Recensie Sofia, Breda (vh Tilburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
had je kunnen weten ,'Roma zigeuner' ,straalt van de foto's af..
heb ze ook eerst de benefit of the doubt'gegeven....door te appen
kreeg gelijk het standaard antwoord terug 'when do you want to come and for how long baby'..
dat is dus de planner ,die alles regelt voor dat groepje meiden..die alle services aanbieden en niet doen..
maar daar kom jij pas achter als je voor der staat..en ze enkel Roemeens spreekt..
 
Dank voor je reactie. Ik heb haar gezien toen ik met haar collega Sara had afgesproken in Breda. Ze is echt veel mooier dan op de foto. Maar ik weet dat je niet teveel verwachtingen moet hebben bij deze Roemeense meisjes. Dus wil ik het risico wel aan, gewoon genieten van het uitzicht en klaarkomen.
 
Dank voor je reactie. Ik heb haar gezien toen ik met haar collega Sara had afgesproken in Breda. Ze is echt veel mooier dan op de foto. Maar ik weet dat je niet teveel verwachtingen moet hebben bij deze Roemeense meisjes. Dus wil ik het risico wel aan, gewoon genieten van het uitzicht en klaarkomen.
En? Ben je al bij haar langs geweest? Ik twijfel enorm, ik vind haar op de foto's zo mooi dat ik haar graag wil bezoeken, maar de reviews laten me twijfelen 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan