WHEM Sofia, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bonkdoge

Wandelaar
Forumpionier
48
01/07/21
79
1
Iemand ervaring met deze dame. De combinatie van skinny met grote borsten spreekt me wel aan, maar er is nog weinig bekend over deze dame.

 
voor wie niet (meer) op hookers kan (dit zijn niet mijn recensies):

23-05-21, 20:39
De advertentie foto's van Sofia zijn real, en het is een mooie meid, maar dan heb je al het positieve ook wel benoemd. Wat ze aan mogelijkheden aangeeft maakt ze totaal niet waar, ondanks vooraf over gehad
mad.png
. Sofia bepaald op irritante en ongeïnteresseerde wijze de regie; wat er gebeurd, waar je aan mag komen, en vooral waar je niet aan mag komen en wat je niet mag doen bij haar. Echt een afknapper, en de lust vergaat je dan ook wel
icon9.gif
Ze wil duidelijk 'haar karweitje' zo snel mogelijk afmaken, om zo snel mogelijk de volgende af te handelen. Deze meid doet het puur voor de poen. Zonde van het geld en je voelt je belazerd
mad.png
Ze ontving eerder in Harderwijk.

08-06-21, 17:42
Ik schrijf niet veel recensies maar dit was zo slecht dat ik anderen graag wil waarschuwen.
Het is zeker de Sofia van de foto's die open deed. Ze ontvangt niet ver van het Zandpad in een flat met voldoende parkeergelegenheid. Fantastisch figuur met 2 schitterende natuurlijke F-borsten. De natte droom van iedere man die van borsten houdt. Sofia komt uit Italië en spreekt matig Nederlands.
Ze geeft je niet de mogelijkheid om te douchen. Kon meteen op mijn rug gaan liggen op het bed en met een doekje werd het zaakje schoongemaakt en begon ze te rukken. Ik wilde haar poesje strelen, maar daar mocht ik niet aanzitten. Condoom erover en ze begon matig te pijpen. PZC is ook niet mogelijk hoewel dat wel is aangegeven op Kinky. Daarna ging ze op mij zitten, maar omdat er totaal niets bijzat kwam ik niet meteen klaar en wilde ze dat ik weg ging want volgende klant kwam al weer. Zo stond ik dus met 15 minuten al weer buiten.
Ze is van onderen niet glad geschoren, allemaal stoppeltjes. Je mag een beetje aan haar borsten zitten en dat is het. Zit continu tussendoor ook op haar telefoon.
Heren ga hier niet naar toe. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. En zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan