• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Sofie, Westerlo 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Langs geweest bij Sofie, ze is op haar knieën gaan zitten om me te pijpen.
Daarna op haar buik op tafel gelegd en haar kont geneukt.
Zalig erin klaar gekomen.
Condoom uitgedaan en heeft ze mijn lul proper gelikt. 😋

Dcup heeft ze niet,eerder een b cup
Is een van de betere hoeren, als je wat rustig aan doet kan je lekker diep in haar keel spuiten 😋. Ze spuwt wel een deel uit maar ze zal ook wel een slokje binnen hebben 🫢

Onlangs deze mooie mollige milf ook een een bezoekje gebracht. Is dat een pijpgodin zeg, haar daarna in verschillende standjes genomen waaronder doggy met een zicht op haar lekkere kont,perfect om in haar kontje genomen te worden. Later misschien, is een goed hoertje.

Onlangs deze mooie mollige milf ook een een bezoekje gebracht. Is dat een pijpgodin zeg, haar daarna in verschillende standjes genomen waaronder doggy met een zicht op haar lekkere kont,perfect om in haar kontje genomen te worden. Later misschien, is een goed hoertje.
Volgende keer zal je dat zeker lukken. Idd Sofie beseft dat ze op de wereld is om mannen te plezieren.

Het is er ook altijd vrij druk, was er recent nog en er kwam net iemand buiten. Toen ik vertrok stond er weeral een andere op wacht. Sofie is correct in haar afspraken.
Het is letterlijk de ene na de andere die er over gaat…

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofie-286/
Totale kosten (in euro)
125
Een maand af twee geleden ook afgesproken met Sofie. Afspraak gemaakt via whatssapp ging vrij vlot.
Aangekomen op de parking berkchtje gestuurd dat ik er was. Onmiddellijk berichtje terug met twee foto's waar ik moest zijn.
Eenmaal binnen ontvangen door Sofie in een licht jurkje waar haar boezem zo uitviel. Na het verplichte wasje naar het bed en direct tongzoenen.
Mijn soldaat ook al in stelling ondertussen werd lekker door haar verwend. Man zalige pijpbeurt. Haar op haar rug gelegd en lekker haar kutje gebeft.
Jasje over mijn soldaat en haar in verschillende standjes genomen. Uiteindelijk naar de zetel gegaan , ging met haar mooie kont voor me zitten. Haar in doggy op de zetel genomen en mijn lading in het jasje gespoten. Na de daad nog een lekkere massage gekregen op de massagetafel. Ze zalige handen om te masseren. Enig minpuntje is dat binnen naar sigaretten ruikt. Mocht ze niet zo dicht bijwonen had ik haar al vaker bezocht gehad.
Herhalingsgevaar zeer groot

Terug
Bovenaan Onderaan