Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag mezelf af wat voor zin het heeft om hier te schrijven welke dames er gister aanwezig waren, gister kan ik niet maar morgen wel 😉 dat komt op hetzelfde neer als hier de Lotto nummers van vorige week neerzetten, dat lot kan ik niet meer kopen.
Dan kan je deze site wel opdoeken want alles is verleden tijd en alle reviews zijn subjectief daar heb je dan ook niks aan.
Wees blij dat iemand de moeite neemt om iets te schrijven want het is leuk om iets te lezen over het/ons sex wereldje...dat is mijn mening.
 
Ik vraag mezelf af wat voor zin het heeft om hier te schrijven welke dames er gister aanwezig waren, gister kan ik niet maar morgen wel 😉 dat komt op hetzelfde neer als hier de Lotto nummers van vorige week neerzetten, dat lot kan ik niet meer kopen.
De meldingen van Bachatero zijn zeer belangrijk, we mogen heel blij zijn dat hij altijd zo veel informaties met ons deelt !
Van hart dank U Bachatero !
 
Goedemorgen heren,

mijn planning is om zo naar Sixsense te rijden, is er iemand die de laatste dagen geweest is en kan vertellen of er nog wel veel dames rond lopen op dit moment of dat het er erg rustig is ... Hoor het graag
 
Goedemorgen heren,

mijn planning is om zo naar Sixsense te rijden, is er iemand die de laatste dagen geweest is en kan vertellen of er nog wel veel dames rond lopen op dit moment of dat het er erg rustig is ... Hoor het graag
Als je een klein beetje moeite doet en terugleest in dit topic, dan kun je zien dat er donderdag 58 dames waren. Vandaag dus waarschijnlijk nog wat meer…
Dames
Veel plezier en laat AUB even weten hoeveel dames er waren, met wie je gekamerd heb en of ze naar je zin waren ;)
 
op feestdag 21/04/2023 gekamerd met Stacey bulgaars zeer tevreden van vriendelijk en goede sevice
later kwam Roberta naast mij in de bioscoop liggen beetje geknuffeld en naar boven heerlijk met haar gekamerd
 
Hey sixsens kenners. Een vraagje vanuit mijn kant. Is er ergens wat inspiratie op te vangen over hoe de dames eruit zien? Bvd
Nee, er is geen site van de dames. De dames zijn tussen 18 en 39 jaar (sommigen vieren al jarenlang hun 39e verjaardag). Er zijn heel petite dames van net boven de 30 kg en volle dames. Gemiddeld duidelijk knapper dan als je op een willekeurige winkelstraat loopt tot veel knapper. Borstomvang AA tot siliconen F. Kortom voor elk wat wils.
 
Onder meer aanwezig op donderdag 20 juli 2023: 54 + 4 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Anastasia, Andrea, Angelina, Anja, Azalea, Betty, Camille, Carla, Carmina, Claudia, Cindy, Cristal, Cristina, Diana, Elisa, Francesca, Gabriella, Kassi, Leila, Liliana, Lydia, Lulu, Marie, Melissa, Mimi,Mona, Nikki, Roberta, Ruby, Sonja bl, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Domenica, Kim, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Stacey,…

Overigen: Carmen (Sp), Deborah (Port), Eliza (P), Marlène (Tsj), Melanie (Lith), Nathalia (Oekr), Sarah (Dom), Stella (Slo)…

Zelf gekamerd met Leila, Ada, Francesca

Recente terugkomers : Kim B, Mimi, Ruby, Vanessa,…
was een fijne dag maar je bent er wel nog 1 vergeten, spaanse claudia waar ik die dag onder andere mee heb gekamerd ;)
 
Nee, er is geen site van de dames. De dames zijn tussen 18 en 39 jaar (sommigen vieren al jarenlang hun 39e verjaardag). Er zijn heel petite dames van net boven de 30 kg en volle dames. Gemiddeld duidelijk knapper dan als je op een willekeurige winkelstraat loopt tot veel knapper. Borstomvang AA tot siliconen F. Kortom voor elk wat wils.
Thanks voor de info. Jammer dat je niet wat van de dames kan zien maar geloof best na alle verhalen hier te hebben gelezen dat er voor ieder wat is. Denk richting het einde van het jaar een paar dagen inplannen als leuk weekend misschien. Weet niet of iemand hier weet of er in de buurt een goed hotel zit, alle info welkom
 
In mijn bookmarks twee hotels in de buurt van de SS.
Het Witte Huis in Lemiers: https://www.booking.com/hotel/nl/het-witte-huis-lemiers.nl.html
Hotel Vallis in Vaals: https://www.booking.com/hotel/nl/vallis.nl.html

Maar tot heden nog niet overnacht na een bezoekje in de SS.

