Algemeen Slowakije, Bratislava

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo! Geen reacties maar ik ben er al inmiddels. Wat een mooie vrouwen hier! Zijn wel bescheiden en maken oogcontact af en toe. Zelf op pad geweest in de stad om rond te kijken. Online kon ik alleen plekken vinden die buiten de stad waren. Zonder auto zou ik me er allemaal niet aan wagen. Ik deed een rondje stare mesto en zag 2 thaise massagesalons. Ik kom zojuist van eentje terug die ook op amaterky.sk stond. Op de site noemen ze geen adres of naam omdat het filiaal geen vergunning heeft voor de extra handelingen. Kon toch vrij snel ontrafelen bij welk bedrijf ze hoorden.

Ik besloot eerst de omgeving te verkennen en daarna naar binnen te gaan. Prijzen zijn goedkoop. Halfuurtje €25
1 uur €45
Tsja, daar worden we wel vrolijk van natuurlijk. Normaal pak ik altijd een half uurtje als ik er nog niet eerder geweest ben maar het was een zware dag en daarom dus een uurtje gepakt.

€45 betaald lekker liggen, massage zelf was in het begin beetje lafjes maar dit verbeterde ze snel nadien. Tijdens de massage wat dwalende handjes en teasen, je kent het wel. Ze vroeg of ik extra wilde maar ze noemde geen prijs. Vroeg hoeveel?
Antwoord €50, vroeg of ze €15 bedoelde want dat lijkt op elkaar in de uitspraak. Het was toch echt €50.
Normaal zeg ik niets omdat ik geen fan ben van onderhandelen over dit soort dingen maar €50 was me toch te gortig. Dus gaf aan dat dat duur was en ik wel €20 wilde betalen. Toen vroeg ze €30. Wss nog steeds te hoog maar i.c.m. 1 uur massage van €45 was het een prima totaal bedrag m.i.

De andere thaise zit dichterbij mijn hotel maar ik kreeg daar sterk de indruk dat er niets bijzonders te beleven was. Misschien waag ik toch nog een poging puur om te kijken.


Ik heb voor de lol ook even mijn dating apps aangezwengeld. Hele mooie vrouwen allemaal. Een stuk of 5 likes en 1 dame die me zelf een berichtje stuurde. Ik keek wel mij ogen uit bij het swipen.

Tot slot wil ik nog wel even kijken waar de zogenaamde "streetwalkers" hangen. Alleen zijn deze plekken behoorlijk onbereikbaar. Geen trek in om nu voor de volle mep een auto te huren. Wanneer ik terug kom huur ik een auto vooraf. Schijnt €7-10 per dag te zijn aan huur.

Er zijn veel nachtclubs en stripclubs maar ik heb daar zelf niet zoveel mee. De prijzen op materky.sk zijn mij ook in veel gevallen redelijk 30 minuten vaak €100. De dames lijken vaak super mooi op de foto's. Ik denk niet dat ik mij aan de privé dames ga wagen ditmaal. Dat is iets voor de volgende keer.
 
Dat zijn toch redelijk 'Nederlandse' prijzen. Wellicht iets mooiere / jongere vrouwen daarvoor.
Zeker, maar hier zijn de vrouwen van een heel ander kaliber qua uiterlijk. En er zijn ook een paar die minder vragen. Die €100 voor half uur is privé ontvangst. Vind het prima voor wat je krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan