WHEM Skye Merksem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooie dame die massage aanbied op 2dehands. Benieuwd of er al ervaringen zijn
https://www.2dehands.be/v/diensten-...gesalons/m2035179635-massage-met-veel-plezier
Dit vind ik terug over deze dame 😁😁
Lieve mensen,

Ik ben Sandra 24 jaar jong sportief en heel lief en vriendelijk met heel ervaring.
Ik spreek Portugese, Nederlands, Engels

Bent u toe aan een ontspannende/ rustgevende massage of heeft u last van de spieren dan bent u bij mij in goede handen.

Thais oil massage prijs 60€ ( 60 min )
Japanse zachte massage prijs 65€ ( 60 min )

Speciaal diep ontspanning relaxing massage voor heel lichaam zonder geslachtsdeel kost 80€ voor uurtje.

Geen erotische ⛔❌⛔

Voor afspraak stuur mij gerust berichtje.
Tot snel x
Sandra
 
is een andere denk ik.
Die Skye komt aan huis, haar vriendje komt mee aan de deur, ontvangt en gaat door.
heb 135 betaald dacht ik voor een uurtje. End was happy met de hand. PMC en intiem is mogelijk met extra's. Vond het eens geinig om eentje aan huis te laten komen. Massage was niet fenomenaal, handjob, tja, ook niet echt denderend. beter gewoon. Ze werkt ook in een salon en zou me het adres nog doorgeven maar niet meer van gehoord.
 
Dat is inderdaad een andere aan de foto's te zienen er staat Brasschaat. Maar beide adv wel door dezelfde account geplaatst.
Als de ene toch wat verder gaat dan de andere misschien ook?
 
Beide ontvangen in Brasschaat en beide beiden masssge+ nog geen tijd gehad om naar de te gaan en eigenlijk buiten stad Antwerpen ga ik niet meer… d'r is genoeg in Antwerpen centrum :)
 
geduld, misschien werkt ze nu in het salon, Bij haar bezoek bij mij thuis zei ze nog dat ze me het adres van het salon zou bezorgen maar niets meer gehoord. ...
maar ik vond het gene vette, nog heel onervaren, In ieder geval geen herhaling voor mij. heb ook voldoende adresjes in de regio, ga me daar aan houden
 
Er is ern sandra enkel masazge en skye boor massage en intiem. Massage trekt op niets. Intiem is intiem en voorzichtig.. erg lieve dame. Let op je app of mails gaan via pooier..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan