bleek helaas dat er geen snacks waren die dag. Maar niet veel later presenteerden ze een uitgebreid en smaakvol buffet.
Rustig kunnen uitbuiken en een verkwikkende dutje gedaan in hun rust ruimte in de wellness.
Ik zat in hun serre nog wat op m'n mobieltje, toen er ineens een leuke GND naast me kwam staan op haar mobieltje. Ik kon het niet weerstaan om een paar keer opzij te gluren naar haar fraaie topless postuur. Dat had ze kennelijk in de gaten, want na haar telefoontje kwam ze contact maken. Yvette blijkt deze natuurlijke schoonheid zich te noemen. Ondanks dat de kamerprijzen hier met 70p30 wat hoger liggen, besloot ik toch een joker kaart voor deze jonge dame te trekken en we gingen een kamertje boven opzoeken. Heerlijk van elkaar genoten met deze GOSC meid.

Na nog wat wellness rondjes gemaakt en uitgerust te hebben, was het de hoogste tijd om huiswaarts te keren. Heb me weer prima vermaakt in SS en kom er graag weer terug.

Zo zie je maar weer dat op een maandag of dinsdag naar Sixsens gaan helemaal zo slecht nog niet is. Integendeel.

Larissa en Yvette staan #1 en #2 op mijn To Do lijstje, maar ik ben al een keertje of 10 bij Sixsens geweest zonder ze te pakken te krijgen, want deze dames zijn bijna continu bezet… 🤯
En Mentholbear "doet" ze gewoon allebei in 1 dag! 😮 👍

Terug
Bovenaan Onderaan