Recensie Soda, Mystique Thai Thai, Den Haag 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
355
04/07/21
458
20
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8640476-soda#photos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat ik al lang niet meer bij Mystique Thai Thai was geweest en er in de tussentijd een aantal nieuwe dames zijn bijgekomen wilde ik wel eens afspreken met Soda.
Zo gezegd, zo gedaan.

Bij de eerste aanblik moest ik even wennen, omdat ik Soda iets anders had voorgesteld, maar ze had een mooie jurk aan en droeg mooie, grote oorjuwelen. In combinatie met haar lange haar en opvallende kraaloogjes zag ze er heel elegant uit.

Aangekomen op de kamer bleek al snel dat ze een speels karakter heeft, want hoewel ze in het begin nog even wat onwennig oogde, zocht ze na enkele minuten toch al behoorlijk wat toenadering door over mijn rug naar boven te glijden en voorzichtig een kus te geven op mijn wang. Daarmee was het ijs gebroken. De rest van het uur was allesbehalve gestructureerd te noemen, maar vond ik juist wel een aangename afwisseling vergeleken met de veelal geroutineerde massages die ik inmiddels gewend ben. Ik had dan ook het gevoel dat wat ze deed afstemde op haar gevoel en wat ik fijn vond. Normaal is dat voor mij een stevige massage in combinatie met veel teasen, maar ditmaal vond ik het wel lekker om veelal te kroelen afgewisseld met een beetje masseren tussendoor.

Hoewel Soda niet de looks heeft van een Som, Moeki of Satang was dit voor mij geen grote afknapper. Ze is dan wel niet zo slank als je op basis van de foto's zou verwachten en zelfs een klein beetje mollig, haar lichaam voelt wel heel zacht aan als ze op of tegen je aan komt liggen. Ik mocht haar overal aanraken, zolang ik maar nergens mijn vingers instak:sneaky:. Overigens heeft ze verder geen extra's aangeboden, maar verwacht ik ook niet dat ze bijv. intiem doet.

Al met al vond ik deze eerste kennismaking met Soda heel aangenaam. Als ik dan toch kritiek heb dan is het wel dat ik haar toch zeker een keer of 3 / 4 naar de klok zag kijken. Daarnaast dien je er rekening mee te houden dat Soda maar een paar woordjes Nederlands kan, hoewel Engels haar (en mij) heel goed af gaat. Op zich zou ik Soda graag nog eens bezoeken, hoewel haar werkdagen mij meestal niet zo goed uitkomen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8640476-soda
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was tot van de week een tijd niet bij Soda geweest en heb eerder review gegeven op Hookers maar hier nog niet. Het is wel bijzonder dat er nog zo weinig reviews zijn van haar, want alhoewel ze net iets ouder is dan Moekie en Satang en iets voller dan Som geworden tijdens corona (in vergelijking met de foto's van haar online), vind ik het toch wel een prachtige meid en heel leuk en vriendelijk. Kunt er (in het Engels) heel goed mee praten, ze heeft prachtige mini borsten met hele kleine gevoelige tepeltjes (hou ik erg van) en hebt een hele fijne tijd met haar met wat zoenen en strelen en masseren. Zoals de eerste reviewer al zegt doet ze meer waar ze zin in heeft dan de standaard massage geven en dan omdraaien, wat heerlijk voor de verandering is, wat meer kroelen, glijden, strelen vanaf het begin en niet eerst de massage 'afwachten'. Wat er in het uur gebeurt gaat Soda zelf over, dus hoef je niet te proberen te sturen, dan heb je denk ik geen leuk uur. Ik vind het een toppertje waar ik weer wat vaker heen moet.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wegens een tripje in zuid holland toch maar weer eens mysthique thai thai bezocht. Vind het altijd een prettig adres, kamers zijn erg verzorgd en de masseuses vind ik altijd net even wat knapper dan bijvoorbeeld in Noord Holland. De gehele kwaliteit van de salon is vaak beter naar mijn idee. Sowieso veel aanbod in Den haag qua massages :)

Was in de buurt toen de salon net open ging dus ik ben op de bonnefooi langsgelopen. Ik dacht het zal om 12.00 uur nog niet zo druk zijn, echter was dit wel het geval. Om 12.15 binnengelopen maar de meeste masseuses waren blijkbaar al bezet. Ik werd ontvangen door een erg mooie vrouw met blond kort/halflang haar. Ze had dezelfde kleding aan als een van de masseuses, dus is dit misschien Satang geweest? Daar kwam ik eigenlijk voor maar er stond op de website dat ze niet werkt op zaterdag.
Ze gaf aan dat er maar tijd was voor drie kwartier, er waren twee masseuses beschikbaar die ze achter het gordijntje ging halen.

Een van de masseuses was Soda, en met haar ben ik megelopen. Soda zag er prima verzorgd uit, en na het douchen ben ik op bed gaan liggen. Ik had blijkbaar een pukkeltje of bultje op me rug, want daar begon ze gelijk over. Ze vroeg of het geen apenpokken waren. Daar in de spiegel nog even goed gekeken en thuis later ook, en bleek een muggenbult te zijn. Ik ben nog jong en heb vroeger wat puistjes gehad en daar een paar littekens aan overgehouden, maar verder valt er niet zoveel te zien. Snap dat je als masseuse voorzichtig bent, maar vond het niet echt een lekker begin van de massage.

Rest van de massage was ook niet slecht maar ook niet geweldig, al is dat bij de meeste erotische salons zo. Dan kan je beter naar de chinees of een gewone salon naar mijn idee. Ze deed geen body to body en pakte lichtjes de spieren van schouders t/m benen.

Ook het aftrekken deed ze wel lekker, maar ik ben niet iemand die heel snel klaarkomt. Heb redelijk wat massages gehad. Vooral als ze na een tijdje als een wilde eraan gaan lopen trekken. Er werd al snel geklaagd dat het lang duurde en dat ze moe was en of ik het zelf niet kon afmaken. Bleef ook bij je benen zitten. Dit gebeurt echter wel vaker bij de thaise salons is mijn ervaring.
Nu kan het gebeuren dat je niet klaarkomt en dat is dan jammer, en heeft soms ook niet met de inzet van de masseuse te maken. Ik vind het wel fijn als ze het je in ieder geval naar je zin proberen te maken en wel die inzet tonen.
Dus ik denk niet echt een klik, of een slechte dag. Kan gebeuren maar wel jammer. Volgende keer maar iemand anders proberen.
 
Ik werd ontvangen door een erg mooie vrouw met blond kort/halflang haar. Ze had dezelfde kleding aan als een van de masseuses, dus is dit misschien Satang geweest?

Waarschijnlijk was dit Way.

Jammer van je ervaring met Soda. Als ik het zo lees is ze erg bang voor apenpokken. Helaas is zij dan gevoelig voor de stemmingmakerij over dit laag risico virus.
 
De Nederlandse overheid is één grote stemmingmakerij. En er komt nu een nieuwe coronawet aan waar ik niet blij van wordt.

Even on-topic: jammer, man, die ervaring.
 
.
Dus ik denk niet echt een klik, of een slechte dag. Kan gebeuren maar wel jammer. Volgende keer maar iemand anders proberen.
Wel jammer want ik heb juist goede ervaringen met Soda. Er mag veel en ze vergeet geen plekje van je lichaam. De enige restrictie was dat je niet in haar kutje binnen mocht, ook niet met je vingers. Van de dames daar vind ik haar zelf de mooiste, maar dat is een kwestie van smaak. Kleine borsten en goede heupen en billen, zonder dat het dik te noemen is.
Zal haar dag niet zijn geweest, of de klik was er niet. Kan. Probeer dan een van de anderen. Naar mijn ervaring allemaal knappe en goed gebouwde dames.
 
Kan gebeuren idd, waarschijnlijk haar dag niet. Ik kom alleen niet uit de buurt van den haag en heb in het verleden wel goede ervaringen gehad bij MTT. Als ik er ben wip ik graag even langs, want de dames vind ik allemaal een stuk knapper en de salon is ook erg mooi. Volgende keer weer beter
 
Som en Satang bezet. Soda een keer geprobeerd.

