Skypeshows

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toyboy20cm

Newbie
19
23/07/22
18
Ik doe graag cammen via Skype met dames en stellen. Alleen de dames die ik daarvoor had doen het niet meer om uitlopende redenen(baan, nieuwe relatie etc)
Wie doet dit ook en heeft betrouwbare dames/stellen in zijn lijst die dit nog wel regelmatig doen?
Zelf betaal ik ze het liefst via tikkie dus als dat mogelijk is helemaal perfect.
 
goeei vraag, jammergenoeg bij "virtuele sex" op redlights al een paar keer bedrogen geweest. de meeste dames komen niet skypen als je ze betaald hebt... dus ook hier interesse in profielen die effectief hun beloftes nakomen...
 
Lela is inderdaad een topper, mega geile tieten en echte pijplippen! Doet aan rollenspel en kom altijd snel klaar (eigenlijk te snel).

Een andere topper waar ik veel mee cam is Denise: https://www.sexjobs.nl/cam-telefoonsex/kom-hier-met-die-stijve-piemel_7427797

Ze heeft nog vakantie tm 5 september dacht ik, maar zij is ook een dame die heerlijk is! Hou van grote tieten en ook zij doet rollenspel. Heb namelijk een stoute fantasie over mijn tante en zowel Lela als Denise spelen dit ontzettend geil mee!

Ben ook vaak opgelicht maar deze 2 zijn echt top, verder ken ik alleen nog phoenixxx die camt. Mocht iemand meer willen weten mag je ook een pm sturen ;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan