Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren na een zomerstop van bijna 2 maanden weer naar Sixsens geweest. Heel veel bijpraten dus. We hadden geluk, want het was prachtig weer: zonnig en niet te warm. Er was dan ook een BBQ waar ik denk ik de beste en grootste steak ooit gehad heb in Sixsens. Prachtig medium, volop smaak en geen zeen te bespeuren. Verder was alle eten (uitgebreide brunch buffet, soep, pasta, sushi, bamiblokken etc) als vanouds en bij de BBQ was ook een zeer uitgebreide keuze van andere vleessoorten, frietjes, salades etc. Ook de wellness was als vanouds waarbij me opviel dat de douches een stuk minder glad en gevaarlijk zijn. Er is (mogelijk al een tijd geleden) een soort ribbelige anti slip laag op gesmeerd. Heel fijn.
Dan de dames: mijn eerste kamer gemaakt met (nog steeds mijn favorietje) Vanessa. Mijn conclusie was dat ik niet meer zo lang weg moet blijven. Man man het was weer super. Daarna keuzestress. Afspraken gemaakt met Lulu en 22 jarige Boggy om aanstaande zondag de kamer te delen en gekamerd met Lilly. Één van haar vaste klanten M. was zo aardig om mij te beloven haar op tijd bij mij af te leveren 😀. Ook dat was weer een heerlijke kamer, waarbij ook Lilly aan haar trekken is gekomen. De laatste kamer zou dan met Elena zijn. Haar prachtige borsten maar een paar keer gezien tijdens de dag, want ze was veel geboekt. Maar Elena zou Elena niet zijn als ze er geen trio van zou proberen te maken. Ik hield natuurlijk lang stand (ca.30 seconden) en toen ging Elena Vanessa van het terras plukken. Ach na zo'n lange tijd je terugkomst vieren met zo'n super stel was iets wat ik mezelf wel gunde. Alle 3 de kamers waren 1 uur.

Toen we uit de kamer kwamen begon zangeres Queen Makoma net te zingen. Die show werd uitgebreid met een paaldans act van de Nederlandse Linda die voor de gelegenheid haar bovenstukje uit had gedaan. Erg leuk zo'n topless act! Er hadden alleen wel iets meer mannen haar een briefje kunnen toesteken naar mijn smaak. Maar Linda lijkt het toch wel goed te bevallen in Sixsens.
Queen Makoma kwam nog een paar keer terug en zo kwam de sfeer er goed in. Sixsens trakteerde nog op gratis shotjes. Het werd ouderwets gezellig! Helaas ook een man die niet meer op zijn benen kon staan door de drank, maar die werd door zijn maten liefdevol in de Kino gelegd om zijn roes uit te slapen. Er werd druk gekamerd waarbij gelukkig geen lange wachttijden ontstonden. Wel ook wat dames naar de hokjes zien verdwijnen met hun tijdelijke mannelijke partner. Daardoor zag ik ook veel blije gezichten bij de dames. De dames was ook verzocht wat langer te blijven vanwege de drukte. Na de laatste kamer verzocht Lulu mij nog om een massage ("ik heb 2 uur een man gemasseerd, maar niemand masseert mij 😀") Ik doe het graag! Toen ik iets vóór 11 uur vertrok kwamen er ook nog aardig wat mannen binnen. Kortom, het was weer ouderwets goed en ik kom volgende week zondag graag weer terug.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 1 september 2023: 53 + 1 anoniem + 4 onbekend

Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Amalia zw, Amalia bl, Andrea, Anja, Ariana, Azalea, Camille, Cathy, Claudia, Corina, Delia bril, Delia rood, Elena, Emily, Erica, Flori (N), Lili, Louisa (N), Lorena (N), Lulu, Mira, Mona, Nicola (N), Ina, Rebecca, Roberta, Ruby, Sibelle, Simona, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Nancy,

Overigen: Alexis (D), Alisa (Oekr),Celine (Tu), Deborah (Port), Jenny (D), Jessica (Nig), Joanna (D), Minnie(Am), Sarah (Dom), Stefanie (It), Sonja (Nig), Stella (Slo), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Andrea, Erica, Lorena

Recente terugkomers: Amalia bl, Ina, Rebecca,…
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze vrijdag voor de eerste keer naar sexsens.

Hebben jullie tips voor me? Hoeveel vrouwen zijn er ongeveer aanwezig.

Zijn er dames met grote schaamlippen in deze saunaclub? Zoja wie dan weet ik wie ik al kan kiezen 😎
 
Ik ga deze vrijdag voor de eerste keer naar sexsens.

Hebben jullie tips voor me? Hoeveel vrouwen zijn er ongeveer aanwezig.

Zijn er dames met grote schaamlippen in deze saunaclub? Zoja wie dan weet ik wie ik al kan kiezen 😎
Er zullen waarschijnlijk iets meer dan 50 dames zijn. Ze zijn er in alle soorten en maten en tussen de 18 en 39 (zelfs wat dames die al heel vaak hun 39e verjaardag hebben gevierd), dus je gaat er vast dames naar jouw smaak vinden.

Ik ben met een behoorlijk aantal naar de kamer geweest, maar ik weet zo snel geen dames met extra grote schaamlippen. Dat hangt er natuurlijk ook van af wat jij groot vindt. Vollere dames zijn van onder natuurlijk ook vaak wat voller.

Je zou kunnen overwegen naar een club te gaan waar dames naakt rondlopen. Dan kun je zelf bepalen welke dames aan je eisen voldoen. Er zijn er 2 in de buurt (Venus in Hamminkeln en Babylon). In Venus heb ik nooit een dame gezien met extra grote schaamlippen. In Babylon ken ik er 2: Antonia en in iets mindere mate Rose.
 
Laatst bewerkt:
Zondag 2 september was ik weer in Sixsens. Iets voor 11 uur was ik er en ik kreeg mijn badjas van de altijd vriendelijke Colinda. Na het omkleden lekker buiten gaan zitten met mijn ontbijt. Het was een heerlijke dag met zon en niet te warm. Ik had afgesproken met een man die ik kende via dit forum en we kwamen elkaar al vrij snel tegen. Dus tussen de kamers door hadden we aanspraak. Het was zijn eerste keer in Sixsens. Misschien komt er ook nog een verslag van hem? Hij vertelde in ieder geval dat hij het erg leuk had gehad 3 heel geslaagde kamers had gehad en graag nog eens kwam.

Voor mij stond de dag nog in het teken van mijn terugkeer na de zomerstop. Er waren wat dames waarmee ik te lang naar mijn zin niet naar de kamer was geweest en vandaag had ik het plan met die dames naar de kamer te gaan. Maar de plannen die ik van tevoren maak kun je beter voorpret noemen dan een plan, want ze komen nooit uit. Volgende week zou er dan ruimte zijn om ook eens een nieuwe dame te proberen.
Tot mijn eigen verbazing kwam dit keer mijn plan volledig uit! Ik heb alle verleidingen kunnen weerstaan, ik heb me niet laten verleiden tot een trio, niet bezweken voor de charmes van een nieuwe dame, zelfs niet voor de charmes van hele goede dames die ook soms beschikbaar waren (zoals bijvoorbeeld Elena, Stefanie en Lilly). Je kunt het W5! (Ahum voor zolang het duurt).
Toen A. veilig en wel op weg was naar de sleutelafgifte ben ik met Mimi daar ook heen gegaan voor een topkamer. Één van de mooiste dames in SS en ze heeft altijd goede zin (c.q. weet het goed te verbergen als het niet zo is) en ze geeft mij top service. Ze wil alleen niet genoemd worden op het forum en dit is dus een verzonnen naam. Daarna wat gaan eten (sushi!) en A weer opgezocht. Ook even aan Nancy gevraagd waar Natasha was. Goed nieuws voor hun fans, vanaf midden september zijn ze weer samen in Sixsens. Na een tijdje kon ik Boggy schaken voor een kamer. Gestolen citaat van een andere ijsbeer: "a smile and an ass to die for". Ik val overigens meer op haar gezicht en lach, maar dat is persoonlijk. Deze 22 jarige jonge dame schrijft service nog met een hoofdletter S en heeft heel goed door dat mannen terugkomen als ze goede service geeft. Dus ook met haar een zeer geslaagde kamer gehad tijdens de F1 race.

Daarna lekker in de jacuzzi gebubbeld. Toch altijd fijn een soort massage en weer lekker in de tuin in het zonnetje gaan zitten met een Bitburger. Er was een BBQ georganiseerd zoals gebruikelijk met mooi weer in de zomer. Een heerlijke moot zalm genomen met stokbrood en salade. Er zat wel veel knoflook op die zalm, maar dat heeft gelukkig niet geleid tot klachten van de dame die ik voor na het eten in gedachten had: Lulu.
Na het uitbuiken ging ik op zoek naar haar maar ze was nergens te vinden. Zou mijn plan toch deels in het water vallen? Ik was al op 2/3e. Dus rustig op haar gaan wachten en toen kwam er een enorm knappe dame op me af: Duitse Lea. (Zie het aparte topic wat ik voor haar geopend heb). Het maakte haar niet uit dat ik al een afspraak had staan. (Mij wel, maar dat zei ik maar even niet 😊). Maar het gesprekje verliep zodanig dat we niet in de kamer belandden. Gelukkig kwam na een tijd Lulu de bar in lopen zodat ik ook het derde deel van de damesplanning kon realiseren. Iedereen die haar kent weet de goede service die ze verleend. Haar pijpen was deze keer nog lekkerder dan normaal. Ik had moeite me in te houden, maar omdat het mijn derde kamer was, kon ik me toch beheersen tijdens een heerlijk lange pijpbeurt. Na deze kamer was de pijp echt volledig leeg. A. was al vertrokken. Ik heb nog even gedoucht en wat Spa Rood gedronken en ben rond 9 uur vertrokken. Toen kwamen er nog bezoekers binnen. Het was weer een geslaagde dag met 3 kamers van een uur, mooi weer en vriendelijk personeel. De dames vertelden dat er zaterdag heel weinig gekamerd werd. Deze dag liep het redelijk door. Er waren niet zo heel veel dames (ik schat een dikke 40) dus de meesten maakten hun kamertjes wel. En toch was er voor de mannen ook steeds een goede selectie beschikbaar. Dat zorgt ook altijd voor blije gezichten.
 
Zondag 2 september was ik weer in Sixsens. Iets voor 11 uur was ik er en ik kreeg mijn badjas van de altijd vriendelijke Colinda. Na het omkleden lekker buiten gaan zitten met mijn ontbijt. Het was een heerlijke dag met zon en niet te warm. Ik had afgesproken met een man die ik kende via dit forum en we kwamen elkaar al vrij snel tegen. Dus tussen de kamers door hadden we aanspraak. Het was zijn eerste keer in Sixsens. Misschien komt er ook nog een verslag van hem? Hij vertelde in ieder geval dat hij het erg leuk had gehad 3 heel geslaagde kamers had gehad en graag nog eens kwam.

Voor mij stond de dag nog in het teken van mijn terugkeer na de zomerstop. Er waren wat dames waarmee ik te lang naar mijn zin niet naar de kamer was geweest en vandaag had ik het plan met die dames naar de kamer te gaan. Maar de plannen die ik van tevoren maak kun je beter voorpret noemen dan een plan, want ze komen nooit uit. Volgende week zou er dan ruimte zijn om ook eens een nieuwe dame te proberen.
Tot mijn eigen verbazing kwam dit keer mijn plan volledig uit! Ik heb alle verleidingen kunnen weerstaan, ik heb me niet laten verleiden tot een trio, niet bezweken voor de charmes van een nieuwe dame, zelfs niet voor de charmes van hele goede dames die ook soms beschikbaar waren (zoals bijvoorbeeld Elena, Stefanie en Lilly). Je kunt het W5! (Ahum voor zolang het duurt).
Toen A. veilig en wel op weg was naar de sleutelafgifte ben ik met Mimi daar ook heen gegaan voor een topkamer. Één van de mooiste dames in SS en ze heeft altijd goede zin (c.q. weet het goed te verbergen als het niet zo is) en ze geeft mij top service. Ze wil alleen niet genoemd worden op het forum en dit is dus een verzonnen naam. Daarna wat gaan eten (sushi!) en A weer opgezocht. Ook even aan Nancy gevraagd waar Natasha was. Goed nieuws voor hun fans, vanaf midden september zijn ze weer samen in Sixsens. Na een tijdje kon ik Boggy schaken voor een kamer. Gestolen citaat van een andere ijsbeer: "a smile and an ass to die for". Ik val overigens meer op haar gezicht en lach, maar dat is persoonlijk. Deze 22 jarige jonge dame schrijft service nog met een hoofdletter S en heeft heel goed door dat mannen terugkomen als ze goede service geeft. Dus ook met haar een zeer geslaagde kamer gehad tijdens de F1 race.

Daarna lekker in de jacuzzi gebubbeld. Toch altijd fijn een soort massage en weer lekker in de tuin in het zonnetje gaan zitten met een Bitburger. Er was een BBQ georganiseerd zoals gebruikelijk met mooi weer in de zomer. Een heerlijke moot zalm genomen met stokbrood en salade. Er zat wel veel knoflook op die zalm, maar dat heeft gelukkig niet geleid tot klachten van de dame die ik voor na het eten in gedachten had: Lulu.
Na het uitbuiken ging ik op zoek naar haar maar ze was nergens te vinden. Zou mijn plan toch deels in het water vallen? Ik was al op 2/3e. Dus rustig op haar gaan wachten en toen kwam er een enorm knappe dame op me af: Duitse Lea. (Zie het aparte topic wat ik voor haar geopend heb). Het maakte haar niet uit dat ik al een afspraak had staan. (Mij wel, maar dat zei ik maar even niet 😊). Maar het gesprekje verliep zodanig dat we niet in de kamer belandden. Gelukkig kwam na een tijd Lulu de bar in lopen zodat ik ook het derde deel van de damesplanning kon realiseren. Iedereen die haar kent weet de goede service die ze verleend. Haar pijpen was deze keer nog lekkerder dan normaal. Ik had moeite me in te houden, maar omdat het mijn derde kamer was, kon ik me toch beheersen tijdens een heerlijk lange pijpbeurt. Na deze kamer was de pijp echt volledig leeg. A. was al vertrokken. Ik heb nog even gedoucht en wat Spa Rood gedronken en ben rond 9 uur vertrokken. Toen kwamen er nog bezoekers binnen. Het was weer een geslaagde dag met 3 kamers van een uur, mooi weer en vriendelijk personeel. De dames vertelden dat er zaterdag heel weinig gekamerd werd. Deze dag liep het redelijk door. Er waren niet zo heel veel dames (ik schat een dikke 40) dus de meesten maakten hun kamertjes wel. En toch was er voor de mannen ook steeds een goede selectie beschikbaar. Dat zorgt ook altijd voor blije gezichten.
40 dames aanwezig?
 
Ik had afgesproken met een man die ik kende via dit forum
Dat was ik :)

Korte impressie van mijn Maiden Visit van 11:00 - 19:00
  • Bij binnenkomst uitleg van vriendelijke receptie juffrouw + een korte tour van een medewerker
  • Pand oppervlak is gemaximaliseerd dmv verdiepingen (-2 -1 0 1 2) - goed voor conditie maar lastig in het begin als je orientatie niet helemaal op orde is.
  • Lockers werken super handig met electronische polsband
  • Divers eten wat gedurende de dag wordt afgewisseld - bbq vanaf 17:00
  • Uitgebreide wellness
  • DVP's zitten verspreid in bar/tuinkamer/tuin
  • Ronde tafels in tuin maakt contact makkelijk met dames / concullega's
  • Er werd toen ik er was nauwelijke gejaagd
Wandelaar5 heeft me diverse aanbevelingen voorgeschoteld waarvoor mijn grote dank!
Ben met Boggy+Maria (trio), Nancy en Lilly op kamer geweest.

Ga in toekomst zeker een bezoek herhalen aan dit snoeppaleis!
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op dinsdag 5 september 2023: 33 + 0 anoniem + 3 onbekend

Roemeens: Aisha, Alef, Alexa, Amalia zw, Amalia bl, Anja, Ariana, Camille, Cathy, Claudia, Cristal, Delia bril, Elena, Flori, Francesca, Ina, Lydia, Lorena, Lulu, Mimi, Mira, Rebecca, Roberta, Ruby, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Nancy

Overigen: Alisa (Oekr), Marlène (Slo), Sarah (Dom), Sonja (Nig), …

Zelf gekamerd met Amalia bl, Lulu

Recente terugkomers: Cristal, Francesca, Mimi,…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 8 september 2023: 55 + 1 anoniem + 2 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alef, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andrea, Anja, Anna, Ariana, Camille, Cathy, Claudia, Cristal, Delia bril, Delia rood, Elena, Emily, Flori, Francesca, Lili, Louisa, Lorena, Lulu, Lydia, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nicola, Ina, Janina (N), Rebecca, Roberta, Ruby, Simona, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Margareta, Maria, Nancy

Overigen: Carmen 2 (Port), Celine (Tu), Deborah (Port), Eliza (P), Gloria (Oekr), Joanna (D), Linda (Ned), Nathalia (Oekr), Sarah (Dom), Stefanie (It), Sonja (Nig), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Marissa, Alexa, Camille

Recente terugkomers: Ada, Alicia, Kassi, Marissa, Mickey, Mimi,…
 
Zaterdag 9 september ben ik weer naar Sixsens geweest. Het was prachtig weer. Veel gepraat die dag met bekende ijsberen M. en M. uit België. De ene M. Hoorde mij uit over mijn plannen. Die had ik niet en dat werd doorgebriefd aan Lilly, die daar meteen handig gebruik van maakte door mij (met mijn rubberen ruggengraat) te verleiden tot de tweede kamergang. De eerste kamer was inmiddels al met Mimi geweest.
Beide kamers waren een uur en weer helemaal top.
Ook veel gepraat met bekende NL ijsberen, vooral R. en H. R. Is een voorbeeld voor mij met zijn ijzeren ruggengraat!
Er werd druk gekamerd. Het belletje op het overdekte terras klingelde steeds en het bord van maximale kamertijd van 1 uur kwam weer te voorschijn. Dat is lang geleden dat ik dat meemaakte.
Na de prima BBQ vond ik het tijd om een dame te gaan proberen waar ik nog nooit de kamer mee op was geweest. De prachtige Camille gaf aan niet aan TZ te doen. Nicola uit Moldavië, Poolse Joanna en Roemeense Mira waren kandidaten, maar ze waren helaas bezet. Gekozen voor de wat oudere slanke Oekraïense Gloria. Ze vertelde mij onder andere in Yin Yang te hebben gewerkt. Zij gaf volledige Sixsens service. Dat werd een prima half uur. Met name haar pijpkwaliteiten waren erg goed. Daar ook nog even in 69 van genoten voordat ik neukend mijn condoom vol spoot.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 9 september ben ik weer naar Sixsens geweest. Het was prachtig weer. Veel gepraat die dag met bekende ijsberen M. en M. uit België. De ene M. Hoorde mij uit over mijn plannen. Die had ik niet en dat werd doorgebriefd aan Lilly, die daar meteen handig gebruik van maakte door mij (met mijn rubberen ruggengraat) te verleiden tot de tweede kamergang. De eerste kamer was inmiddels al met Mimi geweest.
Beide kamers waren een uur en weer helemaal top.
Ook veel gepraat met bekende NL ijsberen, vooral R. en H. R. Is een voorbeeld voor mij met zijn ijzeren ruggengraat!
Er werd druk gekamerd. Het belletje op het overdekte terras klingelde steeds en het bord van maximale kamertijd van 1 uur kwam weer te voorschijn. Dat is lang geleden dat ik dat meemaakte.
Na de prima BBQ vond ik het tijd om een dame te gaan proberen waar ik nog nooit de kamer mee op was geweest. De prachtige Camille gaf aan niet aan TZ te doen. Nicola uit Moldavië, Poolse Joanna en Roemeense Mira waren kandidaten, maar ze waren helaas bezet. Gekozen voor de wat oudere slanke Oekraïense Gloria. Ze vertelde mij onder andere in Yin Yang te hebben gewerkt. Zij gaf volledige Sixsens service. Dat werd een prima half uur. Met name haar pijpkwaliteiten waren erg goed. Daar ook nog even in 69 van genoten voordat ik neukend mijn condoom vol spoot.
Is Gloria een wat langere slanke dame met behoorlijke silli borsten en 35+ met blonde haren toevallig?
En heeft ze hiervoor een paar jaar geleden niet ook nog even een tijdje in de SS gewerkt...
 
Ik heb een nette beschrijving van Gloria in haar topic gegeven…
Niet lang, wel slank, A-cup geen grote sili borsten en donkerbruin haar ipv blond. Dus jij hebt een heel andere dame voor ogen.
Ze heeft ook nog in LR en GT gewerkt.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 12 september 2023: 32 + 1 anoniem + 1 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Amalia zw, Anna, Ariana, Camille, Claudia, Cristal, Emily, Flori, Ina, Kassi, Lorena, Louisa, Lydia, Marissa, Mimi, Rebecca, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Melissa, Stacey

Overigen: Ayla (D), Celine (Tu), Gloria (Oek), Jenny (D), Marlène (Slo), Minnie (Am), Sarah (Dom), Sonja (Nig),…

Zelf gekamerd met Ariana, Flori, Mimi

Recente terugkomers: Ayla, Melissa
 
Woensdag (13/09) voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan Sixsens na het lezen van positieve reacties op dit forum.

Aangekomen iets voor 11u, de 60 euro inkom (happy hour tarief) betaald en een korte rondleiding gekregen. Aangezien het mijn eerste keer was in een saunaclub wou ik eerst even bekomen van de lange autorit en nog niet meteen voor een kamer gaan. Gebruik gemaakt van de prima saunafaciliteiten en daarna wat verder gaan uitrusten op het terras.

Rond de middag dan toch de eerste stappen in de bar durven zetten om eens rond te kijken welke dames er allemaal aanwezig waren. Ik was aangenaam verrast door het aanbod, zeker op een gewone weekdag met minder goed weer. Na een paar korte gesprekjes met enkele van de dames de eerste kamer gemaakt. Ik besloot om eerst voor 30 minuten te gaan om een beetje te kijken hoe het er allemaal aan toegaat.

Nadien tijd om wat te gaan uitblazen op het terras. Ondanks het mindere weer toch af en toe een beetje zon. Al bij al was het zeker aangenaam vertoeven buiten. Een fijn gesprek gehad met 1 van de medeberen. Hij bleek van dezelfde omgeving te komen als ik. Dus hebben we afgesproken om volgende keer misschien eens samen te rijden.

