Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel logisch hoor, de mannen moeten sparen voor de dure feestdagen die er aan zitten te komen en zijn dus wat voorzichtiger in uitgeven, en er is gewoon veel meer aanbod van dames overal want die willen extra geld verdienen voor de feestdagen.
Er zijn in mijn ervaring 2 periodes met extra aanbod, Oktober tot Midden December en April-Juni.
Klopt ook op kinky en RL een groot aanbod de laatste tijd, echter blijven de prijzen bij de meeste wel op Hollywood niveau ( maar de service blijft meestal achter ).
Zoals je zegt ook voor de heren zijn het dure maanden nu, en dure dames helpen daar niet echt bij.
Daarbij zijn een hoop heren door bovenstaande factoren ook een beetje teleurgesteld geraakt en vinden het wel even goed zo en trappen op de rem.
Trouwens proberen de dames natuurlijk nu een tandje bij te zetten omdat ze vakantiegeld moeten hebben en vooral tijdens de feestdagen er veel mensen thuis op ze rekenen, sowieso is die drukte over een dikke maand voorbij.
Tegen de kerst gaan ze voor een behoorlijk deel weer op groot verlof en moeten we meestal wachten tot februari voor er weer een leuk aanbod is, een jaarlijks fenomeen.

Wel logisch hoor, de mannen moeten sparen voor de dure feestdagen die er aan zitten te komen en zijn dus wat voorzichtiger in uitgeven, en er is gewoon veel meer aanbod van dames overal want die willen extra geld verdienen voor de feestdagen.
Er zijn in mijn ervaring 2 periodes met extra aanbod, Oktober tot Midden December en April-Juni.
Afgelopen zaterdag gewoon behoorlijk volle bak en er werd erg goed gekamerd. Wachttijden waren er al vanaf een uur of 2/3. Collega beer had een ticket voor de kamer (het was 16:55 uur) en er waren 14 wachtenden voor hem. Iets na half 6 kon hij de kamer op. Opmerkelijk want normaliter is het juist rond 5/6 uur rustiger ivm het eten. Sfeer was uitstekend, misschien dat veel mensen de bezoekjes wat meer fixeren in het weekend in deze periode waardoor de doordeweekse dagen wat rustiger is. Vrijdag ervoor was het wel rustig met heren.

ps. De naam Dr. Drake staat nu bij het berichtje van de "nieuwe troll".

Laatst bewerkt:
Wie er op
Breed inzetbaar als servicepakket en welke dames werken er hiervan WEL op dinsdag?
Lees deze post en de daarop volgende nu maar. Dat zijn mannen die proberen te helpen met namen van dames. Wie er op dinsdag werkt is moeilijk van tevoren te zeggen. Gewoon vragen aan de bar naar die dames. Dat zijn maar een paar namen, die moet je kunnen onthouden.

Die "geheime nukkige bovenlaag" wordt niet bij naam genoemd. Bij mij slaat mijn bull shit radar daarvan uit.
Eerder heeft ROTL Denisa genoemd als dame waarin je moet investeren en die dan top is voor hem. Ik weet niet of dat "investeren" bestaat hogere prijzen of een aantal slechte kamers. Maar een niet schrijvende man die zelden in Sixsens komt was na een kwartier terug van een kamer met haar: "Ze deed helemaal niets!". Volgens ROTL ligt dat dan niet aan de dame, maar aan een "inschattingsfout" van de man. Ook geeft hij Roemeense Lilly slechts 3 sterren, terwijl kritische ijsberen als Pret en Patjax lyrisch over haar zijn: "voor dergelijke dames ga je naar de saunaclubs". Ook alle andere mannen die met haar naar de kamer waren geven haar 5 sterren. Dat zegt denk ik genoeg. Laten we het er maar op houden dat ROTL in zijn eigen wereld leeft en een wat andere beleving heeft dan de meeste andere bezoekers.