Bovenstaande is herkenbaar in volgorde: molliger dan op foto's (maar zag er goed uit in de blauwe mt jurk), leeftijd denk ik midden veertig, een puistje op mijn rug, gevolg een aarzeling…. apenpokken 🙄(stelde voor dan niet, ander meisje of geld terug). Ze koos voor doorgaan, mijn zin was zo goed als verdwenen na deze onzin.

Programma beetje rommelig maar best wel geil. Bijna pussy sliding. Erin werd aangeboden, voor extra (vanaf gezien, was het me niet waard).
Massage achterkant redelijk. Beetje b2b, helaas mini borsten, maar na 20 minuten omdraaien. Dacht ok, royaal de voorkant behandelen, maar na wederom 20 minuten was het klaar. Ik had het best kunnen rekken, maar zag er zelf vanaf. Vond het best zo.


Tarief 70 (dus kamer zonder douche). Dat zijn "oude" prijzen. Geen herhaling, een zekerheidje.

File voor de douche 🙄

Op weg naar huis Thais eten gehaald voor 30 euro, een betere besteding.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie

Soda was de eerste dame die ik bij MTT heb bezocht. Ik had geen afspraak gemaakt en was gewoon op goed geluk langs gegaan. Ik was flink nerveus en had geen idee wat me te wachten stond. Soda merkte dat direct op en deed haar best om me op mijn gemak te voelen. Haar massage was heerlijk, goed stevig en er werd geen stukje overgeslagen. Een veelbelovende eerste ervaring. Ik geloof dat Soda zelf toen ook redelijk nieuw was. Zeker vatbaar voor herhaling, maar bij het verlaten van MTT zag ik nog een paar andere mooie dames.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen Dinsdag ben ik bij Soda geweest. Ik hoopte op Nat, maar die was niet aanwezig. Dus voor Soda gekozen. Qua uitstraling niks mis mee. Ze ziet er leuk uit en qua lichaam niet dun, maar zeker ook niet dik. Bij de kamer aangekomen was ze wel zakelijk. Ze vertelde onder andere dat we 10 minuten van te voren moeten gaan stoppen. Voor mijn de eerste keer dat ik dat hoorde maar goed het zal wel. Voor de massage vroeg ze aan mijn of harde of zachte massage wou. Ik koos voor zachte. Ik moet zeggen dat deed ze wel aardig, maar na een kwartier vroeg ze of ik wil gaan douchen😦. Ze had een heel verhaal maar ze zei na het douchen gaan we verder masseren. Nou oké dus weer de douche in(ik zat in de vip kamer trouwens) en ik werd door haar uitgebreid gewassen met washandje. Na het douchen ging zij midden op het bed liggen en met de vraag of ik haar wil gaan masseren. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt en heb haar gevraagd of ze mij nog wil gaan masseren. Nou dat wou ze nog wel doen. Maar goed ik lag op mijn rug en ze begon met aftrekken wat ze wel goed deed trouwens en je mog aan haar overal aan haar zitten behalve geen vingers in de vagina. Na de happy ending lag ze naast me op bed we hadden nog een kwartier maar een extra massage zat er niet in, dus hebben we wat gepraat. Ze vertelde onder andere dat ze slecht geslapen had en dat ze moe was. Meschien verklaart dat het wel.

Al met al vond ik het toch tegenvallen. Vind het wel jammer want ze ziet er leuk uit en ze was ook niet chagrijnig ofzo. En als ik de eerdere recensies lees, denk ik ook dat ze een beetje last heeft van smetvrees. Meschien verklaart daarom dat ik halve wegen moet gaan douchen. En tijdens het omkleden ook allerlei cremetjes op haar gezicht en lichaam smeren.

De kans is klein dat ik haar nog een keer bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog recente ervaringen met Soda. Ik zie haar niet meer en krijg haar naam niet te horen als ik bel, maar kan natuurlijk ook net aan de timing liggen. Ze staat wel voor elke dag op Kinky.
 
Ik ben in januari nog bij Soda geweest, en als tevreden klant weer vertrokken. Verder zag ik haar nog een week of 5 geleden, toen ik voor het laatst bij MTT was, ook nog rondlopen maar ik was toen te laat voor een afspraak bij haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan