Recensie Sofia, Borgerhout 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
510
29/10/21
451
56
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofia-nueva.html
Totale kosten (in euro)
50

Getext via WA en vrij snel tot een afspraak gekomen
Prijs overeengekomen voor een vluggertje van 10/40 of 15/50
Aangekomen staat de deur open en kan ik in de gang wachten waar ze me komt ophalen in een huispak. Ik volg haar naar de tweede verdieping.
Binnengekomen begint ze direct haar huispak te strippen tot ze in een leuk lingeriesetje staat en me dan vraagt of ik blijf. Ik zie een slanke jongedame met leuk figuur, onmiskenbaaar deze van de fotos; tuurlijk blijf ik.

Betaald en naar de slaapkamer waar we op bed belanden; ze komt tussen mijn benen zitten en begint me te pijpen mc; ze brengt de cd met haar mond aan, eine profi zeggen ze in duitsland
Ze maakt geen gebruik van haar handen dus valt het pijpen nog wel mee en ondertussen sommeer ik haar topless te gaan
Pmc is als zwemmen met kleren dus vraag ik haar om te neuken, slipje uit en de nodige crème op de cd en ze komt op mij cowgirl en begint, eens we er goed en wel inzitten, te rijden als een gek; wat een beenspieren heeft die griet
Ik vraag haar doggy te gaan want dit hou ik niet lang; ze zet zich op de rand van het bed en ik sta recht achter haar en nu begin ik als een gek haar te nemen; best een strakke kut die bij het terugtrekken helemaal mee naar buiten komt rondom mijn lul geklemd; ze wisselt af met rechtzittten en haar hoofd in de lakens haar kont omhoog stekend.
Uitstekende posities voor tijdens het neuken.
Ik beslis haar op haar rug te leggen en zittend tussen haar benen mezelf klaar te trekken, ik weet niet waarom maar dit leek me ineens leuk. Terwijl ik de laatste rukken doe kijkt ze me geil aan tot ik ontplof en haar buik en tieten onder klieder.
Gewoon een geil kwartiertje zonder herhalingsgevzaar omdat het toch teveel afwerksex is. Voor 15/50 kan er natuurlijk niet veel meer.
Wel alle credits voor de dame haar fotos die echt zijn en leeftijd klopt ook. Unisono hablas espagnol

Terug
Bovenaan Onderaan