Recensie Sofia, Izegem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yoda

Wandelaar
25
06/09/22
28
14
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/fabulous-pervert-and-above-all-charming.html
Totale kosten (in euro)
100
Enkele dagen geleden deze sofia bezocht in Izegem, Ontvangt in rijhuis waar nog andere dames zitten denk ik.

Bij gebrek aan andere dames die niet reageerden Sofia bezocht. Ik had bericht voor een half uur 30 min . Dat was 100€.
Bij het berichten Nederlands.

Bij aankomst enkel en alleen Spaans. Geen Engels of Nederlands.
Het is de dame van de foto's. Haar gezicht voldoet wel aan de mooiste foto's vind ik.
Ze drong tot 3x toe aan om 1 uur te blijven. Gelukkig ben ik daar niet op ingegaan.

Zoenen gaat moeilijk. Ze draait telkens haar hoofd weg. Tongzoenen al helemaal niet
Voorspel is gewoon wat knuffelen al rechtstaand, dan op bed.
Al snel was ze daar met een Condoom om te pijpen. Ik vroeg om te pijpen zonder condoom. Dat was 50€ extra.
Ja tarara, dat zie je van hier! De verwachtingen lagen al niet hoog meer.
Dan maar kort pijpen met condoom. Daarna maakte ze al snel aanstalten om te neuken. Eerst Missionaris daarna afgewerkt in doggy.
Het intieme gedeelte was ook maar zozo.
We waren nog maar goed 15min bezig geweest. Ze stond recht en verwachte waarschijnlijk dat ik mijn kleren ging aandoen en vertrekken. Ik dacht ik heb je ervoor betaald, ik bleef liggen en zei "Massage".
Ik heb dan nog iets gekregen wat een massage moest voorstellen. Lees 10 min. wat gewrijf.
Ik heb toch nog 2 sterren gegeven voor algemeen omdat dit staat voor onvoldoende en ik soms nog een stuk slechter heb meegemaakt.

Samenvattend: Toch maar schamel hé.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan