Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het er op gewaagd en deze club vandaag bezocht. De infrastructuur oogt gedateerd. Gekozen voor 2u aan 40€, meer lijkt mij het niet waard voor wat geboden wordt. Het sanitair mag wat meer aandacht krijgen, het toilet was ondergescheten! Eten heb ik aan me voorbij laten gaan, had ik geen tijd voor en zag er ongaar en uitgedroogd uit in de bakken. De dames dan, dienst viel tegen. Deepthroat zei ze ja maar toen ik goed op dreef was, zei ze stoppen. Cum swallow was lafjes, ATM zonder inzet. Heb het dan gekapt, na een uur de club verlaten. Zal het op een andere dag nog eens een kans geven.
Wellicht een volgende keer toch maar je aan de hand rond laten leiden door een ervaren beer, dan zet je je trots maar opzij, nu reken je een gehele dag line up af op de dienstverlening van 1 dame.

Heb al best wel wat bezoekjes op de teller staan en nog nooit een ondergescheten toilet getroffen in Sixsens.

Het eten vind ik prima, zowel in de ochtend als in de avond. Vreemd dat jij dat niet vond terwijl je eigenlijk een pitstop tariefje had en het eten niet eens relevant is.

Je bent na een uur weer buiten en bent in die periode ook nog op de kamer geweest. Dan kun je toch geen mening vormen over de dienstverlening van de dames? Hoeveel heb je er gesproken? Wie waren het? Wellicht een aantal dames die meteen zagen dat je "novice" was.

Terug
Bovenaan Onderaan