Na de middag nog 2x gekamerd, deze keer steeds voor een uur en ook deze waren prima. Individuele recensies over de vrouwen volgen wellicht nog, ik wou deze post wat algemener houden over mijn bezoek aan de club.

Aangezien ik nog 2u moest rijden en de volgende dag moest werken leek het mij een goed plan het niet te laat te maken. Rond 19u dan nog afgesloten met een lekker avondmaal in het restaurant, om daarna mij wat op te frissen in de douches en huiswaarts te keren.

Ik ben in elk geval aangenaam verrast na mijn eerste bezoekje, er volgen er waarschijnlijk nog wel meerdere.
 
Onder meer aanwezig op 15 september 2023 : 59 + 1 anoniem + 3 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andrea, Anja, Anna, Ariana, Camille, Carla, Claudia, Cristal, Diana Original, Elena, Emily, Erica, Flori, Lili, Liliana, Louisa, Lorena, Magdalena (N), Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nicole, Ina, Kassi, Rebecca, Simona, Stella, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Stacey

Overigen:Alexis (D), Angelina 2 (D), Ayla (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Eliza (P), Gloria (Oekr), Jenny (D), Joanna (D), Lea 2 (D) (N), Megan (Hong), Minnie (Am), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Sarah (Dom), Stefanie (It), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Melis, Erica, Minnie

Recente terugkomers: Carla, Melis,Vanessa,…



Click

 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op dinsdag 19 september 2023 : 39 + 1 anoniem

Roemeens: Ada, Alicia, Amalia bl, Amalia zw, Anja, Ariana, Camille, Carla bl, Carla zw, Carmina, Claudia, Cristal, Delia bl, Diana, Elena, Flori, Mickey, Mimi, Ina, Janini (N), Kassi, Lydia, Mona, Rebecca, Vanessa,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Mini, Nancy, Natasja

Overigen: Alexis (D), Ayla (D), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Marlène (Slo), Mirabelle (Hong), Sarah (Dom), …

Zelf gekamerd met Alexis, Carla bl, Carla zw

Recente terugkomers: Amalia bl, Carla bl, Carmina, Mona,…
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 22 september 2023 : 64 + 2 anoniem + 0 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andrea, Anja, Anna, Annabel, Ariana, Camille, Carla bl, Carla zw, Claudia, Cristal, Cristina, Dasha, Delia bril, Diana, Elena, Elisa, Erica, Flori, Janini, Lili, Liliana, Louisa, Lorena, Lulu, Lydia, Mickey, Mimi, Mira, Mona, Nicole, Ina, Kassi, Simona, Stella, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Mini, Nancy, Natasja, Stacey

Overigen: Alexis (D), Alisa (Oekr), Aliyah (Mar), Ayla (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Eliza (P), Gloria (Oekr), Joanna (D), Megan (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Delia bril, Nicole, Kassi

Recente terugkomers: Annabel, Cristina, Dasha, Elisa…
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 22 september 2023 : 62 + 2 anoniem + 0 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andrea, Anja, Anna, Annabel, Ariana, Camille, Carla bl, Carla zw, Claudia, Cristal, Cristina, Dasha, Delia bril, Diana, Elena, Elisa, Erica, Flori, Janini, Lili, Liliana, Louisa, Lorena, Lulu, Lydia, Mickey, Mimi, Mira, Mona, Nicole, Ina, Kassi, Simona, Stella, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Mini, Stacey

Overigen: Alexis (D), Alisa (Oekr), Aliyah (Mar), Ayla (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Eliza (P), Gloria (Oekr), Joanna (D), Megan (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Delia bril, Nicole, Kassi

