So long, auf wiedersehen, goodbye.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.995
02/07/21
5.016
49
Helaas dient er zich nog een extra moment aan.

Of althans, helaas voor degenen die mijn stukken graag lazen.

Ik ga dit deel van het forum definitief verlaten.

Af en toe een recensie of whem toevoeging kan evt nog wel (paar posts per jaar), maar ik ben de als grappen vermomde persoonsgerichte hate speech van sommige lieden echt beu.

Ik hoef geen namen te noemen.

Die minkukels zullen het zelf wel weten.

Het voordeel van dit leden-deel van het forum leek me de wat persoonlijkere aanpak en ik heb in de nodige topics fijn van gedachten kunnen wisselen met behoorlijk veel wandelaars, dus jammer dat dat door een paar types onmogelijk wordt gemaakt ipv dat ze sommige topics van mij gewoon niet lezen.

Op zich is het ok zo:

• Het enige wat ik met de prijs-kritiek wilde bereiken was wat overeenstemming en misschien zelfs wel een vakbond-achtige afspraak, dat we met de forum-leden (toch een groot percentage van de frequente wandelaars) een soort prijs-plafond voor elkaar konden boksen.

Maar veel van jullie lijken eerder te willen aantonen dat je op termijn wel 600€ per uur kunt betalen ipv dat we gezamenlijk iets bereiken.

• In mijn nieuwste prijs-topic begon ik alleen over mijn spannende lange afstands relatie omdat daar specifiek naar gevraagd werd. Lees het maar terug, op de eerste pagina's had ik het daar niet over tot iemand er wat gerichte vragen over stelde die ik beantwoordde.

Begrijp me niet verkeerd: Er zijn hier veel schrijvers die ik graag mag, jullie weten zelf wel of we een goede band hebben of niet.

Ik dacht er nog even over om een klacht bij de mods in te dienen, maar dat gaat me wat te ver en uiteindelijk is het maar vrijetijdsbesteding hier op het forum.

Ik denk er nog over na of ik mijn account helemaal opzeg of niet, dat moet ik even laten bezinken.

Maar de flauwe, op de persoon gerichte posts van enkele individuen ben ik spuugzat.

Dus dit deel van het forum laat ik nu achter me.

Op zich loop ik weg op een goed moment:

- wandelen is wel erg duur geworden
- de kwaliteit van het aanbod is achteruit gegaan
- ik stop met mijn veelschrijverij op het forum op het moment dat ik exact 5.000 likes heb, voortkomende uit nagenoeg 4.000 posts.
- ik heb het geluk gehad dat ik, notabene via dit forum, een relatie kreeg met een prachtige dame die precies aan mijn ideaalbeeld voldoet en grotendeels ook grappig in de omgang is en die (na mijn enige betaalde bezoekje) direct op #2 in mijn wandelaars top 100 belandde en anders nooit op mijn pad terecht was gekomen.

Grote dank nog aan @Lament die me op haar attendeerde (waarschijnlijk zonder dat hij dat zelf door had).

Het ga u goed!

Knightrider

Laatst bewerkt:
Dramaqueen. Misschien kun je je nog een allerallerallerlaatste keer laten ontvallen dat je een überknappe vriendin hebt, op de jou zo typerende spontane, terloopse manier. Als je niet aanvoelt dat dat op een bepaald moment irritant wordt, dan is je antenne op z'n minst een beetje ontregeld. Vertrek gewoon als je wil vertrekken, niemand houdt je tegen. Sorry, ik krijg altijd jeuk als mensen zo hun vertrek gaan aankondigen. We zijn niet op Schiphol hier.

Ah jammer knightrider. Kwam toch bijna dagelijks met berichtjes dus een vast geluid dat er niet meer zal zijn.

Maar goed dat je nog af en toe een recensie schrijft want die waren altijd duidelijk en uitgebreid.

Dan toch nog een laatste vraag: heb jij iets tegen privehuizen? Daar zitten nog toppers die minder dan 200 per uur vragen. Van mijn toplijst zitten er 5 bij Salon261 in Alphen.

Af en toe een recensie of whem toevoeging kan evt nog wel (paar posts per jaar), maar ik ben de als grappen vermomde persoonsgerichte hate speech van sommige lieden echt beu.
Serieus?

Ik ben nu even verbaasd. Al jaren ken ik je als iemand die ellenlange opstellen wil delen over werkelijk alles wat in hem opkomt. In al die jaren heb je reacties gehad van mensen die je vermakelijk vonden, mensen die lacherig deden, en van mensen die zich ergerden aan je. Al die tijd ging je op dezelfde voet verder. Dat deze kritiek je nu zoveel doet vind ik hoogst onverwacht.
In mijn nieuwste prijs-topic begon ik alleen over mijn spannende lange afstands relatie omdat daar specifiek naar gevraagd werd. Lees het maar terug, op de eerste pagina's had ik het daar niet over tot iemand er wat gerichte vragen over stelde die ik beantwoordde.
Even een reality check. In bericht 1 van het desbetreffende topic begin je zelf over die relatie. Door je eigen toedoen is dit halve forum inmiddels meegenomen in de sappigste details van jullie relatie, dus als je terloops met nieuwe informatie komt is het geen wonder dat mensen daar op reageren.

Laatst bewerkt:
Dramaqueen. Misschien kun je je nog een allerallerallerlaatste keer laten ontvallen dat je een überknappe vriendin hebt, op de jou zo typerende spontane, terloopse manier. Als je niet aanvoelt dat dat op een bepaald moment irritant wordt, dan is je antenne op z'n minst een beetje ontregeld. Vertrek gewoon als je wil vertrekken, niemand houdt je tegen. Sorry, ik krijg altijd jeuk als mensen zo hun vertrek gaan aankondigen. We zijn niet op Schiphol hier.
Idd. Dramaqueen. Of zoals René van de gijp en Wim kieft zouden zeggen. "Die neemt zichzelf wel heel erg serieus hè."
Ik vind het wandelen ook erg duur geworden tov 15 jaar geleden. Maar dat vind ik van de kibbeling bij de visboer ook. En voor en biertje betaal ik tegenwoordig ook €3. Wil je er niet voor betalen. Ga niet. Of zoek de plekken eruit waar je wel waar voor je geld krijgt voor je gevoel.

Dat is nou het probleem met Knight.. hij heeft zulke specifieke kenmerken naar vrouwen dat hij een vijand van zichzelf is.
Hij heeft hoge verwachtingen qua uiterlijkheden, dat hij niet voor minder wil. En zijn verwachtingen zijn nogal aan de prijs...
Ja maar om dan de mensen aan te vallen die trouw die 1.895 pagina's tekst over de Zuid Amerikaanse godin hebben doorgeploeterd, en nu lid hadden moeten worden van de 'wij betalen nooit 300 euro' vakbond… dat gaat wel wat ver.

Ik snap heel goed dat het in de wereld van Knightrider vooral en hoofdzakelijk om Knightrider zelf draait. En daar is ook niks mis mee.
Maar hele boeken op het forum gooien met kilo's info over de Zuid Amerikaanse vriendin, en dan nu de 300 euro Anna en nog veel meer… dan gaan mensen er wat van vinden, veel van vinden.
En lid worden van de 'dat moet goedkoper vakbond' staat dan niet heel hoog op de agenda.

Hoe dan ook: sterkte.

Helaas dient er zich nog een extra moment aan.

Of althans, helaas voor degenen die mijn stukken graag lazen.

Ik hoef geen namen te noemen.

Die minkukels zullen het zelf wel weten.

Het voordeel van dit leden-deel van het forum leek me de wat persoonlijkere aanpak en ik heb in de nodige topics fijn van gedachten kunnen wisselen met behoorlijk veel wandelaars, dus jammer dat dat door een paar types onmogelijk wordt gemaakt ipv dat ze sommige topics van mij gewoon niet lezen.

Op zich is het ok zo:

• Het enige wat ik met de prijs-kritiek wilde bereiken was wat overeenstemming en misschien zelfs wel een vakbond-achtige afspraak, dat we met de forum-leden (toch een groot percentage van de frequente wandelaars) een soort prijs-plafond voor elkaar konden boksen.

Maar veel van jullie lijken eerder te willen aantonen dat je op termijn wel 600€ per uur kunt betalen ipv dat we gezamenlijk iets bereiken.
Het probleem met de zo gezegde prijsvechters is, dat er niets doordacht of concreet gezegt wordt. Buiten het spreekwoordelijk geschreeuw en gejammer over de prijzen. Als over die dat het betalen.

IK heb op dit forum al meermaals geprobeerd om met personen die de prijs te hoog vinden te spreken. Ik heb nog nooit een antwoord gekregen op de vraag : wat vind jij een eerlijke prijs of voor welke prijs wil jij deze job doen? Daar heb ik nog nooit een zinnig antwoord op gehad.

Meestal is het iets als ik zou deze job nooit doen... of ze werken toch allemaal in het zwart. Hoe wil je dan in gesprek gaan met de dames met die inzet? Er is ook amper oor voorde dames hun kant van het verhaal.

Niet te lang geleden werd er hier nog gezegt dat de dames hier enkel te gast waren & enkel geduld werden. En nu zijn er verbaasd dat de dames geen oor hebben naar ons. Hoe zou dat toch komen geen flauw iedee.
• In mijn nieuwste prijs-topic begon ik alleen over mijn spannende lange afstands relatie omdat daar specifiek naar gevraagd werd. Lees het maar terug, op de eerste pagina's had ik het daar niet over tot iemand er wat gerichte vragen over stelde die ik beantwoordde.
Het " probleem" dat mensen hadden met wat je verteld over je lange afstands relatie is dat je het erg vaak opbrengt. Ook bij zaken waar dat niets van waarde toevoegt. En het soms aanvoelt als of je het wil doorsteken dat je een vriendin hebt.

Welkom in de lange rij hoerenlopers die met veel bombarie op dramatische wijze een forum dreigen te verlaten.

Een aantal lessen die klaarblijkelijk na jaren nog niet zijn geleerd. Je vindt hier alleen opportunisme en opportunisten. Waardering en respect komen pas wanneer men werkelijk wat aan je heeft. Nooit om wie je van nature bent. Delen zul je, info, tips trucs. Alleen dan krijg je de handen op elkaar.

Na je afscheid gaat het hier gewoon door. Iemand anders die dezelfde fout maakt duikt in het kleine gaatje wat je achterlaat.

Niemand komt per ongeluk op dit soort fora terecht. Iedereen is hier met een bedoeling: gratis info om aan zijn trekken te komen. Veruit de meesten geven daar helemaal niets voor terug. Met wat pech beginnen jaloerse types je de maat te nemen.

Negeer dat. Sta daar boven. Het is jouw geld, jouw ervaring, jouw mening. Denk alleen niet dat jouw ervaring en mening waardevoller zijn of zwaarder wegen dan die van anderen. Voor de meesten hier geld: Ik heb gelijk, de rest, die hebben er niets van begrepen. Het is een beschermingsmechanisme. Als ze wat dieper gaan nadenken over wat ze zeggen en doen in deze hobby, stort hun wereld in.

Licht ons eens in. Wat vind jij een fair prijs en voor welke prijs zou jij een pik in je mond nemen
@knightrider dit is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel met onzinnige antwoorden.

Maar ik ga toch even de moeite doen om hier op te antwoorden. Moest ik een dame zijn die haar diensten aanbied. Zou ik 50€ gepast vinden voor enkel een pijpe-date.

De reden hier voor is. Ik moet een wild vreemde pijpen. Ik kan hem zelf niet uit kiezen of weigeren omdat hij mijn type niet zou zijn. Verder neem ik ook een groot risico. Gezien ik niet weet hoe respectvol de klant met mij gaat omgaan? Waar heeft hij zijn lul de afgelopen 24 u nog in gestoken? Hoe goed was die persoon haar of zijn hygiëne dat weet je niet. Vandaar is 50€ om enkel te pijpen naar mijn mening een faire prijs.

Terug
Bovenaan Onderaan