WHEM Soë, prive-ontvangst, Diemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.688
01/07/21
13.384
116

Iemand al ervaring met Columbiaanse Soë
25-jarig ebony lekkertje met een geweldig gevormd body.

Erika Morena zit in Madrid, heeft haar tel.efoonnummer uitgeleend aan een jonger nichtje denk ik.
Maar dat wilde ze niet bevestigen. Soë komt ook uit Madrid.
Mooie ebony dame deze Soë

Daar is pas een recentie over geschreven in de rubriek prive obtvangst NH
Ik vind dit altijd een beetje moeilijk. Meestal komt er eerst een topic in de Rubriek: Wie heeft er ervaring met? En als er dan een recensie wordt geschreven komt die onder prive ontvangst ofzo. Dan zijn er ineens topics over dezelfde dame op verschillende plaatsen.

Ik heb er ook niet de oplossing voor maar van mij mag als er 1 recensie is geschreven de topics samengevoegd worden.

Dan maar even het linkje erbij. Is ook wel handig.

Daar is pas een recentie over geschreven in de rubriek prive obtvangst NH
ja slim, door mij!!!!!
@Hedonista Je moet zelf eerst de feiten checken, jij bent hier verantwoordelijk voor de vervuiling van dit topic.
Dit topic "wie heeft ervaring met" is geopend door makkebeer zaterdag om 18.30 uur.
en de recensie is van makkebeer zaterdag 23.21 uur.

ja slim, door mij!!!!!
@Hedonista Je moet zelf eerst de feiten checken, jij bent hier verantwoordelijk voor de vervuiling van dit topic.
Dit topic "wie heeft ervaring met" is geopend door makkebeer zaterdag om 18.30 uur.
en de recensie is van makkebeer zaterdag 23.21 uur.
In andere woorden aangezien niemand reageerde op zijn vraag is ie zelf op onderzoek gegaan en na afloop een recensie geschreven voor eventuele geintereseerde.

Chapeau @makkebeer

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan