Algemeen Sky ‘Saunaclub’, Wuppertal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scarpa

Wandelaar
29
11/05/22
40
1
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans

Sky sauna club

Duitse Ring 42

42327 Wuppertal-Varresbeck

Telefoon: 0049 152 52466104


De Sky Saunaclub ligt midden in de bergachtige metropool Wuppertal en is gunstig gelegen direct aan de afrit Wuppertal Varresbeck van de A46. Het ruime terrein is discreet gelegen in een commercieel gebied, biedt voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein en is alle dagen van het jaar geopend, ook met kerst en oudejaarsavond.

Een fijn, bijna familiaal team streeft ernaar jou volgens alle regels van de kunst in de watten te leggen. Een Zuid-Amerikaanse oases van plezier. Vrouwelijke gasten die plezier hebben, dag en nacht vers huisgemaakt eten, frivool en uniek in service.

De vrouwelijke gasten hebben altijd plezier en beheersen, met bijna spreekwoordelijke Latina charme, alles wat elders vaak verloren is gegaan.

Dit is zo ongeveer hoe Sky zich omschrijft. Het is een echte Latijnse club met echte Zuid-Amerikaanse sfeer.
Allereerst, het is geen saunaclub, zwembad en sauna zijn al jaren niet meer in gebruik en zijn nu in gebruik voor extra kamer en opslag.
Ook, verwacht geen luxe club, het is verouderd en letterlijk en figuurlijk met plakbandtape her en der bij elkaar gehouden. Maar dit is dan ook op zijn Zuid-Amerkaans, deze club zou je zo in Braziliië binnen kunnen lopen.

Het is een gezellige, rommelige en vriendelijke club waar ook vrijwel alleen spaans wordt gesproken. Een enkeling spreekt wat engels. Omdat er verder geen vermaak is, buiten een eenvoudig maar heel goed buffet, is het moeilijk hier lang verblijven. Ga dan samen met een ander om zo toch wat te kunnen praten. Als je het Spaans machtig ben heb je genoeg vertier.

Maar dan de service van de dames waar er over het algemeen zo tussen de 5 a 8 aanwezig zijn. Deze is absoluut top!!! Negens zo goede service gehad en nooit 'upselling' meegemaakt. Ze doen 'het' of ze doen 'het' niet.

Bij binnenkomst 35 euro entree aftikken en dan wordt er een dame toegewezen die de douches, lockers en de club rondleiding doet. Ook badjas en slippers krijg je van deze waarna je wat te drinken krijg aan de bar om dan op een sofa te belanden. Voor je het weet zit je uitgebreid te tongzoenen. Als een dame naast je komt zitten is het al snel in de ruimte tongzoenen en wordt er onder de badjas gefriemeld. Ook worden de borsten ten toon gesteld voor nader onderzoek door jou. De kamer vraag komt dan vanzelf.
Hierbij geld eerste half uur 50 euro en volgende half uur 30 euro. En, nogmaals, fantastische service!!!! Had ik al gezegd 'Fantastische service '???
 
Laatst bewerkt:
Gisteren 7:30 in de auto gestapt en Wuppertal in de TomTom geprogrammeerd, op naar het nummer 1 latina paradijs. Ik weet het is nog vakantie periode dus de line-up zal niet zo groot zijn maar de service is altijd bovenmaats. Na toch een afslag gemist te hebben, en door Düsseldorf te hebben moeten rijden, om precies 11 uur aangekomen. Bij binnenkomst stond de mooie én beruchte Brenda achter de balie waar 35 euro afgerekend werd en Celeste geroepen werd om mij naar de douche te begeleiden en berenvel en slippers te brengen. Na in locker de spullen opgeborgen en douche genomen. Na alle verhalen kan ik aangegeven dat deze gewoon aangenaam van temperatuur is niet super heet maar ook niet ijskoud. Ik zet deze liever wel op ijskoud want ik hou wel van goed afkoelen. Nou op naar de bar….

In de bar wachte Celeste, ook wel de 'Schwarze Diamante', mij al op en vroeg aan mij wat te drinken. Met colaatje én Celeste naar de sofa. Celeste is een vrolijke goedlachse ongeveer 35 zijnde latina met een mooi gezichtje. Echte latina met diens kont en tieten, echt heerlijke grote. Zoals het in Sky gaat duurde het geen vijf minuten of op de sofa heb je haar tong in je keel, d'r tieten in je hand en zij haar hand onder de badjas met gevolg dat er wat onder de jas naar boven kwam.
Op naar de kamer en afgesproken voor een uurtje 80p60. Bij bed opmaken zicht op die heerlijke billen en op bed gegaan. Van lekker tongzoenen naar fantastisch pijpen wat met gevoel gedaan wordt en de zak ook wordt meegenomen. Ik kon het niet langer houden, wat ik altijd bij de eerste sessie heb, en vulde haar mondje snel. Daarna haar kutje verwend met tong en vingers, vervolgens bijna een half uur in verschillende standjes geneukt en in doggy het rubbertje volgeschoten. De 15 minuten die nog over waren heeft ze niet meer volgemaakt, dat was wel jammer. Verder goede service en een goede tijd gehad.

Even rondje gelopen in de club, zonnetje op het boven terras en een binnen zwembad met net schoon water waarvan volgens mij alleen door mij gebruik van is gemaakt. Alles is hier zuid Amerikaans, je waant je hier echt in een club in zuid Amerika, of je nu buiten op het terras zit, in de bar met sofa's of in de bakken met eten kijk, je ben echt gelijk een dag op vakantie in zuid Amerika.

Mijn koffie werd door Angela aangegeven en ik ging op de sofa zitten. Angela is meen ik ook mid dertig met een mooi voorkomen en slank figuur. Kleine borstjes en slank kontje met mooi koppie. Ik vind haar wel sjiek. Ze loopt niet met alles te koop. Van koffie drinken kwam het niet echt, want ik had weer een tong in mijn mond, mand onder de badjas en een borst in mijn hand. Op naar de kamer….80p60 En deze sessie was toch weer beter dan de eerst met Celeste, deze was GFE. Heerlijk gepijpt, gebeft waarbij zij schokkend klaar kwam waar zij mij op de dag iedere keer aan herinnerde en ik heerlijk klaar gepijpt werd. Daarna diverse standjes geneukt. Ze doet goed mee en heeft de tijd echt volgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Even bijkomen met een drankje op dakterras en babbeltje met meede duitse beer. Er komen veelal duitse beren hier en een enkele nederlandse volgens de stamgasten. Daarna wat gegeten dat eenvoudig is maar bijzonder lekker. Na wat rijst met heerlijk vlees kwam theke Lingh met zelfgemaakte mihoen wat ik natuurlijk ook moedt proberen en super lekker was. Nu uitbuiken op de sofa met een colaatje.

Vanachter de bar komt Brenda naar mij lopen en komt naast mij zitten op de sofa. 'De Brenda' uit Colombia 'het kanon' van Sky. Echt mooi, super figuur, paar mooie grote borsten(geholpen), mooie kont en mooi koppie. Ik zou zeggen de 'Beyonce' van Sky. En weer zoals het hier gaat op de sofa, hand onder de badjas, borsten uit een al niets verhullende top en heftig tongzoenen, echter uitlopend op een pijpsessie in de bar op de sofa. Op naar een kamer waar ik wel een uurtje wilde stoeien met deze Colombiaanse. Maar dat ging niet door 50p30, ze deed alleen half uurtjes. Ik denk dat dat was omdat er zo na 14 uur best veel beren waren, ik denk zo'n 12 voor 4 dames en veel voor Brenda kwamen. Het was een beste kamer met alles erop en eraan maar voor mij te gehaast, daarom doe ik liever een uurtje. Wel lekker om zo in Beyonce op z'n doggy een rubber vol te schieten.

Even het zwembad in en op dakterras een zonnetje pakken. Op de weg naar de bar om nog wat te drinken te halen werd ik aangesproken door Celeste om een trio te doen met Shakira. Nou klinkt dat voor velen als een 'natuurlijk' maar ik ben meer van 1op1. Liever twee kamers na elkaar dan 2 in één keer. Aangegeven dat ik liever met Shakira alleen wilde. Celeste vond dat prima en gaf een zoen.

