Recensie Sofie, Lovely Prive, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had dit topic niet gevonden voordat ik een afspraak met haar maakte. Tegen mij werd aan de telefoon gezegd dat ze wel genoeg Engels sprak om te communiceren, maar niet vloeiend (dit vroeg ik omdat er op haar profiel alleen 'Spaans' staat). Uit bovenstaande maak ik op dat dit dus niet klopt.

Het klopt ook dat zij niet op de foto's lijkt op de site. Nu had ik dat wel enigzins verwacht omdat de foto's duidelijk met photoshop bewerkt zijn; echte mensen hebben geen glanzende, schijnende huid bijv., dus het was wel erg zwaar aangezet. Maar alsnog dacht ik, als ik deze foto's zou vertalen naar een 'echt' meisje, dat ik te maken zou krijgen met een jong en slank meisje, een fris lekker ding. Ik had haar namelijk nooit eerder gezien en was niet eerder bij dit privéhuis geweest, dus ik had de afspraak blind gemaakt.

Eenmaal aangekomen bleek zij echter heel veel te verschillen van de foto's. Niet een beetje, zoals ik had verwacht, maar ze leek er helemáál niet op. Ik weet dat er veel gesmokkeld wordt met leeftijden, maar bij Sofie mag je er gerust minstens 10 jaar bovenop tellen, plus de al genoemde tattoos en van een slank strak lijf was ook geen sprake meer. Gelukkig stond ik sterk genoeg in m'n schoenen om er niet mee door te gaan. Ik had van tevoren gedacht dat als het enigzins tegenviel, ik nou eenmaal blind had geboekt dus er dan maar het beste van moest maken. Maar dit viel dusdanig tegen dat ik wist dat er geen mogelijkheid was dat dit nog goed zou komen. Hoe goed haar service ook zou zijn, ik zou nooit opgewonden genoeg kunnen raken.

Dat is natuurlijk puur mijn persoonlijke smaak, en niet bedoeld om Sofie af te kraken. Echter, ik denk dat ze bij Lovely Privé dit soort teleurgestelde reacties zouden voorkomen door eerlijke, recente en kloppende foto's te plaatsen. En eerlijk te zijn over haar gesproken talen. Het bovenstaande gelezen te hebben ben ik blij dat ik onverrichterzake ben vertrokken.
 
kan mij niet vinden in jullie reacties.
Ze is zeer zeker wel 23 jaar oud want ze heeft 1999 ook nog getatoeëerd op haar arm.

Zoenen doet ze niet klopt vond ik ook jammer.
En ze heeft aardig wat Engels geleerd in 1 jaar tijd.
Had een normaal gesprek met haar.

Ik ben blij dat ik jullie recensies niet heb gevonden van te voren want heb geweldig uurtje gehad bij haar thuis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdagmiddag op de gok naar Lovely Prive geweest. Er waren maar 2 dames beschikbaar, waaronder Sofie. Ze is Dominicaans met een mooi kleurtje en mooie, natuurlijke borsten. Ik gok een grote A, of B. De kont is wel nep, maar met zo'n mooi, groot en stevig exemplaar is dat geen enkel probleem.

Beetje afstandelijk en plichtmatig, ze leek er niet heel veel plezier in te hebben (welke vrouw wel??). Als je een GFE wil of goed gesprek zou ik een ander pakken, maar voor mij persoonlijk was het een goede ervaring. Wat ze doet, doet ze geweldig. Ze kreunt ontzettend geil en subtiel, waardoor je er helemaal in komt. Ze warmt je goed op met haar mond en kleine handjes. Daarna ging ze op haar knieën voor me zitten om me te pijpen. Lekker onderdanig en precies op een manier dat je haar goed kan bewonderen. Vervolgens verschillende standjes gehad, waarbij haar geweldige kont een enorm pluspunt is. Maakt reversed cowgirl en doggy stukken beter, omdat je een geweldig uitzicht hebt en wat om vast te pakken. Vervolgens met de hand afgemaakt, terwijl ze tegen me aan kwam liggen op een manier dat je alles kon zien en overal bij kon.

Het was iets te kort, na iets minder dan 25 minuten stond weer buiten en de standjes wisselde zich iets te snel af. Als je haar bezoekt, pak dan 45 minuten of een uur. Want 30 (of 25) minuten is veel te kort.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan