Na goede recensies hier gelezen te hebben, heb ik contact gemaakt met Sofia. Ze stuurde mij binnen het kwartier info door. 30min 80€ en volgende services zouden mee inbegrepen zijn: massage, pzc, 69 licking, tz, deepthroat en op lichaam klaarkomen. Ik ben dus voor 30 min gegaan. Het begon al bij het openen van de deur. Zij is helemaal niet de dame op de foto. Ze trok een zeer zuur gezichtje. Ik wou bijna terug omdraaien en vertrekken, maar ik was super geil en dacht even aan de services die ze aanbieden. Dus dacht van ik geef ze het voordeel van twijfel. Was dus een hele domme beslissing. Geen massage of enige voorspel, tz, niets. Ze pakte ineens de condoom en ik zei van ja pijpen zonder condoom ofnie? en dan met grote zucht 10 sec gepijpt en dan toch condoom om. 1 min later. Welke positie wil je, jij op mij. Nog eens zucht. 2 min later. Jij gaat moeten werken dus gewone missionaris. Ok generaal. 5min later. You finish? Euh nee, ik ben hier voor 30 min toch? Mijn goesting was al over dus ben snel klaargekomen en vertrokken. Was dus maar 15 min dat ik daar was. En btw het tz en licken moest ook niet meer. Toen ik met de daad bezig was kwam er echt een onhoudbare vieze geur vanuit haar vagina en haar bek. Dus ze hecht niet veel aandacht aan hygiêne. Het was dus zo een super slechte ervaring dat ik een account op deze site heb aangemaakt om mijn mede wandelaars te waarschuwen over deze fake profiel.