mr_sunshine86
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Tot mijn verbazing nog geen thread op dit forum over Sofia. Eerder vanavond Alexia bezocht, zie recensie, en na een fantastische pijpbeurt en neuken in twee standjes (waarvan de cowgirl) echt kort, werd ik gemaand om 'snel te komen' - waarbij ik besloot om mijn kruid nog even te bewaren voor een 2e ronde.
Laura was helaas weg, toen viel mijn oog op een jonge slanke brunette met geblondeerd haar (dus eigenlijk moeten we dan blondine zeggen?) - die uitnodigend naar me wenkte.
Ook Sofia pijpt top. Eerste standje Sofia boven op, met veel oogcontact ook en ik kon goed haar billen en borsten aanraken, ze heeft echt een goddelijk lijf. Daarna het kwartiertje vol gemaakt in doggy, heerlijk klaar gekomen en met een voldaan gevoel weer de auto in. Avondje Geleenstraat weer geslaagd
Sofia kan ik zeker aanbevelen - het is echt een lekker ding en maakt ook makkelijk contact.
Laura was helaas weg, toen viel mijn oog op een jonge slanke brunette met geblondeerd haar (dus eigenlijk moeten we dan blondine zeggen?) - die uitnodigend naar me wenkte.
Ook Sofia pijpt top. Eerste standje Sofia boven op, met veel oogcontact ook en ik kon goed haar billen en borsten aanraken, ze heeft echt een goddelijk lijf. Daarna het kwartiertje vol gemaakt in doggy, heerlijk klaar gekomen en met een voldaan gevoel weer de auto in. Avondje Geleenstraat weer geslaagd
Sofia kan ik zeker aanbevelen - het is echt een lekker ding en maakt ook makkelijk contact.