Vandaag de SS weer bezocht ik had ook nog een kaart liggen van een Duitse club.
Echter zijn er de afgelopen weken hier in het zuiden iedere dag intensieve grens controles ( en ja ook vandaag dus ) dat ik geen zin meer heb de grens over te wippen.
Natuurlijk ik heb niks te verbergen maar gewoon geen zin in de vertraging en het gedoe dan blijven de centen van deze grenslander gewoon in Nederland of België.
Tegen 12:00 aangekomen op de halfvolle parking 50 euro afgetikt nog altijd een hele nette prijs inkom.
En mijn rondje gemaakt, eten drinken goed geen bijzonderheden jammer dat er later in de avond geen bbq was, en de buitenbar de hele dag gesloten bleef maar oké het weer was goed maar geen 26 graden.
Verder was het aantal heren ook niet groot genoeg de sfeer was deze woensdag wederom redelijk flets.
Dat heeft ook zijn voordelen maar overweeg toch om weer eens te proberen op andere dagen te gaan.
Wat me wel opgevallen was dat er eindelijk nieuwe witte bedjes waren, en Lambert was toevallig net bezig de verstelbare bedjes ook te vervangen, nou SS namens mijn rug bedankt

Wat ik wel apart vond was dat de nieuwe buitensauna en relaxruimte geen meter was opgeschoten sinds ik misschien wel 6 weken voor het laatst was.
Ik dacht de vorige keer dat deze wel snel af zou zijn maar er was geen enkele beweging van bouwvakkers meer te bekennen ook.
Dan als laatste het damesbestand het was niet slecht maar ik weet niet op de een of andere manier konden veel me toch niet overtuigen.
Wat ook niet meewerkt is de wispelturigheid tegenwoordig mijn vaste topper was weer druk bezet en had geen afspraak gemaakt.
Dan ga je kijken voor alternatieven, ik kwam langzaam uit bij Hongaarse Laeticia.
Een paar keer kort contact gehad mooie meid slank optisch dikke prima, maar helaas moet je tegenwoordig wel nog een sollicitatie gesprek eerst afnemen.
Wat is je prijs 70 euro oké vinkje, maar dan wat is je service het normale pakket, en daar ga je dan je moet dus gaan doorvragen.
Wat zit bij jou in het pakket: sex, pijpen blabla, oké en doe je ook aan zoenen en, nou en daar ga je al dat zat deed ze dus al niet naar eigen zeggen.
Dan ben ik meteen klaar dag en tot ziens kort maar krachtig, ze probeerde daarna nog wat te versieren een uurtje later maar dan ben ik al klaar met je.
Ik heb het al eerder gezegd maar nog eens deze dames zouden de toegang tot de clubs geweigerd moeten worden en doorverwezen moeten worden naar een raamzone.
Daarna een andere dame gesproken die ik al langer op de korrel had een kort gesprekje ze zag er wat moe uit.
Ze wou wel naar de kamer tarief a 70 euro maar ze vertelde er daarna wel bij dat neuken er vandaag eigenlijk niet eens in zit want nou ja kunt de maandelijkse reden al raden.
Nou ja een volgende keer dan want voor een pijpbeurtje enkel betaal ik helemaal niets.
Dan kan ik ook naar een parenclub gaan en hem in gloryhole duwen, of ergens achter in de rij aansluiten.
Links en rechts nog een dame even gesproken maar ik begon langzaam met de gedachte spelen naar huis te gaan.
Volgende week zit ik een paar dagen toch in Bulgarije en daar moet je nog een uur kunnen neuken voor 75 euro.
Maar toen trof ik daar mijn persoonlijke topper N en daar weer een super geile sessie mee beleefd het bed was zeiknat van de squirt.
De schade was 70 euro voor het eerst dat ik dit bedrag ook bij haar betaald heb.
Ik ga niet meer zeiken over 60 euro ze verdient het als een van de weinige dames dubbel en dik met haar inzet.
Maar prijzen en service blijven toch wel een dingetje in de clubs en dat haalt gewoon een deel van de lol eraf. Maar ik zal de komende weken zeker weer eens terug komen.