Recente terugkomers: Annabel, Cristina, Dasha, Elisa…
Is dit de Annabel met grote siliconen? Wel redelijk goed gedaan en voelen natuurlijk aan
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 22 september 2023 : 64 + 2 anoniem + 0 onbekend

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andrea, Anja, Anna, Annabel, Ariana, Camille, Carla bl, Carla zw, Claudia, Cristal, Cristina, Dasha, Delia bril, Diana, Elena, Elisa, Erica, Flori, Janini, Lili, Liliana, Louisa, Lorena, Lulu, Lydia, Mickey, Mimi, Mira, Mona, Nicole, Ina, Kassi, Simona, Stella, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Mini, Nancy, Natasja, Stacey

Overigen: Alexis (D), Alisa (Oekr), Aliyah (Mar), Ayla (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Eliza (P), Gloria (Oekr), Joanna (D), Megan (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Delia bril, Nicole, Kassi

Recente terugkomers: Annabel, Cristina, Dasha, Elisa…
Was weer gezellig gisteren
 
Vrijdag 1 september - Vivian's verjaardag

De dag begint rustig op een regenachtige ochtend. Eerst een door Mona besteld prachtig boeket van 50 rode rozen opgehaald voor Vivian die in de avond haar verjaardag viert. Dan ontbijt op Sixsens met Mona en Alexis. Een eerste kamergang met Mona en daarna naar het hotel om mijn spullen te droppen en in te checken.


Met de taxi terug naar Sixsens waarna een tweede fijne kamergang met Mona gevolgd door het diner met Mona, Alexis en Erica.


De zangeres zou om 8 uur zingen dus het was van belang dat ook Vivian dan in de bar was. Uiteindelijk werd een emotionele Vivian door de zangeres toegezongen en door de dames in de bloemetjes gezet en was er taart en champagne. Alev twerkte wild en topless, Anja deed een paaldans en Mona en ik walsten op Vals van Smiley …. Het werd weer een geweldige avond met veel drank en dans.

Zaterdag 2 september - The day after ....

Op weg naar huis vanuit het hotel en dan krijg je een telefoontje om te komen ontbijten. Dus toch weer bij Sixsens vanochtend voor ontbijt met mijn meisje …..


Op een zonnig terras ontbeten met Mona en haar vriendinnen Alexis, Vivian en Erica. Daarna nog een stukje verjaardagstaart van Vivian. Ook Mimi maakte haar rentree. Een korte kamergang met Mona kon uiteraard niet uitblijven hoewel we beide brak waren, al was het alleen al om nog even ongestoord na te kunnen praten. Na een drankje op het terras begin van de middag dan toch naar huis. Het was verrassend en aangenaam 😊.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 26 september 2023 : 37 + 1 anoniem + 1 onbekend

Roemeens: Ada, Anja, Anna, Ariana, Carla blond, Claudia, Dasha, Delia bril, Elena, Elisa, Flori, Ina, Kassi, Liliana, Lisa, Maya (N)*, Mimi, Mona, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey, Veronica

Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Eliza (P), Gloria (Oekr), Martha (P), Melanie (Lit), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Ruby, Mona, Elisa

Recente terugkomers: Lisa, Melanie Li, Melanie Bu, Veronica,…

* Maya = Alexandra (van Diana) look-a-like
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 26 september 2023 : 37 + 1 anoniem + 1 onbekend

Roemeens: Ada, Anja, Anna, Ariana, Carla blond, Claudia, Dasha, Delia bril, Elena, Elisa, Flori, Ina, Kassi, Liliana, Lisa, Maya (N)*, Mimi, Mona, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey, Veronica

Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Eliza (P), Gloria (Oekr), Martha (P), Melanie (Lit), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Ruby, Mona, Elisa

Recente terugkomers: Lisa, Melanie Li, Melanie Bu, Veronica,…

* Maya = Alexandra (van Diana) look-a-like
Melanie uit Litouwen dit weekend ook aanwezig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan