Recensie Sofie, Private Girls, Wommelgem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WIngman

Wandelaar
30
20/06/25
44
9
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Begin deze week overdag de sneeuw even ontweken in warmere oorden en zonder afspraak bij PG binnengelopen. Het loopt steeds goed bij PG dus eventjes gewacht tot enkele dames vrij waren en Sofie voor een uurtje gekozen uit de lineup.

Misschien is het toch eens tijd om de huisfotograaf bij PG te verwisselen, de dames zien er veelal beter uit in het echt dan op foto en dat was bij Sofie niet anders.

Ze is een vrolijke verschijning met grote, leuke glimlach die aanstekelijk werkt.

Na betalen en wasje zachtjes elkaar op temperatuur gebracht. Ze is eerder voorzichtig en zacht en laat het op haar afkomen. Ik hou er wel van dat de dames het voortouw nemen, maar heb haar dit niet gezegd.

Pijpen is pmc, ook duidelijk bij de voorstelronde aangegeven en alle respect voor. Desalniettemin aan de lage kant van middelmatig, zeker in vergelijking met de collega dames bij PG: geen variatie, niet diep en enkel wat mond op en neer zonder handen te gebruiken.

Na een tijdje zelf aanstalten gemaakt om te neuken, eerder uit verveling. Ze heeft een lekker kutje qua uitzicht, maar helaas gebeurt er niet veel mee - ze positioneert zich zo dat ik er niet helemaal in kan en dat bederft de pret weer een beetje.

Alles gaat gepaard met veel fake gekreun zonder te veel consistentie - afknapper- en het gevoel dat het vooruit moet gaan - een unicum bij PG waar ik nooit het gevoel van afwerksex heb gehad.

Ik hou wel van een after-sex knuffel maar dat kwam ook niet echt vanzelf.

Wederom heb ik niet de gewoonte om dingen expliciet te vragen en gebeuren de dingen natuurlijk, zeker bij de uurtje waar we toch wel wat tijd over hadden.

Mijn eigen schuld? gebrek aan ervaring, geen klik, iets anders? Spijtig.

Herhalingsgevaar : nee

Terug
Bovenaan Onderaan