Recensie Soda & Mais, Angel Massage, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Har070

Vaste klant
100
15/11/21
84
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Telefonisch een afspraak gemaakt via Kinky met Soda. Hierbij duidelijk aangegeven dat het voor 1 uur was. Op het afgesproken tijdstip meld ik mij bij Angel Massage. Aardige ontvangst door de mammasan en Soda. Op de kamer begon het met de vraag wat ik wilde. Ik legde uit dat ik bij een eerste keer bij een nieuwe dame of salon altijd voor het standaard pakket ga (massage met handjob). 'No touching, is extra', mijn reactie: geen probleem, geen behoefte aan. Het werd nog een keer herhaald en ik herhaalde weer mijn antwoord. Toen kwam het echte probleem: Soda kon alleen voor 30 minuten, want ze had daarna een andere klant gepland. Grote paniek in een klein lichaam. 'Geen probleem, dan gaan we voor een half uur' was mijn rustige reactie. Weer de opmerking 'no touching, is extra' en weer mijn rustige antwoord dat het geen probleem was. Vijftig euro afgerekend en ik kon mij uitkleden en op bed gaan liggen. Prima, dat gedaan. Duurde best wel wat lang voordat zij terug was van het geld afgeven aan de mammasan. Toen bleek dat het toch voor een uur kon, maar met een andere dame. Okay geen probleem, 20 euro extra neergelegd en weer wachten. Toen kwam de andere dame. Die was verbaasd dat er alleen 20 euro lag. Uitgelegd wat er aan de hand was. Zij ging Soda er bij halen. Die gaf de nieuwe dame de 50 euro die ik haar had gegeven. Met de 70 euro verdween de nieuwe dame weer en kwam even later weer terug.
Bovenstaande kwam erg chaotisch over en leek wel op een uitvoering van het Theater van de Lach. Iets wat ik wel vaker bij Thaise salons meemaak.

Massage door Mais was goed, niet te zacht en niet te stevig. Handmatig hoogtepunt was okay. Hierbij kwam 1 keer de vraag of ik niet meer wilde. Toen ik uitlegde dat ik de gevraagde 50 euro niet bij mij had en bij een eerste date altijd alleen voor het standaard pakket ga was dat geen probleem. Dame is, net als alle andere dames in die salon, wat ouder maar gaf een fijne massage. Ook de handjob verliep liefdevol. Niet het zo hard trekken dat het gewoon pijn doet.

Vooraf en achteraf gelegenheid om te douchen. Over de locatie: entree is niet super discreet, deze is op een bekend Haags kruispunt met een tramhalte naast de deur. Parkeren is betaald vanaf 18u. Overigens heeft deze salon geen aparte in- en uitgang waardoor de kans om een mede bezoeker te treffen minimaal is. Ik kwam dus bij het verlaten wél een andere bezoeker tegen.

Overigens: ondanks het wachten en heen en weer geloop van de dames was de massage netjes 60 minuten. Prima timing allemaal.

Terug
Bovenaan Onderaan