Slechte eerste ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fayara

Newbie
3
07/03/26
11
Beste wandelaars,

Ik ben een redelijk onervaren man van onder de 25 jaar oud. Ik heb één vaste relatie gehad maar mijn vriendin hield niet van seks dus daar heb ik niet veel ervaring mee opgedaan. Een kwart jaar geleden voelde ik de drang voor wat menselijk contact en besloot een lokale raambuurt te bezoeken. Ik ging bij een mooie Oost Europese dame naar binnen maar die ervaring was dusdanig slecht dat ik het sindsdien niet meer gewaagd heb.

Bij de deur had ik €50 afgesproken voor oraal en seks met condoom. Ze begon met pijpen maar ze ging erg onenthousiast met gesloten ogen te werk en met een condoom om voelde het niet bepaald geweldig. Ze stopte er al gauw mee en duwde me het bed op waarna ze me begon te rijden in cowgirl positie. Missionaris volgde al snel en na een korte tijd begon ze aan te dringen dat ik moest klaarkomen. Ik merkte dat het in die positie niet ging lukken dus ik wilde overgaan naar doggy maar daar moest ik eerst extra voor betalen omdat €50 blijkbaar maar twee standjes dekte.

Ik de portemonnee weer pakken en zij het geld opbergen en even later waren we weer bezig waarbij zij alleen maar in positie bleef en verder niet echt wat deed. Paar minuutjes later en ze begint weer aan te dringen dat ik moet klaarkomen en toen ik aangaf dat ik nog even nodig had zei ze "this is not good sex" en variaties daarvan.

Toen was ik er wel klaar mee en wilde ik alleen nog maar naar huis maar toen ik me begon aan te kleden hield ze me tegen, duwde ze me het bed weer op en begon ze me hardhandig af te trekken. Daarmee heeft ze me wel tot klaarkomen gebracht maar met een grip van jewelste waardoor mijn kleine heer de dagen daarna een paar maatjes groter was door de zwelling.

Ik ging met een leeg gevoel weer naar huis. In plaats van een leuke ervaring rijker te zijn was ik een slechte ervaring rijker en ik had er nog voor betaald ook! Sindsdien ben ik best onzeker over mijn vaardigheden in bed en ben ik best huiverig om weer eens "op pad" te gaan.

Ik zou graag willen weten hoe jullie met deze ervaring om gegaan zouden zijn. En wat zou ik het beste in de toekomst kunnen doen nu ik weer de behoefte heb om een dame te bezoeken? Ik denk dat een privé huis waarschijnlijk een betere optie is maar aan de andere kant is dat minstens drie keer zo duur wat voor mij de druk dat het een succes moet worden wel vergroot.

Alvast bedankt voor jullie input!

je verwachte een GFE maar kwam bij een echte afwerk dame terecht, en dat viel tegen. Veel dames achter de ramen zullen snel te werk gaan, uiteindelijk heb je ook meestal maar een kwartiertje of hooguit voor 20 minuten voor die €50
Er zijn natuurlijk ook wel dames te vinden die achter de ramen werken en toch een hele goede service geven, even zoeken op dit forum zou ik zeggen.

Misschien kun je beter eerst een wat ervaring opdoen bij privé huizen. Gemiddeld liggen de kosten tussen de €80 en €90 voor een half uur en dat is minder dan je nu hebt uitgegeven, terwijl de service en het ontspannen gevoel vaak beter is dan bij de ramen.
Suc6, en vergeet niet om recensies op te schrijven van je avonturen :)

Ik ventiler langs deze weg even mijn bevindingen .
€50 is altijd voor een snelle wip.
beter is om 30 minuten te nemen dit kost meestal €100
dan heb je toch meer connectie
Oost Europees is geen synoniem voor slechte seks
altijd consent aan de deur afspreken natuurlijk de reviews lezen
Er zijn best wel dames die echt wel de tijd voor jou willen nemen
en niet alleen op je geld uit zijn
clubs geven geen 100% zekerheid maar dit is zeker ook een goede optie en dan nog een tip
al doende leert men
misschien komt hier ook het gezegde Leergeld vandaan
want leren kost in het wandel gebeuren zeker wel geld

Laatst bewerkt:
Er zijn zowel afwerksters als juweeljes achter de ramen, de kunst is om de afwerksters te vermijden en de juweeltjes te vinden. Dat is een kwestie van "door schade en schande wordt men wijs". En recensies lezen natuurlijk.

Ik betaal tegenwoordig vrijwel altijd 100 euro achter de ramen. Dat geeft meer tijd en rust (en vaak ook nog pzc).

het meest klote van alles is dat het meest belangrijke gewoon niet te koop is..
en dat is ervaring..
die krijg je gaandeweg door veel dames te bezoeken..de situatie /kamer te kunnen lezen..om in 2 tellen in de gaten te hebben wat voor soort persoon je voor je hebt..
uiteindelijk dan nog kun je wel eens een zeperd hebben..
ik heb zowel goede als slechte dates gehad en ga die waarschijnlijk met tijd en wijlen nog krijgen..de slechte natuurlijk een heel stuk minder door meer selectief te zijn inmiddels
maar ramen of prive ontvangstof huis ..het kan overal wel wat zijn..
komt nog bij ,dat wanneer je als jong zenuwachtig manneke bij een ervaren dame binnenstapt (en dat ziet ze)het altijd 2 kanten op kan..
of ze probeert je je op je gemak te laten voelen en je gerust te stellen
of ze pakt je geld af en staat met een kutgevoel buiten..
je zou misschien toch beter eerst een iets oudere dame met goede reviews kunnen proberen..of een privehuis met zgn maagdenservice
maar ook dat hoeft weer geen garantie te zijn ,als je (nog)niet doorhebt wat mevrouw met jou van plan is..

Klinkt een beetje als mijn tweede ervaring in het SKW. In elk geval niet opgeven en als je naar de ramen gaat extra opletten bij het eerste gesprekje aan het raam, vooral qua taal en vriendelijkheid. De eerste raamdame waar ik bij ging was wel heel lief en geduldig en daar ga ik dan voorlopig ook altijd terug nu.

Ik heb nog nooit problemen gehad met raam dames, Het is niet echt gfe,
Maar alsnog nooit gehoord dat het niet goed was. En ze moet zich niet zo aanstellen jij betaald! En bij mij is 50 euro pijpen en 1 standje, maar mijn favouriete dvp die laat me 3 standjes doen, Ze geniet er overduidelijk zelf ook van. En zo eentje moet jij ook zoeken, Investeer in een dvp als ze goed is en je zit gebakken. Mijn tip is pzc is meestal een extra en de meeste zuigen nog geen 30 sec met andere woorden zonde van je geld. Succes!

het meest klote van alles is dat het meest belangrijke gewoon niet te koop is..
en dat is ervaring..
die krijg je gaandeweg door veel dames te bezoeken..de situatie /kamer te kunnen lezen..om in 2 tellen in de gaten te hebben wat voor soort persoon je voor je hebt..
uiteindelijk dan nog kun je wel eens een zeperd hebben..
ik heb zowel goede als slechte dates gehad en ga die waarschijnlijk met tijd en wijlen nog krijgen..de slechte natuurlijk een heel stuk minder door meer selectief te zijn inmiddels
maar ramen of prive ontvangstof huis ..het kan overal wel wat zijn..
komt nog bij ,dat wanneer je als jong zenuwachtig manneke bij een ervaren dame binnenstapt (en dat ziet ze)het altijd 2 kanten op kan..
of ze probeert je je op je gemak te laten voelen en je gerust te stellen
of ze pakt je geld af en staat met een kutgevoel buiten..
je zou misschien toch beter eerst een iets oudere dame met goede reviews kunnen proberen..of een privehuis met zgn maagdenservice
maar ook dat hoeft weer geen garantie te zijn ,als je (nog)niet doorhebt wat mevrouw met jou van plan is..
Een iets oudere dame met goede reviews lijkt me het beste advies in deze😉

Als je dit beroep uitoefend moet je voor elke bijdrage een topervaring geven. Nou is het wel dat je voor 15 of 20 minuten een gehaast repertoire moet afraffelen. Dat is best wel knudde. Maar ook dan moet je
je uiterste best doen.

