WHEM Slanke meid, Papendrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze dame reageert bijna nooit op berichtjes / telefoontjes.

Die ene keer dat ze reageerde mocht ik alleen komen als ik toevallig alcohol in huis had waar ik vanaf wilde om haar cadeau te geven. Vond ik een beetje raar dus toen heb ik het maar laten gaan.
 
Deze dame reageert bijna nooit op berichtjes / telefoontjes.

Die ene keer dat ze reageerde mocht ik alleen komen als ik toevallig alcohol in huis had waar ik vanaf wilde om haar cadeau te geven. Vond ik een beetje raar dus toen heb ik het maar laten gaan.
Ze ligt waarschijnlijk meestal half in coma met een slok op en die éne keer dat ze wel reageerde waren zeker de flessen leeg .

Maar om dan te vragen of je drank in huis hebt waar je vanaf wil , is zeker raar.

Dat zuip je toch zeker lekker zelf op !
 
Volgens mij is zij de dame in kwestie.

Ik heb vernomen dat zij relatief duur is voor de werkzaamheden/diensten die zij aanbiedt.

Ik begreep ook dat zij, wel een hele mooi dame is.

Ik ben ook benieuwd naar recente ervaringen.

Prijs is wel aan de hoge kant
 
Ik heb 4 dates gehad met deze dame.
Ze heeft echt een superfiguur.

Date 1..kind was helemaal van de wereld van de lachgas..maar sex was super

Date 2..in de auto..was niet zo zo

Date 3 ..zelfde als date 1

Date 4...terwijl ik onderweg was belt ze dat ze moe is..maar wilde even chille ..prima ik erheen..we zitten op de bank ..gaat ze toch aan me zitten enzo en had ze mij 2 x klaar gepijpt..wat ze overigens doet als de beste..haf haar voor de moeite 50 eur gegeven??
 
Bofkont, dan heb je een goede klik met haar.

Geniet er van,

Ik heb helaas niet zo een gevulde portemonnee :p om zoveel te betalen laat staan 4x te gaan :)
 
Ik heb 4 dates gehad met deze dame.
Ze heeft echt een superfiguur.

Date 1..kind was helemaal van de wereld van de lachgas..maar sex was super

Date 2..in de auto..was niet zo zo

Date 3 ..zelfde als date 1

Date 4...terwijl ik onderweg was belt ze dat ze moe is..maar wilde even chille ..prima ik erheen..we zitten op de bank ..gaat ze toch aan me zitten enzo en had ze mij 2 x klaar gepijpt..wat ze overigens doet als de beste..haf haar voor de moeite 50 eur gegeven??
Is de laatste foto die ze heeft toegevoegd ook van haar? Pracht borsten als je het mij vraagt!
 
Zo kunnen hoor,maar ik dacht dat die Sanne uit Papendrecht veel slanker was.Tegen Skinny aan.
 
dan hebben we twee zuipende dames uit Papendrecht , maar zoals de beschrijving zich voor doen , denk ik dat het om een en de zelfde gaat ,van zuipen wordt je ook wel wat voller ,lol :oops: maar ik denk dat we het over de zelfde meid hebben , en die advertentie is ook niet zij volgens mij maar dat is nog onduidelijk omdat die gene die deze adds beheert meerdere meiden heeft laten werken onder verschillende adds , zoals steffi gangbang en sanne gangbang die vandaag verdwenen is, kon alleen de link van hierboven nog vinden wat volgens mij bij dit verhaal hoort , ( en jah PRACHT borsten } mooier dan op de foto daarom denk ik ook dat er een gelijkenis foto is gebruikt voor de add
 
Vorig jaar en ook begin dit jaar / in de zomer een paar keer bij 'Slanke Meid' geweest. Niet heel goedkoop, maar aangename bezoeken wel. Leuke, vriendelijke meid. Wel erg moeilijk om een afspraak te krijgen, is mijn ervaring. Reageert vaak niet, maar soms ineens wel.

Overigens heb ik tijdens de bezoekjes niet echt iets gemerkt van dronkenschap, maar ik kwam er dan ook altijd 's middags.
 
Als je nu de linkt aanklikt, heet ze Steffie. Lijkt ook alleen nog maar via mail bereikbaar.

Heb het de afgelopen tijd nog een paar keer geprobeerd met het nummer dat ik eerder van haar had en waarmee ik dan nog wel tot een afspraak kwam. Maar daar komt geen reactie meer op. Jammer.
 
Verleden week was ze nog online..met haar oude add , Papendrecht.
Had haar nog gebeld..ze zou me terug bellen maar uiteraard niet meer gehoord😆
 
Verleden week was ze nog online..met haar oude add , Papendrecht.
Had haar nog gebeld..ze zou me terug bellen maar uiteraard niet meer gehoord😆

Haha, kijk aan. Maar staat ze nou wel of niet los van die andere advertenties in dat topic? Is ze dat ook of is dat iemand die haar foto's gebruikt / misbruikt?

Ze had wel altijd vele verhalen over dat ze zich een beetje verveelde in Papendrecht en zo.
 
Die foto's lijken echter wel op 'slanke meid', dat voedt de verwarring. Krijg zelfs het idee dat ze het is op die foto's, alleen zou het best kunnen dat haar foto's nu dus worden gebruikt voor een andere advertentie. Of is dat erg ver gezocht?

Haar eigen advertentie is niet vaak meer online, helaas.
 
Ja ik weethet verder ook niet, de advertentie waar ze voor het raam staat, zijn gemaakt vanuit een hotel bij station rotterdam nu trouwens ook offline de advertentie
 
Klopt, het is een beetje vaag. Maar 'slanke meid' ken ik dus uit het verleden en die andere advertenties lijken erg op haar. Kan toeval zijn. Misschien duikt ze binnenkort ineens weer op in Papendrecht.
 
Op deze foto herken ik haar dan weer niet zo. Haar lijkt anders qua kleur en stijl, maar dat hoeft niks te zeggen. Op die vorige foto's vond ik de gelijkenis treffender.

Al zijn er volgens mij ook nog een tijdje twee 'slanke meiden' geweest in hetzelfde appartement, dus misschien was dit dan degene die jij had bezocht? Het wordt steeds vager in elk geval, haha.
 
Op deze foto herken ik haar dan weer niet zo. Haar lijkt anders qua kleur en stijl, maar dat hoeft niks te zeggen. Op die vorige foto's vond ik de gelijkenis treffender.

Al zijn er volgens mij ook nog een tijdje twee 'slanke meiden' geweest in hetzelfde appartement, dus misschien was dit dan degene die jij had bezocht? Het wordt steeds vager in elk geval, haha.
Ja klopt die ene heeft een grote tatoeage op haar dijbeen.
 
Dat was demi toch? Deed ook cardates. Die zou ik heel graag weer eens tegenkomen. Dus als iemand nieuws heeft over haar: hoor ik t graag 😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan