Slechte massages bij “gerenommeerde” massage salons als massagewereld etc.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lecramnl

Vaste klant
169
10/08/21
119
6
De afgelopen jaren ben ik vaste klant geweest bij oa massagewereld, carpe diem, temptation en massage salon Apeldoorn. Dit zijn allemaal "gerenommeerde" massage salons waar je een degelijke massage hoopt te krijgen.

Formeel is er in deze salons alleen erotische massage mogelijk (maar geloof me; bij veel dames is ook extra's mogelijk ✅) en daar betaal je goed voor. Prima om te betalen voor een goede massage, maar zo nu dan zitten er dames bij die gewoon niet kunnen masseren.

Wanneer je dit meldt bij de receptie wordt hier vaak niets mee gedaan. Dit kan toch gewoon niet 🙈
Als je pretendeert een echte massage salon te zijn; lever dan ook kwaliteit bij alle massages.
Durf de kwaliteit van je dames te garanderen, en neem je verantwoordelijkheid als dit een keer niet goed is.

Tijd dat deze salons eens hun service gerichtheid om peil gaan brengen - de prijzen bij bv massage wereld gaan immers ook omhoog.

Let op: uiteraard zijn er dames genoeg die wel een goede massage geven - hier heb ik het niet over.
 
Ik deel deze ervaring zeker. Bij Carpe Diem zijn er maar een paar die kunnen masseren, bovendien kloppen bijna alle profielen niet. Ik vind dat ook echt een afknapper. Bij massagewereld - die wel duurder is - heb ik nagenoeg alleen maar goede ervaringen.
 
Hier was ik al bang voor. Daarom nooit aangedurfd om daar naar toe te gaan. De extra's worden pas laat besproken en zijn volgens mij verdraaid prijzig.
Kan je beter naar een dame die thuis ontvangt en massage met extra's aanbiedt. Ben je goedkoper uit en heb je dezelfde matige kwaliteit risico
 
Niemand deelt deze ervaring met mij ? :)
Ik ben 3 keer bij j'aime la vie in zwolle geweest, waarvan 2 keer tegenvallers. Echt alleen maar aaien en wrijven, had niks met massage te maken. Daarom daar een tijd al niet meer geweest, er zullen ongetwijfeld goede masseuse tussen zitten. Maar ik ga er niet meer op de gok naartoe, zal eerst goede recensies van een van de dames willen zien voor ik weer ga.
 
Ik herhaal hier een elders geplaatste reactie.

Ik koos dus tijdje terug bij massagewereld Eindhoven Monique. Klein, mollig, blond. Bleek nieuw in het vak te zijn. Foute keuze. Toen ze op kamer meer zei dan haar naam klonk het Oost Europees. Toen ze op mij lag en ik masseerde haar rug sloeg ze op tilt. En stopte massage. Was ze niet van gediend. Huh? Ik was verbijsterd. Meer als 100 massages gehad schat ik en ik masseer altijd de rug. Nooit een probleem. Gastvrouw dacht meteen dat ik aan haar kruis had gezeten. Nee, maar die trok natuurlijk partij voor masseuse. Klonken beiden Oost Europees. Heb ik maar eens wat geld bij me gehouden en massagewereld geboycot. Geen idee of die Monique daar nog werkt. Hoort er in elk geval niet thuis, net zoals gastvrouw zoals die de klacht afhandelde.
Wel nog in Maastrichts filiaal geweest. Bij Anouk. Uitstekende massage zoals ook op deze site te lezen is. En raakte niet over haar toeren toen ik haar rug masseerde. Zoals het hoort.

Mijn ervaring met extras is dat het mij vooral aangeboden wordt bij Thaise salons. Bij massagewereld niet gauw. Zo ja, beffen en vingeren.
Ik vraag er nooit naar want als ik weet dat ik meer wil ga ik op voorhand naar een privehuis. Voordeel van extras bij Thaise salon is dat de basisprijs laag is.
Yu en Mi Eindhoven en Total Touch Geleen zijn adresjes waar masseuses zijn die meer doen zonder geheimzinnig gedoe. Eindhoven flink bij betalen. Geleen kun je aan gastvrouw aangeven waarvoor je komt. Zijn dames die beiden doen. Ook dames die of het een of het ander doen. Zag wel reacties voorbij komen dat Total Touch tijdelijk gesloten zou zijn.
 
Ik heb goeie ervaringen in Haarlem bij Multi Massage, en dan bij Fa een ervaren Thaise schone van halverwege de 30. De B2B massage is echt uitstekend, goeie massage handen heeft ze en de overall ervaring is geweldig. Ook heeft Fa heerlijke borsten waar je aan mag zitten🤗. Voor 60 minuten met handmatig happy end was het €80 waarbij een extraatje voor de masseuse op zijn plaats is 🤗


Bij het openen van een nieuw filiaal van hun in Almere las ik ook dat de gerecruteerde dames niet langer dan 30 minuten geboekt konden worden omdat ze dat niet konden volhouden ( de massage), zo zie je dat kwaliteit niet vanzelfsprekend is.
 
Ik ben 3 keer bij j'aime la vie in zwolle geweest, waarvan 2 keer tegenvallers. Echt alleen maar aaien en wrijven, had niks met massage te maken. Daarom daar een tijd al niet meer geweest, er zullen ongetwijfeld goede masseuse tussen zitten. Maar ik ga er niet meer op de gok naartoe, zal eerst goede recensies van een van de dames willen zien voor ik weer ga.
Ik ben dit jaar een aantal keer geweest en ook wisselende ervaringen. De toppers zijn Linda, Perla en Eva. Julia zou ik vermijden, die had de earpods met muziek nog in en keek me amper aan, wat een tegenvaller! Niet alle dames doen intiem, dat maakt het wel onduidelijk.
 
Nou zeg, ik zat er aan te denken om als afwisseling eens een massagesalon te bezoeken. Mijn oog was op Davina van Carpediem gevallen. Beetje huiverig was ik altijd al m.b.t. massagesalons: het tarief is zeker niet goedkoper dan bij een privéhuis en dan alleen voor massage, dus geen sex. Maar ik wou een keer het gokje wagen.
Nu ik dit zo lees denk ik, laat maar zitten. Ik ga geen hoop geld betalen voor een beetje geaai.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan