Recensie Sofi hop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roepi

Newbie
6
27/12/21
0
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/sofi
Gisteren een afspraak gehad met sofi bij HOP
Na dat ze haar mooie tieten in mijn gezicht geduwd heeft begon ze.me te.pijpen met condoom dat wel helaas.
Na.wat gepijpt te hebben begon ik haar te neuken man wat is ze strak daaronder kon bijna niet.mjjn hele penis in haar duwen zo nauw was het maar als ik hem er wat meer in duwde begon ze steeds harder de kreunen .
Ze genoot er ook zelf van .
Daarna een massage gehad .
Min punt was wel de taal maar goed daar kom je niet voor.
 
Ik heb haar onlangs ook bezocht. Mooie foto's en die zijn best gelijkend (dat is niet altijd zo...). De basisprijs bij HOP is best concurrentieel maar helaas moet je d'r bij zowat elke dame een extra bijtellen voor pzc. Meestal ga ik dan dus maar voor mét.

Al snel ging er dus een cd'tje omheen. Een afknapper was wel dat 69 niet echt gewaardeerd werd. Ze positioneerde zich schuin zodat ze mij wel kon kluiven maar ik enkel met mijn handen aan haar poes kon. Communicatie in het Engels was minimaal maar ze zei iets van 'no teeth'. Nou ben ik geen kannibaal, dus dat zou nooit aan de orde geweest zijn.

Ach ja, haar tieten mochten er wezen, in de categorie beter gelukte sili-tieten. Haar hele lijf mag er trouwens wezen. O.a. een verrukkelijk kontje.

Na een erg bevredigende doggie heb ik het afgemaakt in good old missionary.

Herhalingsgevaar? Bwa, het was geen straf, verre van, maar ook geen wow-ervaring. Wellicht niet dus. De looks zijn meer dan goed, de service helaas beperkt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan