Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind dit altijd een beetje moeilijk. Meestal komt er eerst een topic in de Rubriek: Wie heeft er ervaring met? En als er dan een recensie wordt geschreven komt die onder prive ontvangst ofzo. Dan zijn er ineens topics over dezelfde dame op verschillende plaatsen.Daar is pas een recentie over geschreven in de rubriek prive obtvangst NH
ja slim, door mij!!!!!Daar is pas een recentie over geschreven in de rubriek prive obtvangst NH
In andere woorden aangezien niemand reageerde op zijn vraag is ie zelf op onderzoek gegaan en na afloop een recensie geschreven voor eventuele geintereseerde.ja slim, door mij!!!!!
@Hedonista Je moet zelf eerst de feiten checken, jij bent hier verantwoordelijk voor de vervuiling van dit topic.
Dit topic "wie heeft ervaring met" is geopend door makkebeer zaterdag om 18.30 uur.
en de recensie is van makkebeer zaterdag 23.21 uur.
@Hedonista Nee jij trekt de verkeerde conclusie. @MrSmith zei alleen dat er vaak dubbel over dezelfde dame wordt geschreven, en hem noem je meteen een sukkel. Kijk dan zelf wat beter wat er staat.En vervolgens trekt u de verkeerde conclusie.
Als ik moderator was, dan haalde ik het bericht er uit indien er recenties st