WHEM Sofie Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sirf

Wandelaar
73
04/09/22
23
2
dit is wel speciaal : hogere prijsklasse en andersvalide, iemand al ervaring?
 
Ik kan alleen maar respect hebben voor haar, dat ze deze Job doet vanuit haar rolstoel duidt op een groot zelfvertrouwen. Ze heeft ook echt wel een knap lijf! Helaas zit ik zelf in een rolstoel, twee rollers samen zal wat moeilijk zijn vrees ik
 
Ik kan alleen maar respect hebben voor haar, dat ze deze Job doet vanuit haar rolstoel duidt op een groot zelfvertrouwen. Ze heeft ook echt wel een knap lijf! Helaas zit ik zelf in een rolstoel, twee rollers samen zal wat moeilijk zijn vrees ik
Goh, ze zegt zelf dat je er in bed weinig van zal merken. Misschien is het net een bovengemiddeld aangenaam samenzijn omwille van dat niet voor de hand liggend raakvlak?

Begrijp me niet verkeerd, omwille van privacy ben ik niet bereid toe te lichten vanuit welk persoonlijk perspectief ik dit benader. Maar ik kan me voorstellen dat dit misschien wel net heel fijn uitpakt. Of helemaal niet. Eerlijkheid is een key factor in dit geval volgens mij.
 
Altijd verdacht als ze weer opduiken met een nieuwe naam,
noemt zichzelf nu : 'Lovely'...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan