WHEM Sofa, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had vrijdag een knagend gevoel en was aan het rondkijken, toen ik dit profiel van een mooie en grote dame tegenkwam.
Vreemd dat er geen telefoonnummer bij staat en je haar (of wie er ook regelt) enkel kan contacteren met een bericht via RL. Berichtje gestuurd met de vraag om die avond nog langs te gaan, maar tot op vandaag nul reactie ontvangen.

Ik had vrijdag een knagend gevoel en was aan het rondkijken, toen ik dit profiel van een mooie en grote dame tegenkwam.
Vreemd dat er geen telefoonnummer bij staat en je haar (of wie er ook regelt) enkel kan contacteren met een bericht via RL. Berichtje gestuurd met de vraag om die avond nog langs te gaan, maar tot op vandaag nul reactie ontvangen.

Ik heb ondertussen wat nader onderzoek gedaan. Ze ontvangt op een bekende locatie in Roeselare . Maar reist regelmatig door naar andere locaties. De prijzen zijn schappelijk en het lijkt ook echt te zijn.

Maar als ik via whatsapp foto's kreeg kwamen die van een ander meisje die op dezelfde locatie ontvangt. Ze lijkt er wel op. Wel nog altijd knap.

Maar ik betwijfel is deze meid ook hier werkelijk is

Terug
Bovenaan Onderaan