WHEM Slanke meid, Papendrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag ook al dat de locatie in de advertentie was gewijzigd naar Dordrecht. Advertentie verschijnt en verdwijnt, dus gewoon maar een kwestie van proberen, denk ik.
 
Ik heb 4 dates gehad met deze dame.
Ze heeft echt een superfiguur.

Date 1..kind was helemaal van de wereld van de lachgas..maar sex was super

Date 2..in de auto..was niet zo zo

Date 3 ..zelfde als date 1

Date 4...terwijl ik onderweg was belt ze dat ze moe is..maar wilde even chille ..prima ik erheen..we zitten op de bank ..gaat ze toch aan me zitten enzo en had ze mij 2 x klaar gepijpt..wat ze overigens doet als de beste..haf haar voor de moeite 50 eur gegeven??
Is zij dit? https://nederlandsegangbangmeiden.nl/event/5-januari-een-gangbang-met-steffie/
 
Is dit dé Steffie?

Nee dit is Sophie. De blonde dame met opgespoten lippen die werkt in Delft of Rotterdam. Ze doet het niet vaak meer maar zo af en toe als ze geld nodig heeft. Laatst had ze 3 soa's te pakken wist ze me te vertellen.

Maar ze hoort hier eigenlijk niet thuis in dit draadje
 
Dat is de enige echte officiële die voorheen in Papendrecht zat inderdaad en waar dit topic oorspronkelijk om draaide. Ze is nog altijd een erg leuke meid, heb ik recent ondervonden. Maar je moet inderdaad wat geduld hebben, want ze reageert lang niet altijd.
 
Dat is de enige echte officiële die voorheen in Papendrecht zat inderdaad en waar dit topic oorspronkelijk om draaide. Ze is nog altijd een erg leuke meid, heb ik recent ondervonden. Maar je moet inderdaad wat geduld hebben, want ze reageert lang niet altijd.
Goed om te horen! Vroeger was t een toppertje in ieder geval. Waar zit ze tegenwoordig dan?
 
Advertentie is offline

Ja, die gaat off- en online met een flinke snelheid. Zegt ook niet veel bij haar, je moet het gewoon proberen en als ze zin / tijd heeft, reageert ze. Ik had haar destijds nog een keer geappt toen de advertentie online stond. Kwam lang geen reactie, advertentie was toen ik keek weer verdwenen en een paar uur later appte ze ineens terug dat ze wel tijd had. Dus toen nog afgesproken, want het is niet ver weg. Mijn advies is dus om het gewoon te proberen. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is als je er langer voor moet rijden, dan wil je meer zekerheid.
 
Ja, die gaat off- en online met een flinke snelheid. Zegt ook niet veel bij haar, je moet het gewoon proberen en als ze zin / tijd heeft, reageert ze. Ik had haar destijds nog een keer geappt toen de advertentie online stond. Kwam lang geen reactie, advertentie was toen ik keek weer verdwenen en een paar uur later appte ze ineens terug dat ze wel tijd had. Dus toen nog afgesproken, want het is niet ver weg. Mijn advies is dus om het gewoon te proberen. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is als je er langer voor moet rijden, dan wil je meer zekerheid.
Dank je, Juk. Locatie is niet ver gelukkig. Ik zal (vanuit principe van bezigheidstherapie) nog een paar pogingen wagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Juk
Ja, die gaat off- en online met een flinke snelheid. Zegt ook niet veel bij haar, je moet het gewoon proberen en als ze zin / tijd heeft, reageert ze. Ik had haar destijds nog een keer geappt toen de advertentie online stond. Kwam lang geen reactie, advertentie was toen ik keek weer verdwenen en een paar uur later appte ze ineens terug dat ze wel tijd had. Dus toen nog afgesproken, want het is niet ver weg. Mijn advies is dus om het gewoon te proberen. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is als je er langer voor moet rijden, dan wil je meer zekerheid.
Heeft ze een leuk / knap / lief gezichtje?
 
Advertentie staat weer online met een nieuw nummer. Oude kan blijkbaar de prullenbak in.
Ik vraag me altijd af wanneer ik lees dat een dvp een nieuw nummer heeft wat daar achter schuil gaat. De dvp heeft bijv. een jaar lang (of langer) hetzelfde nummer, daar adverteer ze mee en bouwt ze een vaste klantenkring mee op. Best handig lijkt me om zo geld binnen te harken. En dan van de ene op de andere dag neemt ze een ander nummer. Ik snap dat je, wanneer je stopt met dit werk, je het werknummer weggooit, niks mis mee lijkt me. Maar het nemen van een ander 06nummer en vervolgens blijven adverteren, dat snap ik dan weer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan