Recensie Sofia, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack217

Vaste klant
223
25/10/21
148
25
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8308195-sofia
Totale kosten (in euro)
200
na wat heen en weer geapp met de booker (voor de zekerheid gevraagd of ze tongzoent) afspraak gemaakt. Ze ontvangt in een studentenhotel bij sloterdijk. D vrouw van de foto's deed open. Bij ontvangst had ze een heerlijk rood setje aan, waar haar twee pluspunten pront in opvielen. Siliconen ja zeker maar wel gedaan door een knappe chirurg, niet zo groot als van valeska maar het zag er goed uit. Later vertelde dat ze bijna haar periode had, waardoor ze extra groot waren, maar ook dat ze ze ging laten verkleinen. Ik hoop bij dezelfde chirurg. Na het douchen (schone handdoek) en de financiele afhandeling ging ze lekker met haar billen tegen me aanrijden, waardoor kleine Jack al snel grote Jack werd. en al snel volgde een stevige pijpbeurt. Niet heel sloppy of deepthroat en met een handje er bij, maar ze ging ervoor. Daarna mocht haar lekkere grote klit van dichtbij bewonderen en al likkend werd ze goed nat. Ik denk dat ze het wel lekker vond. Daarna in missionaris de eerste ronde afgemaakt. Helaas was het zoenen minimaal en zeker tongen niet mogelijk, minpuntje voor de booker! Na de massage waarin in echt wel goed Engels lekker wegkletste nog een tweede ronde geinitieerd. Moest wel even Jack afspoelen onder de douche, daarna ging ze lekker voor me zitten op bed en kon ik haar hoofd vast houden, helaas veel speldjes waardoor ik niet in doggy aan haar durfde te trekken, terwijl ze wel liet blijken wat steviger lekker te vonden, handje op haar keel, duimpje op niet in haar sterretje en een lekkere pets op die uitermate stevige kont. Jammer voor het tongen, anders was het echt top geweest. Nog anderhalve week en dan gaat ze weer terug naar Griekenland.

Terug
Bovenaan Onderaan