Recensie Sofia, La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren was er even tijd om op de bonnefooi bij LaCloche binnen te lopen. De ontvangst was netjes en 3 dames stelden zich voor. Op de vraag van de gastvrouw of ik een keuze tussen deze dames had kunnen maken besloot ik door te vragen of Sofia evt vandaag ook beschikbaar was voor een leuke date. Vandaag was mijn geluksdag! Als ik 20 minuutjes wilde wachten dan kon dat geregeld worden. Helaas maar voor een half uurtje, maar daar ging ik voor.
Het was mijn eerste date met Sofia, altijd spannend zo'n blind date. Bij binnenkomst maakte ze gelijk indruk op me. Wat een leuke spontane dame! Ze kletst lekker weg en wist het ijs goed te breken. Ik ben snel even onder de douche gesprongen en daarna hebben we onze kennismaking horizontaal voortgezet en elkaar heerlijk ontdekt. Een half uurtje was veel te kort. Ik hoop dat onze agenda's snel matchen voor een vervolg! Sofia, dank je wel voor het lekkere half uurtje! Ik denk er met plezier aan terug

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
45 minuten
Ik ben het helemaal eens met de meeste reacties op sofia.
Ik ben inmiddels vaste klant bij haar geworden en elke keer ga ik weer tevreden weg. Ze is op alle vlakken goed, altijd goed met hygiëne en staat open voor nieuwe ideeën (of ze komt er soms zelf mee aanzetten!)
ze is zeker een aanrader

Vorige week weer bij Sofia geweest. Ik heb er natuurlijk al boekwerken over volgeschreven. Maar sommige dames raak je nooit over uitgeschreven.

Meteen vanaf het eerste moment is het plezier. Het voordeel wat je hebt als je elkaar wat langer kent is de onbedwongen sfeer. Je weet wat je aan elkaar hebt en bij Sofia is het altijd prettig vertoeven.

Het begint al bij het opfrissen aan de wastafel, waar ze me bij helpt. Moet ik je ook nog afdrogen grapte ze. Nou dat kan ik nog wel zelf :giggle:. Die humor dat plagen wat ik zo kan waarderen.

Het blijft niet onopgemerkt dat mijn kleine vriend er dit keer weer zin in heeft. Er is weinig voor nodig om hem hard te krijgen. Nee het voelt nog steeds niet gewoontjes, het is gewoon altijd top.

Zelf ben ik toch eigenlijk een borsten man en dat is bij Sofia ook prima in proporties, maar zij is wel een dame waarbij ik toch ook wel erg gecharmeerd ben van haar billen. Ze zijn gewoon mooi en het feit dat je er zomaar in mag knijpen is toch wel een voorrecht.

Zeker als ze me op bed pijpt terwijl ik nog sta en ik heerlijk over die prachtige billen mag strelen en er zachtjes in mag knijpen. Haar frisse poes likken is een attractie opzich, ik geniet er altijd van. Verschillende standjes intiem, hoewel ik eerlijk toegeef dat ik wel vaak de zelfde volgorde hanteer, Het gaat gewoon niet vervelen.

Maar ook zeker het fijne babbeltje met haar, waarbij ze ook een luisterend oor biedt. Het is gewoon het totaal pakket en ze biedt voor mij dan ook de ultieme GFE, vetgedrukt en in hoofdletters.

Zoals altijd weer een fantastische date met een fantastische dame. Dankjewel lieverd, tot snel 😘

Terug
Bovenaan Onderaan