Recensie Sofia, Nieuw-Vennep 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boswandeling

Wandelaar
76
14/04/25
101
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4961536-sofia
Totale kosten (in euro)
200
Onlangs bij haar geweest als Sofia in Nieuw Vennep. Ze reageerde binnen enkele minuten en de gok gewaagd obv enkele beperkte WHEM-ervaringen in dit forum.

Ze is de vrouw van de foto's, die met de zwarte net geeft goed weer hoe ze eruit ziet. Vond naar in het echt er beter uitzien inclusief een leuk gezichtje. Ondanks dat ze tegen het mollige aanzit een lekker figuur met die typische prachtige latinakont. En een heerlijke zachte huid om mee te spelen.

Lekker muziekje erbij en even solo opgefrist in de douche. Start met heerlijk tongzoenen en elkaar rustig verkennen. Ze heeft ook heerlijke,, volgens mij natuurlijke, borsten die goed hard worden als je ze verwent. En ook heerlijk kunnen beffen, lag zachtjes mee te kreunen waarvan je nooit weet wat er van gespeeld is maar heb er wel de tijd voor genomen en op een gegeven moment merkte ik wel dat het authentiek was en kwam ze schokkend. En moest ik stoppen omdat het te gevoelig was en ze op adem moest komen.

Toen was het mijn beurt voor een pmc wat ze goed kan en ze was toen al zodanig geil dat ik daarin mee werd gezogen dus al snel naar stand cowgirl waar ik na een tijdje even een pauze moest inlassen om niet al mijn kruit te verschieten. Dus weer even lekker tz en vervolgens doggy zijwaarts liggend rustig aan en onderwijl lekker aan haar lichaam plukken wat ze goed kon waarderen. En met met het uitzicht van haar rug en die ontzettemd mooi gevormde kont ging het van heel langzaam naar steeds sneller totdat er uiteindelijk geen houden meer aan was en het cd volgespoten. Daarna kwam ze nog even lekker bij me liggen.

De dame spreekt klein beetje engels, via WA ging dat overigens soepeler, en aangezien mijn spaans beperlkt is dus een beetje behelpen. Maar ze is lekkerl zacht, lief, deed goed mee en heb goede gfe ervaring gehad. Wel prijzig en voor dit bedrag weet ik niet of een herhaling erin zit maar sluit het ook niet uit.

Terug
Bovenaan Onderaan