Ja heb melanie en nikki ook op m'n lijst en ben in het voorjaar Julia tegengekomen. Prachtig om te zien en een gemiste kans van toen. Bij bachatero was het Julia2 en toen net nieuw. Verder zal ik die post en review goed lezen. Helaas is de club te ver weg voor mij. Dus ik maar een een 2 a 3 keer in het jaar uitje van. Helaas ken je de dames dan minder goed en visa versa. Veel denken dat je dan nieuw bent. En zo voelt het voor mij ook als ik er binnen loop. Gelukkig kwam Lulu vorige keer gelijk op me af. Zodat niet gelijk iedereen je opjaagt. Na 3 uur rijden mag ik graag of goed beginnen met wat bekends of eerst even ontspannen een bakkie doen.

Onder meer aanwezig op vrijdag 14 november 2025 : 77 + 2 anoniem + 0 onbekend= 79
Roemeens: Adelina, Aïsha, Alena, Alicia, Amalia bl, Angelina, Anna, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Brianna, Christina, Daniella, Danucia, Daria, Elena, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Ivy, Larissa, Lia, Lili, Lori, Lulu, Kassy, Mara, Marie, Marina, Marissa, Maya, Melek, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Miruna, Monica, Napoli, Nikki, Patricia, Roxy, Ruby, Sofia, Valentina, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Jasmin, Maria, Mariella, Melissa, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Ho), Cleo (Gr), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Jessica (Sp), Joanna (Po), Lana (Let), Leticia (Ho), Marlène (Slo), Melanie (Lith), Megan (Ho), Mirabelle (Ho), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tamara (D),…

Zelf gekamerd met Alexis, Marissa, Gamze

Recente terugkomers : Alexis, Barbie, Cleo Gr, Ivy, Megan, Mirabelle, Miriam, Nancy, Natacha, Patricia, Vanessa,…

Click

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.
Maar de neutrale lezer ziet ook wel dat een aantal stamgasten geen opmerkingen dulden die ook maar een beetje in de richting van een iets mindere ervaring hinten.

On topic: ik was er gisteren, en, het was om te huilen voor de dames. Op enig moment was het 4 dames op een mannelijke gast. Ideaal voor de bezoeker die niet van de weekenddrukte houd. Maar als dit een trend wordt gaan de tegen 70 aanwezige dames niet blijven.
Voordat ik weer hoon krijg over azijn berichten. Het is nu in Yy niet heel veel beter en ook in Venus vorige week vrijdag opmerkelijk rustig als het om mannelijke gast
was zelf ook een wekelijkse club bezoeker maar laatste tijd ook niet meer en eerlijk ligt voornamelijk aan de dames die nu alles vanzelfsprekend vinden de moeite die ze eerst namen om jou een leuke tijd te geven heeft geen noodzaak meer want denken die heb ik in de pocket als je vaker met haar bent geweest en die andere zien jou als een pitstop geldautomaat ff snel cashen en weer verder , service nu comma nul en sommige heel ordinair en onbeschoft !!!

Bij mij slaat mijn bull shit radar daarvan uit.
Eerder heeft ROTL Denisa genoemd als dame waarin je moet investeren en die dan top is voor hem. Ik weet niet of dat "investeren" bestaat hogere prijzen of een aantal slechte kamers. Maar een niet schrijvende man die zelden in Sixsens komt was na een kwartier terug van een kamer met haar: "Ze deed helemaal niets!". Volgens ROTL ligt dat dan niet aan de dame, maar aan een "inschattingsfout" van de man. Ook geeft hij Roemeense Lilly slechts 3 sterren, terwijl kritische ijsberen als Pret en Patjax lyrisch over haar zijn: "voor dergelijke dames ga je naar de saunaclubs". Ook alle andere mannen die met haar naar de kamer waren geven haar 5 sterren. Dat zegt denk ik genoeg. Laten we het er maar op houden dat ROTL in zijn eigen wereld leeft en een wat andere beleving heeft dan de meeste andere bezoekers.

Bullshit, eigen wereld, whatever. Blijkbaar ben ik voor jouw betrouwbaar genoeg om de verhuizing van een dame te vermelden
En als het elders al eerder stond vermeld is het toch wel zo fair om aan bronvermelding te doen. Want dat is toch belangrijk? Betrouwbare bronnen?

Terug
Bovenaan Onderaan