De kamer met Shakira was de beste die ik ik tijden heb gehad. Shakira…., naast dat er een Beyonce rond loopt loopt hier ook een Shakira rond. Met piercing in tong, tussen borsten én intiem. Op de sofa het daar bekende tafereel hand onder de badjas, tongzoenen en borsten in je handen. Op de kamer, 80p60, wreef ze haar billen al tegen mijn staaf. Begon te pijpen met ectra tongpiercing, super lekker. En omdat dit mijn vierde kamer was stond ik niet op springen en kon heerlijk genieten. Daarna alle standjes gedaan en in misio heel intens, heel gfe klaargekomen. Dit was echt de lekkerste kamer sinds lange tijd. Met nog 15 minuten over elkaar nog gemasseerd wat ook zij heel fijn vond.

Nou hierna moest ik even bijkomen en ben voldaan eerst het zwembad ingegaan om daarna op het dakterras in het zonnetje te gaan liggen. Wat een dag tot nu toe.

Wat is Sky toch een heerlijke club, voor mij een top club, heerlijke dames, wat een heerlijke kamergangen, wat een heerlijke Latijns Amerikaanse sfeer, wat een relaxte sfeer, wat een heerlijk buffet, wat zal mijn laatste kamergang worden…..? In het zonnetje lig ik te denken…..weer Shakira……of toch Angela…….denk, denk, denk……. Wat is dit toch een top club!!!!
 
Laatst bewerkt:
Wil graag een keer sky bezoeken...als er heren zijn die een plaatsje in de auto vrij hebben wil ik graag meerijden. Deel uiteraard mee in de rij kosten ..hoop op een reactie pm
 
Ben vandaag voor eerste keer geweest in sky, rond 17:00u. Dames die aanwezig waren brenda, lilian(of iets wat er op lijkt)
En nog 2 dames waarvan ik de naam niet weet, ik werd er ook niet warm van.
Alleen van lilian die stevige uit de Dominicaanse republiek, kwam net binnen en zag haar op de bank zitten bij de bar ze vroeg of ik naast haar ging zitten, dat vond ik een goed idee, even kort praten in het Engels, en toen kusje en meteen tong achter in m'n keel, hand onder de badjas en dan is er geen houden meer aan, week droog gestaan en pilletje kamagra druk was hoog, ik zei slowly I have high pressure, meteen naar de kamer en het was best goed maar ik was iets te snel klaar, pijpen zonder en flink tongen maakt het wel iets specialer.
Eten stelt niks voor,en bier zuipen gaat niet omdat ik met de auto ben.
Leuk voor 1 keer.
Op de terugweg weer langs Duisburg zie andere resensie
 
Ja, ik was op 8 december op bezoek geweest, er waren zo'n 8-10 dames aanwezig en letterlijk slechts 2 beren, de dames zijn een typische latina babe met rondingen. en zoenen, spelen met een lul is heel open en een sessie hebben is ook redelijk, maar ik zou zeggen dat niet iedereen de keuze heeft. Tussen haakjes, ik had het gevraagd en het zal zelfs met Kerstmis en Oud en Nieuw open zijn.

Community-verified icon
 
Ik ben onlangs 2 keer naar Sky geweest.


Ik ben al jaren klant dus ik weet hoe het er aan toe gaat.

De living is een werf door een vochtprobleem.
De ontvochters staan er te draaien en de tapijt is weggenomen.

De eerste keer van de twee gekamerd met :
- Celeste
Zwarts parel met dikke tieten.
Zeer fijne blowjob.
- Jenny
Ik vond dat ze wat passief rondliep. Ze is een beauty.
Ik had een beetje schrik van de service maar ik heb me totaal vergist.
Man wat kan die pijpen. Ik hoorde dat ze er intussen niet meer is.

Tweede bezoek dit jaar :
- Angelica
Gebruikte teveel tissues naar mijn zin, ondanks de uitgebreide douche.
Daarna wou ik Angela of Nasli maar die waren aan een lange kamergang bezig.
- Brenda
Ik vond haar service minder dan vroeger.
We spraken af om zachten op te bouwen maar eens op de kamer ging ze vollop ten aanval. Zelfs iets te hard voor mij.

Sky ... You like it or you hate it ... I like it.
 
Terug
Bovenaan Onderaan