Paar keer bij het naar huis rijden bijna in slaap gevallen in de auto, en daarom kort erna hotels in de buurt opgezocht en aldus deze twee in mijn bookmarks beland. Maar nog niet overnacht, in geen van beide, noch in een ander derde.
 
Ja het is mij meer voor de experience. Zou lekker lang willen blijven en kom zelf uit den haag. Dus dan zou je redelijk vroeg moeten vertrekken als je met het ov gaat wat ik wel van plan was. Wil namelijk ook wel wat drank nuttigen (niet overdreven, maar 4-5 biertjes en je bent wettelijk al zwaar onder invloed) en denk niet dat het zo verstandig is om erna te gaan rijden. Maar goed om te weten dat er hotels in de buurt zijn
 
@T81 Volgens de dames is Claudia 100% Roemeens, daarom zet ik ze sinds enkele maanden ook steeds bij "Roemeens" In plaats van bij "Overigen".
Bij je volgende bezoek haar even in het Spaans aanspreken en dan merk je het wel.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik nooit dames vergeet te vermelden, aanvullingen zijn dus steeds welkom…
 
@Bachatero Grappig. Ik had al zo mijn twijfels omdat ze altijd in het duits vloekt, maar van de andere kant gaat ze dan wel ver, want ze heeft me familie foto's uit valencia laten zien haha.
Ga er de volgende keer eens opletten en dan weet ik nu in ieder geval of ze er nog is als ik jouw lijstje zie ;)
 
Ik kom eigenlijk nooit in Limburg maar in de laatste 7 weken 4 keer onverwacht in de buurt geweest van Sixsens. Ook 4 keer met tijd over en het was lekker weer dus met boek relaxen aan het zwembad van Sixsens.

Ik kom ook echt wel voor de welness en met het mooie weer ok echt wel relaxte dagen. 2 keer bbq kunnen meepikken.

Met het hele mooie weer ook veel dames die meer bezig zijn met hun kleurtje aan het zwembad dan geld verdienen en ik geniet ook wel van al die blote poesjes op de ligbedjes. Ook prettig dat je niet zo vaak aangesproken wordt als je aan het zwembad ligt. Op 1 van die relaxte dagen ook maar 1 kamergang gemaakt.

Mimi, mijn favoriet was er de laatste 2 keer niet maar gelukkig heb ik Melanie uit Litouwen leren kennen. Uiteraard meerdere dames ontmoet maar dat ik hun namen niet meer weet zegt genoeg over de ervaring :). Het verschil in dames is best wel groot en ik kies niet altijd even goed. Toch geen enkele keer teleurgesteld geweest in een bezoek.

Stiekem wel goed dat ik de komende 2 maanden zeker niet in de buurt ben en het mooie weer dan ook over is. Ik vind in de donkere bar hangen niet leuk dus ik zal niet eerder dan volgend voorjaar weer bij Sixsens zijn. Dit berichtje dus als een dank je wel en een tot volgend jaar aan Sixsens :)
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 25 juli 2023: 38 + 1 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alicia, Anja, Azalea, Betty, Camille, Carla, Carmina, Claudia, Cleo, Cindy, Corina (N), Cristal, Cristina, Diana, Elisa, Emma (N), Francesca, Kassi, Liliana, Lydia, Lulu, Melissa, Mimi, Mona, Nikki, Roberta, Ruby, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Nancy, Natacha,…

Overigen: Celine (Tu), Eliza (P), Marlène (Tsj),…

Zelf gekamerd met Kassi, Elisa, Mimi
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 28 juli 2023: 50 + 3 anoniem(!) + 4 onbekend

Roemeens: Aisha, Alef, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Anja, Azalea, Betty, Cathy, Claudia, Cleo, Cindy, Cristal, Cristina, Diana, Elisa, Francesca, Irina, Kassi, Leila, Lili, Lulu, Lydia, Marie, Marissa, Melissa, Mimi, Nicole, Nikki, Raïssa (N), Roberta, Ruby, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Nancy, Natacha, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Carmen 2 (Port), Celine (Tu), Deborah (Port), Eliza (P), Melanie (Lith), Stefanie (It), Stella (Slo)…

Zelf gekamerd met Ruby, Andrea, Carmen 2 (Port, terug na 5 jaar)

Recente terugkomers : Alef, Ariana, Marissa,…



Click

 
Dit is mijn verhaal hoe ik Beata bijna van d'r stoel liet vallen van verbazing.

Afgelopen vrijdag had ik met mijn vriend Memo Moo afgesproken om weer een dagje SS te doen.

10.00 u. reed ik de lege parkeerplaats op en toen ik net binnen was sprak Beata me aan vanuit haar kantoor.

"Was dat je vriendin of vrouw" vroeg ze. "Dat was mijn vrouw" zei ik.
Ik heb nog nooit iemand zijn zo snel zo groot zien worden van verbazing.