In elk beroep wordt verwacht dat je je werk goed doet, het is alleen verschrikkelijk jammer dat niet iedereen in dit beroep dat ook zo ziet.

Beste wandelaars,

Ik ben een redelijk onervaren man van onder de 25 jaar oud. Ik heb één vaste relatie gehad maar mijn vriendin hield niet van seks dus daar heb ik niet veel ervaring mee opgedaan. Een kwart jaar geleden voelde ik de drang voor wat menselijk contact en besloot een lokale raambuurt te bezoeken. Ik ging bij een mooie Oost Europese dame naar binnen maar die ervaring was dusdanig slecht dat ik het sindsdien niet meer gewaagd heb.

Bij de deur had ik €50 afgesproken voor oraal en seks met condoom. Ze begon met pijpen maar ze ging erg onenthousiast met gesloten ogen te werk en met een condoom om voelde het niet bepaald geweldig. Ze stopte er al gauw mee en duwde me het bed op waarna ze me begon te rijden in cowgirl positie. Missionaris volgde al snel en na een korte tijd begon ze aan te dringen dat ik moest klaarkomen. Ik merkte dat het in die positie niet ging lukken dus ik wilde overgaan naar doggy maar daar moest ik eerst extra voor betalen omdat €50 blijkbaar maar twee standjes dekte.

Ik de portemonnee weer pakken en zij het geld opbergen en even later waren we weer bezig waarbij zij alleen maar in positie bleef en verder niet echt wat deed. Paar minuutjes later en ze begint weer aan te dringen dat ik moet klaarkomen en toen ik aangaf dat ik nog even nodig had zei ze "this is not good sex" en variaties daarvan.

Toen was ik er wel klaar mee en wilde ik alleen nog maar naar huis maar toen ik me begon aan te kleden hield ze me tegen, duwde ze me het bed weer op en begon ze me hardhandig af te trekken. Daarmee heeft ze me wel tot klaarkomen gebracht maar met een grip van jewelste waardoor mijn kleine heer de dagen daarna een paar maatjes groter was door de zwelling.

Ik ging met een leeg gevoel weer naar huis. In plaats van een leuke ervaring rijker te zijn was ik een slechte ervaring rijker en ik had er nog voor betaald ook! Sindsdien ben ik best onzeker over mijn vaardigheden in bed en ben ik best huiverig om weer eens "op pad" te gaan.

Ik zou graag willen weten hoe jullie met deze ervaring om gegaan zouden zijn. En wat zou ik het beste in de toekomst kunnen doen nu ik weer de behoefte heb om een dame te bezoeken? Ik denk dat een privé huis waarschijnlijk een betere optie is maar aan de andere kant is dat minstens drie keer zo duur wat voor mij de druk dat het een succes moet worden wel vergroot.

Alvast bedankt voor jullie input!
Ik zou naar een goed privé huis gaan. Daar betaal je iets meer, maar is de ervaring vaak veel beter. Ik weet niet in welke regio je wil wandelen, maar er zijn genoeg mogelijkheden te vinden op het forum. Als je belt en aangeeft dat je ervaring wilt opdoen zal een goed huis je een ervaren dame aanraden die je een top ervaring biedt

Ik zou naar een goed privé huis gaan. Daar betaal je iets meer, maar is de ervaring vaak veel beter. Ik weet niet in welke regio je wil wandelen, maar er zijn genoeg mogelijkheden te vinden op het forum. Als je belt en aangeeft dat je ervaring wilt opdoen zal een goed huis je een ervaren dame aanraden die je een top ervaring biedt
Wat is volgens jou een goed privé huis?

Vervelend voor je! Hopelijk vind je een dvp die een stuk beter is!

Suc6!
Hij moet gewoon een keer naar jou Joke , alles wat je over jou leest is super lief , ik denk dat jij zo'n jongen een goede ontgroening kunt geven , en dat je hem nog wat kunt leren , is goed voor zijn vertrouwen .
Wat is volgens jou een goed privé huis?
Rvp in Made , casa cherda Den Haag , huize Sandra Breda , villa weizigt Dordrecht ,alleen duur .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan