• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Sofia - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Okee even in het kort:

Vandaag dus even bij haar langs geweest. Het profiel klopt; ze is de knappe jonge vrouw van de foto's. Natuurlijk in het echt een tikkie minder glamoureus. Ze is duidelijk niet erg ervaren, en ze moest echt een beetje ontdooien, maar uiteindelijk werd het een hele fijne GFE. Nu krijg ik straks natuurlijk de vraag "is ze het extra hoge tarief waard?". Nou nee, objectief gezien niet. Maar ik heb zeker geen spijt.

Okee even in het kort:

Vandaag dus even bij haar langs geweest. Het profiel klopt; ze is de knappe jonge vrouw van de foto's. Natuurlijk in het echt een tikkie minder glamoureus. Ze is duidelijk niet erg ervaren, en ze moest echt een beetje ontdooien, maar uiteindelijk werd het een hele fijne GFE. Nu krijg ik straks natuurlijk de vraag "is ze het extra hoge tarief waard?". Nou nee, objectief gezien niet. Maar ik heb zeker geen spijt.

Jammer dat je het niet waard vond. Wel mega bedankt voor je ervaring. Die is zeer waardevol voor mij omdat ik al het vermoeden had dat ze zich meer laat nemen. Voor mij is gfe niet noodzakelijk en pak ik haar liever aan. Daar stond ze wel voor open zei ze in de appjes.

Op naar een geile afspraak met haar!

Je gaat niet teleurgesteld zijn, denk ik! Maar als je je objectief navraagt waarom ze 2x zo duur moet zijn, dan kan ik dat niet zeggen.

Ze is er trouwens nog een ruime week en verwacht daarna nooit meer dit vak uit te oefenen.

Terug
Bovenaan Onderaan