Mijn vrouw en ik hadden een weekendje Valkenburg gepland en ik mocht een dagje SS doen. Dus had ze me afgezet en ging ze door naar haar training.

Beata verteld dat ik mag wandelen van mijn vrouw en dat ze me zelfs een fijn wenst met mijn "vriendinnetjes" 🤣

Volgens Beata ben ik een zeer gezegend man en dat kon ik alleen maar beamen.

Verder een heerlijke dag gehad. Een paar nieuwe dames gespot voor de volgende keer, zoals Raisha en Carmen 2.

Leuke moment was toen Memo Moo en ik op het terras zaten en Carmen 2 even in de deuropening ging staan. Alle dames waren in een keer stil. Je hoorde alleen de vogeltjes fluiten.
Wat een impact heeft die vrouw zeg.

Rond 19.30 u. kreeg ik een berichtje van mijn vrouw dat ze er al was en op de parkeerplaats op me zat te wachten.

Heb me omgekleed en zijn lekker naar Valkenburg gereden om samen de rest van ons weekendje weg te genieten.
 
Gisteren (zaterdag) mijn vakantie gaan vieren in Lemiers. In de middag aangekomen (het is een stukje sturen voor mij), hopende op veel zon en schaars geklede dames in de tuin en bij het zwembad. Dit laatste was helaas geen realiteit, door bij vlagen enorme regenbuien en zelfs onweer.

Goede nieuws, was dat dit direct het enige smetje was op een perfecte dag. Heb nog nooit zolang vertoeft in SixSens.

De sfeer was fijn, het eten meer dan prima en er waren heel veel mooie dames aanwezig, waar ik er zowaar een aantal van herkende. Tot mijn plezier ook nog even Natasha en Nancy gezien, las ergens dat ze op vakantie zouden zijn, dit is dus (nog) niet het geval. Overigens was het ZO druk, dat ik ze alleen bij binnenkomst heb gezien waarna ze (vermoedelijk) vol continue medebeeren vermaakt hebben.

Daarnaast nog een voor mij onbekende dame gespot, die ik zelfs een soort van intimiderende uitstraling vond hebben. Lange vrouw, met grote siliconen borsten, donkere krullen. Ze droeg blauwe lingerie.

Mijn eerste kamer van de dag was met Nikki. Blij dat ik met deze dame mijn instinct volgde daar ze wat betreft postuur normaal geen keuze zou zijn (ik hou meer van het type BBW dame, echter zijn deze schaars in SixSens). Kamergang was super, zie recensie.

Na wat relaxen en een maaltijd nog even gechillt. en gewacht tot een dame die mij zeer intrigeerde beschikbaar was. Dit bleek de moeite meer dan waard. Mijn kamergang met Linda was mijn beste tot nu toe in SixSens, wat een bijzondere en heerlijke vrouw.

Hierna zeer voldaan weer huiswaarts gegaan.

N.B. nog een bijzonder moment, wat mij een veilig gevoel gaf. Blijkbaar had een gast zich niet helemaal naar behoren gedragen, deze werd zonder pardon door iemand van het personeel (of de eigenaar?) de deur uit gezet. Fijn om te zien dat er blijkbaar zero tolerance wordt toegepast op ongewenst gedrag. En dan helpt het ook niet om nét te doen of je de taal niet begrijpt, of om cash geld aan te bieden.
 
N.B. nog een bijzonder moment, wat mij een veilig gevoel gaf. Blijkbaar had een gast zich niet helemaal naar behoren gedragen, deze werd zonder pardon door iemand van het personeel (of de eigenaar?) de deur uit gezet. Fijn om te zien dat er blijkbaar zero tolerance wordt toegepast op ongewenst gedrag. En dan helpt het ook niet om nét te doen of je de taal niet begrijpt, of om cash geld aan te bieden.
De bewaking is in mijn ogen geweldig. Ik heb hen twee keer in actie gezien. De eerste keer met een handtastelijke man in de bar die een beetje agressief was; de bewaking was er binnen 2-3 minuten bij.

Ze zorgen goed voor de dames. Ik ben inmiddels goede maatjes met een van hen.
 
Na wat relaxen en een maaltijd nog even gechillt. en gewacht tot een dame die mij zeer intrigeerde beschikbaar was. Dit bleek de moeite meer dan waard. Mijn kamergang met Linda was mijn beste tot nu toe in SixSens, wat een bijzondere en heerlijke vrouw.
Dankjewel voor dit lieve compliment! Fijn dat het zo enorm goed is bevallen.
Ik vond het ook erg fijn.

Komende vrijdag 4, zondag 6 en maandag 7 augustus ben ik weer te vinden in SS.

xXx LadyLinda
 
Terug
Bovenaan Onderaan