- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen

- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sofhia-2/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik heb vandaag een beetje een risico genomen door haar te bezoeken, wat ik normaal gesproken niet doe. Zonder recensies en met advertenties en foto's die bijna te mooi waren om waar te zijn.
Hoe dan ook, ze is echt en absoluut prachtig en adembenemend, en dat is ook de reden waarom ik er überhaupt heen ben gegaan.
Ze is nieuw in het vak, zou ik zeggen, maar heeft de juiste instelling, ook al is ze Braziliaanse. Ze doet me een beetje denken aan Kelly Piquet
Ik heb voor een uur betaald, ben zeker langer gebleven, had een geweldige klik en een GFE-ervaring met wat kusjes en aanrakingen. Ze reageert goed, wat fijn is.
Zorg goed voor haar, heren

Hoe dan ook, ze is echt en absoluut prachtig en adembenemend, en dat is ook de reden waarom ik er überhaupt heen ben gegaan.
Ze is nieuw in het vak, zou ik zeggen, maar heeft de juiste instelling, ook al is ze Braziliaanse. Ze doet me een beetje denken aan Kelly Piquet

Ik heb voor een uur betaald, ben zeker langer gebleven, had een geweldige klik en een GFE-ervaring met wat kusjes en aanrakingen. Ze reageert goed, wat fijn is.
Zorg goed voor haar, heren