Slanke Asiatische regio antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

qsb86x

Newbie
9
22/08/21
1
Ik heb me al meermaals "verbrand" aan die nep adds waar je dan iemand 10-30kg zwaarder aantreft die een pak ouder is dan mezelf (niet mijn ding) dus indien goede ervaringen mag steeds een pb gestuurd worden, alvast van harte bedankt. Geld uitgeven en hem dan niet op krijgen omdat het tegenvalt ben ik wel welletjes.

Voor de echt goede wil ik best wat verder gaan. (woon niet ver van grens nederland)
 
In omgeving Sint Niklaas al minder goede ervaringen gehad.
Daar zit blijkbaar een groepje die de boel vervalsen / bedriegen.

Tips mogen ook hier. Ik lees ze ook graag.
 
In omgeving Sint Niklaas al minder goede ervaringen gehad.
Daar zit blijkbaar een groepje die de boel vervalsen / bedriegen.

Tips mogen ook hier. Ik lees ze ook graag.
Ja ze gaan rond, ik probeer ze ook zo snel mogelijk op redlights te reporten.
Ben nu aan het horen naar enkele in schilde / antwerpen, maar profielen ondertussen weg.
Ik heb al eens geluk gehad in antwerpen en in nijlen heb ik ook al eens een leuke gehad en een keer een heel oude.

Het is wat vogelepik zo...
 
Heb in Schilde eens geluk gehad, was idd dame van de foto"s en service was behoorlijk, in Hulshout was het ook dame van de foto's maar ondermaatse service. In Bonheiden was het een oudere mollige en heb ik rechtsomkeer gemaakt. Als je niet ver moet rijden, kan je altijd eens gaan kijken en ter plaatse beslissen. Als je geluk hebt, kan je daten met het meisje van de foto. Je moet wel op je strepen staan en goede afspraken maken via google translate want kennis van nederlands en engels is nul, soms een beetje spaans. Porobeer steeds voor een vluggertje te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan