Recensie Sofia/Samantha, Zwolle (voorheen Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaxx

Wandelaar
40
01/02/22
39
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7577808-samantha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Niks nagekomen. Spreekt geen word Engels maar op de app wel goed, super vervelend is dat altijd. Begin bij binnenkomst al te bedelen voor meer geld. Wel veel spuug maar zeer slechte pijp beurt. Helemaal geen deepthroat, ging telkens op aftrekken ipv pijpen heel shit allemaal. Pijpen met dr mond open dat je echt niks voelde. Moest dr echt naar benen duwen en constant zeggen dat ze gewoon normaal moest pijpen.. Foto's kloppen beetje van dr gezicht, natuurlijk wel stuk mooier foto's dan in het echt. Had gevraagd of ze zomer jurkje aan kon doen zei ze nee lingerie. Nou dat zag er niet uit als lingerie, maar meer ondergoed van de zeeman. Heel slecht allemaal, wel heel lief meisje. Zeker geen aanrader voor een pijp beurt . Al moet ik wel toe geven dat ik beetje naar de klote was.. maar afspraak is afspraak zeker voor 150 euro had ik meer verwachte. Broeders, doe Het niet. Verspilling van geld :(

Ze heeft ook recensies uit gezet nu...
 
via zoekfunctie kwam ik hier, ze gebruikt nu dus sofia en zit in zwolle... is het deze dame ?

op kinky heeft ze dan wel goede reviews, leuke foto's wel
 
via zoekfunctie kwam ik hier, ze gebruikt nu dus sofia en zit in zwolle... is het deze dame ?

op kinky heeft ze dan wel goede reviews, leuke foto's wel
Verspil je geld niet kerel. Super slecht ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan