Recensie Sofia (Roe), Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k102 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
105
05/06/25
172
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + 50
Toen ik Sofia voor het eerst zag was ik even onder de indruk, ze was lang, heel lang, nog een stuk langer dan mij. Normaal hou ik niet van lange dames en kies ik voor petit maar ze was ook heel dun, amper borsten, ik vond haar wel aantrekkelijk. Toen ik de 2e keer langs liep was ze echter wat korter, het lag toch ook aan haar hoge hakken, die ik haar vroeg aan te houden toen we aan de slag gingen. Ze is heel vriendelijk maar haar Engels is niet zo goed helaas.

Ik had haar eerder gevraagd of ze ook zoenen en tongzoenen deed maar ze zei nee, ze deed geen extra's of misschien begreep ze mijn vraag niet. Ze werkte pas 2 dagen hier maar klaagde dat het te rustig was. Ze was om 12 uur begonnen en om 8 uur 's avonds was ik haar eerste klant... Ze moet 200 Euro per dag voor de kamer betalen, dus dan houdt ze niet veel over als het zo rustig is. Dit was de eerste keer dat ze dit werk deed (als ik het goed begrepen heb) dus ze was niet blij met de gang van zaken maar wel blij dat ik voor haar gekozen had.

Het pijpen was op zich niet bijzonder maar ze bleef me wel onder het pijpen de hele tijd aankijken met haar mooie ogen. Vervolgens vroeg ik haar on top mij te berijden, ook daarbij bleef ze me aankijken, dus het was toch wel lekker. Op een gegeven moment zei ze tegen mij dat ik haar dan toch maar moest kussen als ik wilde. Dus we gingen lekker tongen en ik heb haar daarom achteraf toch 50 Euro extra gegeven.

Al met al niets bijzonders, misschien nog wat onervaren, maar ze heeft een lekker lijf, mooie ogen en is toch wel schattig. Dus mede-wandelaars, als jullie de komende dagen in Duisburg zijn dan steun dit leuke meisje en geef haar een beurt !!!

Terug
Bovenaan Onderaan