Recensie Sofia, Carpe Diem OSS 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royal_male

Vaste klant
158
04/11/21
41
5
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Verhaal - Er waren drie dames per de website, alex, jasmine en sofia. Ik had half uur geleden opgebeld om beschikbaarheid te vragen. Er was geen problemen dus.

Toen ik kwan bij de deur alex al geboekt was. Ik zag alleen jasmine en sofia, jasmine een twintig dame en sofia rond hetzelfde leeftijd wat voller en ronder. Ik ging gwoon met sofia door als ze tegen mee een leuk glimlach had. jasmins klinkt even boos, misschien haar daag niet zo mooi was.

Massage - Ik koos tantric massage omdat die b2b inclusief had. kost 130 eu per uur, betaalt het snel en ik loop naar de kamer door.

Ervaring - sofia was wat voller en ronder zoals een peartje, ze heeft een egyptie afkomst maar in nederland geboren. spreekt echt goed nederlands dus. massage was 7/10, ollie was niet warm zoals MW. ze deed namelijk b2b maar het was niet zo goed, slechts 2 minuuten maximaal. ze heeft geen kennis over de tantra technique, dus het was allen een handmatig tantra. tantra deel was 4/10. Ik vroeg over extras en er waren geen extras, absoluut nul. ze zei met andere dames dat wel kan.

Linkje - ze is nu van de website weg! wat bijzonder,
absoluut geen herharlingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan