Recensie Sofia, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

idur

Newbie
10
08/05/24
5
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Penislengte
13
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3205881-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Op bezoek geweest bij Sofia in Eindhoven. Ze had goede recensies op Kinky, dus dat moedigde mij aan.
Dit was mijn eerste ervaring met een trans die mij neukt.

Contact via de app was bijzonder, ze leek erg passief om een afspraak te maken, maar al bij al ging het redelijk vlot.

Ben nog erg aan het ontdekken qua shemales, dus had niet direct een idee welke diensten ik wou afnemen.
Sofia nam dan maar de leiding en zette mij op mijn knieën om mij te laten pijpen. Ze nam mijn hoofd vast om haar eikel tot in mijn keel te stoten. Best wel een lekkere ervaring, ik meende zelfs wat voorvocht te proeven.
Ze ging op bed liggen waar het pijpen/keelneuken verder ging. Ze heeft mij een aantal keren letterlijk naar adem laten happen.

Sofia had nog steeds de touwtjes in handen en vroeg mij om in doggy op de rand van het bed te gaan zitten. Ik weiger zelden een redelijk verzoek van een dame.
Sofia is niet te groot geschapen, maar het was voor mij de eerste keer, dus de penetratie was toch wat pijnlijk. Wel gevraagd om voorzichtig verder te doen, en na een tijdje lag ze boven op mij te raggen, wat best lekker was.
Op een gegeven moment gewisseld naar missionaris (is dat de juiste naam voor dat standje als je in je kont geneukt wordt?), en uiteindelijk heeft ze me klaargetrokken terwijl ze hard het condoom in mijn kont volpompte.

Achteraf wat tijd genomen om te bekomen, vooral mijn sluitspier voelde wat onzeker aan. Sofia gaf aan dat ze niet altijd klaarkomt, maar dat ze al even niet was gekomen, en dat mijn kont wel lekker strak was. Klinkt toch fijn om dat te horen.

Terug
Bovenaan Onderaan